از بهترین محصولات سال 2022 شرکت هایسنس تلویزیون هایسنس A62H سایز 65 می‌باشد، که کیفیت تصویر آن خوب و فورکی میباشد و مخاطب را غرق در محتواهای باکیفیت میکند. نمایشگر این تلویزیون LED است که برای استفاده های روزانه مانند تماشای فیلم و سریال گزینه مناسبی است.این محصول یکی از محصولات سری 6 هایسنس میباشد که سال گذشته وارد بازر صوتی و تصویری شد.

شرکت هایسنس تقریبا یکی از شرکت های نوظهور در بین شرکت های تولیده کننده لوازم صوتی و تصویری می باشد که با کیفیت خوب محصولاتش و همچنین قیمت مناسبی که دارند توانست خیلی زود خودش را در بین مشتریان محبوب نماید. پنل تلویزیون A62HS از مدل VA است و  بک لایت آن دایرکت ال ای دی  می‌باشد و دارای عمق رنگ 10 بیتی است.قدرت صوتی به کار رفته مطلوب است و در کنار این مقدار صدا، از ویژگی های جالبی همچون Clear Voice برای رفع نویز‌های اضافی و فناوری Dolby Atmos برای حالت فراگیر کمک گرفته است تا صدای بهتری را پخش نماید .

شما عزیزان می توانید برای خرید این محصول روی لینک زیر کلیک کنید:

خرید تلویزیون ۶۵ اینچ هایسنس مدل A62HS

مزیت های تلویزیون A62H

  • کنتراست مطلوب با جزئیات بالا
  • عمق رنگ 10 بیت
  • پردازشگر قدرتمند و کاربلد Hi-View Engine
  • طراحی ساده ولی زیبا
  • قیمت مناسب و مقرون به صرفه

تلویزیون های هایسنس از نظر طراحی ساده و دلنشین هستند و البته همه تلاش خود را کرده اند تا از طراحی مینیمال برای نمایشگر‌های خد استفاده نماید. وجود پایه‌هایی محکم دو شاخه‌ای همراه با استحکام عالی در ایستادگی، خیال شما را بابت نگهداری از تلویزیون تا حدود زیادی راحت میکند، این محصول سایزبندی متنوع 43, 50, 65, 75  اینچ دارد. ریموت کنترل Hisense tv A62H به رنگ مشکی و خوش فرم است که به صورت کاملاً هوشمند کار می‌کند.

 تلویزیون جدید هایسنس A6H دارای سیستم عامل Vidaa است و امکان دسترسی متنوعی را به صورت صوتی برای کاربر امکان پذیر ساخته است و همچنین اجازه جستجوی هر محتوایی که برای کاربر مفید است را فراهم می‌سازد. پردازشگر به کار رفته در تلویزیون هایسنس مدل A62HS از نوع Hi-View Engine است و قدرت افزایش کیفیت محتوای نامطلوب را به سطح بهتری ممکن می‌کند.سرعتی رفرش تصاویر از سرعت مناسبی برخوردار است و برای دیدن فیلم و سریال بسیار خوب است .

این محصول سال 2022 هایسنس دارای گیرنده‌های داخلی و ماهواره است که به مخاطب اجازه میدهد تا شبکه‌های مختلفی را در اختیار داشته باشد، در حالی که تلویزیون A61H فاقد ماهواره بود . همچنین این محصول راه‌های اتصال مستقیم و غیر مستقیمی فراوانی دارد، مانند وصل شدن به بلوتوث و wifi، پورت HDMI و USB. هایسنس در این مدل هم از زبان فارسی حمایت کرده و کاربری آسان را به ارمغان می‌آورد.

 تلویزیون هایسنس A62H تمام معیارهای زیبایی شناسی را رعایت کرده است و همراه با سادگی زیبایی را هم برای کاربر به ارمغان میاورد. بدنه مستحکم و کیفیت مناسب نشان از جنس خوب نمایشگر دارد که شیک و زیبا است. بدنه تلویزیون کمی حالت خمیده دارد .البته این میزان از خمیدگی خیلی هم نامناسب نیست و در واقع ظاهر جذابی برای تلویزیون ایجاد کرده است و برای نمایشگری با این قیمت مناسب است. فریم تلویزیون باریک است و در حقیقت حالتی ایجاد می‌کند که تمرکز افراد بر روی صفحه نمایشگر معطوف شود و زاویه دید خوبی برای کاربر ایجاد شود.

جای قرار گرفتن پورت‌ها در پشت تلویزیون یک برآمدگی کوچک است و اجازه دسترسی آسان را برای کاربر فراهم آورده است. امکان وصل شدن نمایشگر به دیوار نیز وجود دارد و شما میتوانید با توجه به دکور منزل تان آن را بر روی دیوار نصب نمایید. پایه به کار رفته در تلوزوین مذکور  به صورت دو شاخه‌ای در زیر پنل در دو طرف قرار داده شده و از استحکام عالی مانند یک کوه برخوردار می‌باشد .

تصویر نمایشگر تلویزیون مشخص کننده کیفیت آن است و هر چه این کیفیت بالاتر باشد، حتما وضوح بهتری از محتوا را شاهد خواهیم بود. در تلویزیون هایسنس سری 6 از رزولوشن 2160*3840 استفاده شده است که در اصطلاح به آن فورکی میگویند، که وضوح بالا و کنتراست قوی در خود دارد و تصویری طبیعی را ارائه میدهد. استفاده از عمق رنگ 10 بیتی کمک شایانی در نشان دادن رنگ‌های حقیقی و طبیعی با طیف عظیمی را انجام می‌دهد و کاری می‌کند کاربر حجم بهتری از رنگ را برای تصویر خلاقانه در اختیار داشته باشد. همچنین فناوری Precision Color در بهبود و نمایش رنگ‌های حقیقی به این عمق رنگ کمک میکند.

بک لایت تلویزیون هایسنس A62H از نوع نور پس زمینه دایرکت ال ای دی می‌باشد و با کنترل بهینه نور در شرایط متفاوت اجازه می‌دهد محتوا را با کیفیت مناسب تری مشاهده نمایید، Ultra Dimming کنترل نور پس زمینه را در این محصول بر عهده دارد. فناوری هایی که در بخش تصویر این تلویزیون وجود دارد همه دست به دست هم میدهند تا تصویر مطلوب و غنی را ایجاد نمایند، مثلاً فناوری Depth Enhancer برای عمق بخشیدن به تصاویر و محتوا به کار رفته و اجازه می‌دهد آن حقیقی تر نمایش داده شوند.

کنتراست فوق العاده در نمایش جزئیات از قسمت های مهم تلویزیون هستند و به کمک محدوده دینامیکی HDR حاصل میشوند. در این بخش با استفاده از نسخه‌های HDR10, HDR10+, HLG,دالبی ویژن، کنتراست دقیق از تصاویر را مشاهده می‌کنید، که در نقاط تیره و روشن به شفافیت دیده می‌شوند.

میزان صوتی که از تلویزیون هایسنس A62H پخش میشود مطلوب و مورد قبول است و باید گفت همه تلویزیون‌های میان رده از این مقدار قدرت صوتی بهره‌مند هستند که برابر 20 وات می‌باشد. همچین صدایی همزمان از 2.0 کانال پخش می‌شود و کل محیط شما را درگیر خواهد کرد.البته شما میتوانید برای داشتم صدای بلندتر از ساندبار هم ایتفاده نمایید که باید به صورت جداگانه تهیه نمایید.

تکنولوژی Clear Voice در این محصول به کار رفته است که برای حذف نویز‌های اضافی مورد استفاده قرار می‌گیرد،وجود این فناوری باعث میشود تا صدای دریافتی رسا و قدرتمند باشد. وجود حالت دالبی نیز از بهترین امکانات بخش صدا تلویزیون A62HS هایسنس بوده و به کمک Dolby Atmos که دارد، صدا به صورت همه جانبه و سیصد و شصت درجه در کل محیط به جریان می اندازد و اجازه می‌دهد شما تصور حضور در یک کنسرت را داشته باشید. فناوری صوتی دیگر DTS Studio Sound می‌باشد که اجازه میدهد از صداهای با کیفیت بالاتر استفاده کنید.

سیستم عامل یک ابزار بسیار مهم برای هوشمند بودن تلویزیون محسوب میشود. نمایشگر‌های هایسنس هم دارای این ویژگی هستند  و سیستم عامل Vidaa را در خود دارند، در تلویزیون A62H هایسنس نسخه U4 این سیستم عامل استفاده شده است و امکانات به روز‌تری با خود دارد.مثلا در امکان اتصال دستیار‌هایی مانند Google Asisstant شما می‌توانید به جستجوی بازی‌های چند نفره بپردازید و همراه مهمان‌های خود لحظاتی شاد و مفرح را بسازید.

امکان وصل شدن هوشمند به تلویزیون هایسنس مدل A62H وجود دارد و با ریموت کنترل هوشمند اش اجازه مدیریت تلویزیون و تمام وسایل هوشمند را از راه دور برای کاربر ایجاد میکند.فناوری chromecastدر این مدل اجازه داده تا به صورت بی‌سیم با راحتترین حالت ممکن به تلویزیون وصل شوید و از امکانات آن استفاده نمایید.

شما در این صفحه از سایت ما شما می توانید قیمت خرید تلویزیون هایسنس A62H سایز 65 اینچ را مشاهده نمایید و ویژگی های کمی و کیفی آن را بخوانید و بررسی کنید و در صورت تصمیم برای خرید سایت ما رابه عنوان سایتی مطمئن انتخاب نموده و با خیال راحت خرید خود را قطعی کرده و به جمع مشتریان وفادار ما بپیوندید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه