تلویزیون P1E سایز 65 اینچ یکی از محصولات سال 2022 و سری پی شیائومی محسوب میشود. این محصول که با نام کامل L65M7-7AUKR نیز در بازار معروف است، برای استفاده روزانه و معمولی و برای دیدن فیلم و سریال بسیار  مناسب است. تلویزیون شیائومی P1E یکی از مقرون به صرفه ترین تلویزیون های فورکی شیائومی با صفحه نمایش ال ای دی درسال قبل می باشد.تلویزیون شیائومی پی 1 ای دارای صفحه نمایشگر ال ای دی است اما شرکت شیائومی در ارتباط با فناوری نور پس زمینه و حتی مدل پنل آن اطلاعات دقیقی را به کاربر ارائه نکرده است.

البته با توجه به بررسی های صورت گرفته توقع داریم که تلویزیون گفته شده دارای پنل IPS و نور پس زمینه Edge LED باشد. تلویزیون ال ای دی  شیائومی P1E دارای صفحه نمایشگری با نرخ بروزرسانی 60 هرتز است و می تواند کیفیت تصویر 4K@60Hz را دراختیار کاربر بگذارد. این تلوزیون با استفاده از صفحه نمایشی با عمق رنگ 10 بیت (8 بیت + FRC)، قدرت نمایش حدود 1.07 میلیارد رنگ متنوع را دارد. طبق اعلام شرکت شیائومی این تلویزیون میتواند حجم رنگ 78% از فضای رنگی DCI-P3 را به نمایش بگذارد که برای تماشای برنامه های روزمره تلویزیون کافی است. البته شما مخاطب عزیز می توانید در آن فیلم و سریال نیز تماشا کنید اما ممکن است برخی از رنگ ها به خوبی نشان داده نشوند. این تلوزیون رزولوشن تصویر 3840×2160 پیکسل و کیفیت تصویر فورکی دارد.

شما عزیزان می توانید برای خرید این محصول روی لینک زیر کلیک نمایید:

خرید تلویزیون ۶۵ اینچ شیائومی مدل P1E

تلویزیون فورکی شیائومی 65P1E برعکس سایزهای کوچک تر خود از نظر سخت افزاری قوی تر است. این مدل دارای پردازنده چهار هسته ای A55 و پردازشگر گرافیکی Mali جی52 است که با بهره گرفتن از فناوری 4K Upscaling قدرت ارتقا کیفیت تصویر محتواهای در حال پخش را دارد تا هر محتوایی را در حد کیفیت تصویر فورکی به بیننده نمایش دهد. تلویزیون مذکور با برخورداری از قابلیت MEMC توانایی نمایش یکدست صحنه های سریع و پر تحرک را دارد تا شما از تماشای برنامه های در حال پخش لذت بیشتری ببرید. تلویزیون مذکور قادر به نمایش محتوای HDR است و از فرمت های HLG، HDR10 و دالی ویژن حمایت می کند. دقت کنید که سایز های پایین تر این تلویزیون از فرمت دالبی ویژن حمایت نمی کنند. با این وجود، این محصول یکی از تلویزیون های ارزان قیمت بازار است و نمیتوان در زمینه پخش محتوا های HDR زیاد روی آن حساب کرد. تلویزیون شیائومی 65P1E سه پورت HDMI 2.0 دارد و تنها 1 پورت آن از کانال برگشتی صدا حمایت می کند. این تلوزیون می تواند بیشترین رزولوشن و کیفیت تصویر 4K@60Hz را به شما ارائه دهد که برای وصل شدن به کنسول بازی نسل هشتم مانند (PS4 و Xbox One) مناسب می باشد.

البته شما کاربر گرامی می توانید کنسول بازی نسل نهم مانند کنسول های (PS5 و XSX) خود را نیز به این تلویزیون وصل کنید اما نمی توانید از همه ظرفیت و قدرت آن کنسول ها استفاده کنید. تلویزیون شیائومی مدل 65P1E سیستم صوتی 2 کاناله دارد و در آن از 2 بلندگوی 10 واتی بهره گرفته شده است که می تواند صدای استریو را به شما ارائه دهد. سیستم صوتی تلویزیون گفته شده در مجموع توان خروجی 20 وات را در اختیار کاربر قرار می دهد که می توانیم آن را حداقل میزان صدا برای یک تلویزیون 65 اینچ در نظر گرفت. پس اگر شما از صدای این تلوزیون راضی نیستید پیشنهاد می دهیم تا علاوه بر تلوزیون یک ساندبار یا سینما خانگی نیز بخرید.این تلویزیون دارای حالت های صدای متنوعی است که می توانید با توجه به نیاز خود حالت مناسب را انتخاب کنید. علاوه بر آن، این مدل از فناوری های صوتی Dolby Audio و DTS-HD حمایت می کند تا صدا ها را با کیفیت خوبی به گوش مخاطب برساند. تلویزیون هوشمند شیائومی 65P1E دارای سیستم عامل اندروید نسخه ده است و امکانات خوبی را در اختیار خریدار قرار می دهد.

تلویزیون P1E سایز 65 اینچ دارای 2 گیگابایت حافظه رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی است. شما می توانید برنامه و بازی های اندرویدی مورد نظرتان را در حافظه داخلی این تلویزیون نصب کنید. البته بدانید که همه فضای حافظه داخلی این محصول در اختیار کاربر نیست و بخش زیادی از آن توسط فایل های سیستمی و برنامه های پیش فرض استفاده شده است. شما کاربر عزیز برای نصب برنامه و بازی های اندرویدی فقط کافی است تا با رفتن به فروشگاه گوگل پلی (Google Play Store) برنامه و بازی های مورد نظر خود را دانلود و نصب کنید. ریموت کنترل این محصول از دو نوع هوشمند و بلوتوثی است. همچنین این ریموت کنترل دارای میکروفون داخلی است و به شما این اجازه را می دهد تا از قابلیت هایی مانند فرمان صوتی استفاده کنید.

این تلویزیون دارای دستیار صوتی گوگل است و از اینترنت اشیا نیز حمایت می کند، در نتیجه شما می توانید به صورت صوتی با تلویزیون کار کنید. این تلویزیون با برخورداری از فناوری Smart Home Control Hub این امکان را به شما می دهد تا حتی بتوانید از طریق تلویزیون نیز لوازم خانگی هوشمند و خانه هوشمند خود را مدیریت و تنظیم کنید. این محصول توانایی وصل شدن به موبایل های هوشمند اندرویدی را دارد و تلوزیون شیائومی آن را به کروم کست داخلی تجهیز کرده است. تلویزیون گفته شده در بالا با استفاده از کروم کست داخلی و تکنولوژی میراکست این امکان را به شما می دهد تا بتوانید محتوا یا صفحه نمایشگر موبایل هوشمند اندرویدی خود را در صفحه نمایشگر تلویزیون انتقال داده و مشاهده کنید. این تلوزیون دارای تکنولوژی بلوتوث 5.0 است و شما می توانید ماوس و کیبورد بلوتوثی خود را به آن وصل کنید. همچنین این محصول دارای قابلیت وایفای 5 با حمایت کردن از باند 2.4 گیگاهرتز و 5 گیگاهرتز می باشد و شما کاربر گرامی می توانید علاوه بر وصل شدن با کابل، آن را به صورت بی سیم نیز به اینترنت متصل نمایید.

این تلویزیون دارای گیرنده دیجیتال داخلی و گیرنده دیجیتال خارجی است که شما را از خرید جداگانه گیرنده بی نیاز می کند. طراحی تلویزیون 65 اینچ شیائومی P1E ساده و معمولی است و دارای طراحی خاصی نمیباشد. این تلوزیون در ظاهر با سایز های کوچک تر خود کمی متفاوت است اما در مجموع مانند هم طراحی شده اند. شرکت شیائومی در این تلویزیون نیز مانند سایز های دیگر آن، پایه های آن دوشاخه طراحی کرده است. لبه های 3 طرف صفحه نمایشگر تلویزیون گفته شده نسبت به لبه پایین آن باریک تر می باشد. در کل باید گفت که این محصول جزو تلویزیون های رده پایین محسوب می شود پس انتظار طراحی آنچنانی و جذاب را نباید از آن داشته باشید. شما می توانید در این صفحه از سایت قیمت تلویزیون شیائومی P1E سایز 65 اینچ را مشاهده نمایید و برای خرید آنلاین و راحت و همچنین خرید مطمئن خود از سایت ما اقدام نمایید و به جمع مشتریان عزیز ما بپیوندید و خاطره یک خرید خوب را برای خود بسازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه