شیائومی نامی جدید در زمینه تولید لوازم الکترونیکی است، این کمپانی 13سال قبل یعنی در سال ۲۰۱۰ شروع به فعالیت نمود و با تولید محصولات باکیفیت و متفاوت ، خیلی سریع نام خود را در رقابت با دیگر برندها بر سر زبان ها انداخت. از جمله محصولات مختلف شیائومی میتوان به گوشی و تلوزیون های تولیدی این شرکت اشاره کرد  با اینکه کمپانی شیائومی در سال های ابتدایی فعالیت خود با موبایل و تلویزیون در سطح جهان بسیار خوش آوازه شد اما در سال های گذشته به دلیل تولیدات بسیار خوب خود برای تولید محصولات گجتی و هوشمند کاربردی الکترونیکی و همچنین تولید وسایل هوشمند خانگی طیف بیشتری از مشتری را جذب خود کرده است . ما در این مقاله میخواهیم به بررسی یکی از محصولات شرکت شیائومی یعنی تلوزیون شیائومی مدل Mi TV 4S سایز 65 اینچ بپردازیم و با بررسی کمی و کیفی این محصول به شما در خرید آن کمک کنیم.

تلویزیون شیائومی مدل Mi TV 4S سایز 65 اینچ یکی از محصولات سال 2019 کمپانی شیائومی محسوب میشود. این محصول در بازار صوتی و تصویری با نام تلویزیون شیائومی 4S نیز معرفی شده و به فروش می رسد. در حال حاضر این تلویزیون با نام کامل L65M5-5ASP وارد بازار ایران شده است که ورژن گلوبال می باشد.این تلویزیون هم  برای استفاده های روزانه و معمولی برای دیدن فیلم و سریال نیز گزینه مناسبی است.

شما عزیزان می توانید برای خرید این محصول روی لینک زیر کلیک نمایید:

خرید تلویزیون ۶۵ اینچ شیائومی مدل MI TV 4S

تلویزیون L65M5-5ASP یا همان  Mi TV 4S دارای صفحه نمایشگر ال ای دی است اما در زمینه نوع پنل و فناوری نور پس زمینه آن اطلاعات جامع و کاملی در دسترس نیست. تلویزیون ال ای دی شیائومی Mi TV 4S 65 دارای صفحه نمایشگری با عمق رنگ 8 بیت است و قدرت نمایش 16.7 میلیون رنگ متفاوت را دارد که برای کاربران معمولی و غیر حرفه ای گزینه مناسبی می باشد. این محصول به صفحه نمایش 60 هرتز تجهیز می باشد و با بهره مندی از قابلیت MEMC قدرت نمایش یکدست صحنه ها را دارد. استفاده از فناوری مذکور برای دیدن برنامه های ورزشی یا صحنه های سریع مناسب می باشد.

 وضوح تصویر 3840×2160 پیکسل در این تلوزیون و کیفیت تصویر فورکی دارد. تلویزیون فورکی شیائومی L65M5-5ASP دارای فناوری HDR است و قدرت پخش محتوا هایی با فرمت HDR10+ را دارد. وجود حالت های متنوع تصویر مانند حالت های Standard، Sport، Vivid و غیره به مخاطب کمک کرده تا با توجه به نیاز خود حالت مناسب را برگزیند. این تلویزیون از نوع هوشمند است و دارای پردازشگر گرافیکی Mali-470 MP3 با بیشترین فرکانس 650 مگاهرتز است. البته در کنار این پردازشگر شما شاهد وجود پردازشگر مرکزی4 هسته ای MTK6886 64bit Cortex A53 با فرکانس 1.5 گیگاهرتز هستید.

تلویزیون هوشمند شیائومی مدل Mi TV 4S 65 دارای حافظه رم دو گیگابایت از نوع DDR و حافظه رام (ROM)  16 گیگابایتی از نوع eMMC برای سیستم عامل تلویزیون و نصب برنامه میباشد. این تلوزیون به سیستم عامل Android 9 تجهیز می باشد. وجود کروم کست داخلی در این محصول باعث میشود تا بتوانید محتواهای تلفن همراه هوشمند اندروید خود را در تلویزیون به نمایش بگذارید. تلویزیون گفته شده قابلیت دسترسی به فروشگاه گوگل پلی را هم دارد تا بتوانید برنامه های مورد علاقه تان را دانلود و نصب کنید. این دستگاه با استفاده از ریموت کنترل شیائومی و میکروفون به کار رفته در آن و همچنین حمایت از دستیار صوتی گوگل به راحتی می توانید دستورها را به صورت صوتی به این تلویزیون بدهید.

طراحی این محصول با کیفیت است ،این تلوزیون دارای پایه خرچنگی شکل در دو طرف میباشد که به راحتی روی میز قرار میگیرد. تلویزیون مورد بحث دارای سیستم صوتی دو کاناله با قدرت خروجی صدای 20 وات می باشد. اسپیکرهای موجود در تلویزیون Mi TV 4S سایز 65 اینچ از نوع Bass Reflex است که نسبت به سایز های کوچکتر آن، کیفیت صدای بهتری را ارائه می دهند. حمایت از قابلیت های Dolby Audio و DTS-HD می تواند صدا را با کیفیت مناسبی به گوش بیننده برساند. حمایت از فرمت های صوتی و تصویری خیال مخاطب را نسبت به پخش فایل های مختلف راحت کرده است.

وجود پورت های مختلف مانند HDMI و USB نشانه اهمیت به کاربری آسان تلوزیون برای کاربر بوده و حتی درگاه هایی مانند خروجی هدفون نیز در آن قرار داده شده است. برخورداری از قابلیت های wifi و بلوتوث اجازه ارتباط بی سیم با این مدل را اسان کرده است. این مدل توانایی نصب بر روی دیوار هم دارد تا در صورت نیاز یا کمبود فضا بتوانید آن را بر روی دیوار نصب کنید و دکور خانه تان را زیباتر نمایید. شما کاربر عزیز می توانید در این قسمت از فروشگاه ما قیمت تلویزیون شیائومی Mi TV 4S 65 یا L65M5-5ASP را مشاهده نمایید و نسبت به خرید  مطمئن و آنلاین آن اقدام کنید و به جمع مشتریان شرکت شیائومی اضافه شوید.

برخی از ویژگی های تلویزیون شیائومی Mi TV 4S 65

فناوری DLNA برای به اشتراک گذاری محتوا از گوشی به تلویزیون در شبکه داخلی

قابلیت Dolby Audio برای بهبود کیفیت صدا و داشتن تجربه صدای سینمایی

فناوری MEMC جهت نمایش یکدست محتوا با بالا بردن فریم صحنه ها به 60 فریم بر ثانیه

قابلیت Wide Color Gamut برای نمایش طیف عظیمی از رنگ ها

این محصول دارای 16 گیگابایت حافظه داخلی (بخش زیادی از این حافظه توسط سیستم عامل و برنامه های پیش فرض تلویزیون استفاده شده است)

دارای 2 اسپیکر توییتر (Tweeter) و 2 اسپیکر ووفر (Woofer) 57.15 میلیمتری در مجموع باقدرت 20 وات

دارای 2 گیگابایت حافظه رم (RAM) از مدل DDR

دارای سه پورت HDMI 2.0 با حمایت کردن از کیفیت تصویر

دارای 3 پورت USB 2.0 برای وصل شدن حافظه جانبی

دارای ریموت کنترل بلوتوثی مدل AR14 است و دارای میکروفن داخلی میباشد(ریموت کنترل با توجه به مناطق مختلف ممکن است متفاوت باشد)

فناوری HID برای وصل شدن موس و کیبورد از راه USB به تلویزیون

قابلیت HID برای وصل شدن ماوس (موس) و کیبورد بی سیم از راه بلوتوث به تلویزیون

توانایی نمایش 1.07 میلیارد رنگ به کمک فناوری 8Bit + FRCقابلیت

نمایش حجم رنگ 85% از فضای رنگ NTSCپردازشگر گرافیکی با بیشترین فرکانس 650 مگاهرتز

پشتیبانی از اینترنت اشیاء برای تنظیم و کنترل لوازم خانگی هوشمند و خانه هوشمند

حمایت از برنامه های Netflix، Amazon Prime Video، Spotify، Cellcom TV، Next TV و Sting TV

حمایت از دستیار صوتی گوگل (Google Assistant) (شاید  برای همه مناطق جغرافیایی در دسترس نباشد)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه