یکی از بهترین تلویزیون های سال 2022، تلویزیون هایسنس مدل 65E7H است که با تکنولوژی کوانتوم دات، عنوان QLEDفورکی  را دارد . متخصصان هایسنس توضیح میدهند تلویزیون فورکی مدل E7H، توانایی تولید میلیاردها رنگ را روی صفحه نمایشگر دارد و این گام بزرگی برای این تلوزیون مقرون به صرفه محسوب میشود. همچنین یکی از دلایل مشتری پسند بودن تلویزیون هایسنس E7H ، سیستم عامل VIDAA U5.0 است که به نسبت سال 2021، توسعه یافته تر شده است که البته با خود دستیارهای صوتی و ریموت کنترل هوشمند دارد.

 این تلویزیون کیولد دارای فناوری QLED و کیفیت محتوای فورکی است. سیستم صدا در تلویزیون هایسنس 65E7H، دارای یک سیستم 16 واتی که متشکل از دو اسپیکر 8 وات است که با قابلیت هایی مانند DTS Virtual X و صدای دالبی همراه است. این محصول چندین پورت از جمله سه پورت HDMI2.1 که قابلیت حمایت از کنسول بازی و ایکس باکس را هم دارند؛ و همچنین گیرنده های تلویزیون که شامل گیرنده داخلی و ماهواره است. تلویزیون E7H هایسنس، هوشمند است و یکی از مرغوبترین کیولدهای فورکی در سال 2022 به شمار می رود.

طراحی این تلوزیون از نظر ظاهری خیلی خوب است. تلویزیون هایسنس E7H در سایزهای 50، 55 و 65 اینچ روانه بازار شده است که تمامی این سایزها بدون فریم هستند؛و یعنی در حقیقت فقط در قسمت پایینی قاب کمی ضخیم هستند که لوگوی هایسنس بر روی آن درج شده است. پایه های تلویزیون e7h دوشاخه ای هستند که در دو طرف قاب تلوزیون قرار داده شده که همرنگ با بدنه؛ یعنی مشکی است؛ همچنین فریم باریک این تلویزیون به صورت دو تکه ای است که به زیبایی آن می افزاید.

شما عزیزان می توانید برای خرید این محصول روی لینک زیر کلیک نمایید:

خرید تلویزیون ۶۵ اینچ هایسنس مدل E7H

برعکس تلویزیون‌های امروزی قسمت پشت این محصول صاف و یکدست نیست و با داشتن قسمت های عمودی و افقی زیبا شده؛ همچنین پورت ها، در وسط این پنل وجود دارند که دسترسی به پورت ها کار دشواری نیست. ابعاد تلویزیون مدل 65E7H هایسنس 1232×274×768 است که به سهولت روی میز تلوزیون در اتاق نشیمن یا دیوار نصب میشود.

 یکی از عللی که باعث مقرون به صرفه بودن تلویزیون هایسنس E7H شده داشتن پنل VA است. تلویزیون هایی که دارای پنل IPS هستند معمولا قیمت بالاتری دارند. در تلویزیون E7H از پنل VA استفاده شده که کنتراست زیادی به نسبت پنل های IPS دارد که قدرت رنگ و شفافیت نیز در این پنل، بیشتر است. اگر شما از مشتریانی هستید که کیفیت رنگ و رزولوشن در تلویزیون برای شما دارای اهمیت است، این محصول  با پنل VA می‌تواند گزینه خوبی برایتان باشد.

E7H یک تلویزیون QLED فورکی است که از رزولوشن 2160 × 3840 پیکسل استفاده کرده است و زاویه دید صد و هفتاد و هشت درجه را نیز همراه خود دارد؛ پس همه چیز برای یک نمایش خیلی خوب مهیا است. محدوده رنگی در تلویزیون مدل E7H هایسنس نود درصد است و این عدد یعنی این محصول، یک تلویزیون پیشرفته است. از دیگر خصوصیات مربوط به تصویر در این تلویزیون هایسنس، می توان به عدد تازه سازی تصویر شصت هرتز اشاره کرد ، کنتراست تصویر 3800:1 است و میزان روشنایی دویست و پنجاه نیت دارد که همه این ویژگی ها برای تلویزیون خیلی خوب است.

فرمت HDR در تلویزیون هایسنس 65E7H از نوع HDR10 می باشد و کارشناسان می‌گویند هر تلویزیون که از این فرمت استفاده کنند، محدوده دینامیکی عظیمی برای محتوا فراهم میکند. اکنون با مسرت میگوییم  که تلویزیون کیولد هایسنس از فرمت توسعه یافته  دالبی ویژن استفاده کرده است؛ و این یعنی تنظیم کردن فریم به فریم تصویر و محتوا! فناوری دالبی ویژن در صحنه‌های فیلم و بازی، اثر قابل توجهی میگذارد و به همین دلیل، هر تلویزیون که از این تکنولوژی استفاده کند، برچسب توسعه یافته را به خود می‌گیرد.

سیستم صوتی این محصول دارای دو اسپیکر 8 وات که در مجموع 16 وات توان خروجی دارند می باشد. این 16 وات می‌تواند برای استفاده های روزمره از تلویزیون مانند تماشی برنامه ها و فیلم و سریال و مسابقات مناسب باشد اما اگر شما خواهان صدای بلندتر و قوی تر هستید پس بهتر است در فکر تهیه ساندبار یا اسپیکر جداگانه باشید.

این شرکت از فناوری صدای DTS Virtual:X اسن برد که یک قابلیت پردازش کردن صدا برای ایجاد کانال های صدای فراگیر است و معمولا برای کاربرانی طراحی می شود که خانه شان گنجایش سیستم های صوتی بزرگ را ندارد؛ و فناوری DTS Virtual:X صدا را به صورت فراگیر و همه‌جانبه در اطراف کاربر به جریان میگذارد در این محصول استفاده کرده است.

هایسنس با پلتفرم VIDAA در نسخه 5.0 تلویزیون E7H را بروز کرده است. همزمان با روشن کردن تلویزیون، این سیستم عامل بر روی صفحه نمایشگر به استقبال کاربر می آید و با محتوای دسته بندی شده و دسترسی های سریع، مسیر را به شما نشان می دهد. حالا همراه با این، E7H یک تلویزیون Hbb.TV است؛ یعنی هم محتوای معمولی روزانه مانند اخبار و فیلم ها و هم محتواهای دیگر مانند وضعیت آب و هوا و … را به نمایش میگذارد؛ قابلیت Hbbtv در این تلویزیون،  2.0.3 است.

قطعا ما به عنوان خریدار یکی از توقعاتی که از تلویزیون هوشمند داریم، کنترل و مدیریت آن به وسیله صوت است؛ فناوری که تا چند سال قبل خبری از آن نبود اما اکنون برای همه مشتریان قابلیت مهمی است و هایسنس نیز با همین منظور در تلویزیون e7h یک گزینه با عنوان Voice Remote را بر روی ریموت کنترل قرار داده است تا هر زمان که بخواهید با صدای خود تلوزیون را کنترل کنید.

تلویزیون 2022 هایسنس مدل E7H دارای وای فای است و این وصل شدن به اینترنت فقط با یک مودم معمولی برقرار می شود. حالا هایسنس از این موقعیت بهره گرفته است  و برنامه پیشرفته Anyview Cast را در تلویزیون مدل 65E7H قرار داده است که به وای فای نیز مربوط است. این فناوری مخصوص هایسنس است و برای اتصال دستگاه های اندرویدی و IOS به تلویزیون مورد استفاده واقع میشود.

تلویزیون هایسنس E7H 3 پورت HDMI و 2 ورودی USB در ورژن های 2.0 و 3.0 دارد که سرعت زیادی را برای انتقال اطلاعات فراهم می کند. به گفته شرکت هایسنس، پورت های HDMI این تلویزیون در سطح 2.1 تعریف شده و همه آنها از رفرش ریت متغییر و تاخیر خیلی کم هنگام بازی استفاده کرده است. در کنار اینها پورت‌هایی مثل پورت خروجی برای هدفون،پورت  ورودی صوتی، پورت کامپوزیت و LAN قرار دارند تا توانایی اتصالات تلویزیون را بیشتر کند.

مزایای خرید تلویزیون کیولد هایسنس

  • قیمت مناسب تلویزیون هایسنس E7H
  • تصویر فوق العاده با فناوری کوانتوم دات
  • حمایت از دالبی ویژن و HDR
  • توانایی کنترل صوتی

تلویزیون هایسنس E7H در مجموعه تلویزیون های مقرون به صرفه است اما این به معنی نبود تکنولوژی یا کیفیت تصویر نامطلوب در آن نمی باشد؛ این محصول هوشمند و دارای وضوح فورکی است پس می تواند انتخاب بسیار خوبی برای هر کاربری است که میخواهد تلویزیون هوشمند قیمت مناسب داشته باشد. بزرگترین سایز این تلویزیون فورکی هایسنس، 65 اینچ است که دو سایز کوچکتر 55 و 50 نیز ارزانتر از 65 میباشد.تلویزیون هایسنس مدل E7H با رفرش ریت 60 هرتز و پورت‌ HDMI2.1، می تواند برای گیمرهای معمولی گزینه خوبی باشد.

در تلویزیون 65 اینچ هایسنس مدل E7H، دنیایی از سرگرمی های فراوان را با بهره گرفتن از سیستم عامل ویدا ورژن 5 در اختیار کاربر قرار می‌دهد؛ مانند حمایت از دستیارهای صوتی برای مدیریت از راه صدا و توانایی وصل شدن به گوشی هوشمند. این تلویزیون فورکی نام خودش را در میان کیولدها بلندآوازه کرده است و همین باعث شده از دیگر همرده هایش مشتریان زیادی را جذب کند. شما مخاطب گرامی میتوانی با مطالعه این صفحه از سایت دکمه خرید را در انتها بزنید و با خرید از سایت ما به جمع مشتریان ما بپیوندید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه