تلویزیون هایسنس 65A6H سال 2022 وارد بازار صوتی و تصویری شد. هایسنس این تلویزیون را با کیفیت تصویر 4K و سیستم نور پس زمینه Full Array ال ای دی در پنل LCD رونمایی کرده است تا رنگها طبیعی تر دیده شوند. در حقیقت این برند، چند سالی است که تلویزیون های خود را با سیستم عامل اندروید تولید می کند و این محصول را نیز از این مزیت بی بهره نساخته است؛ پلتفرم اندروید با رابط کاربری Google TV و دستیارهای صوتی هوشمند بودن خود را ثابت کرده است.

از آنجا که تلویزیون هایسنس 65A6H، یکی از تلوزیون های مقرون به صرفه است، انتظار قابلیت های آنچنانی از آن را نداریم؛ اما با این حال شاهد سیستم صوتی مناسب با قدرت 14 وات و فناوری های هوشمند هستیم. در بخش دیگری از این تلویزیون پورت های ارتباطی را میبینیم که می توانیم بگوییم در رده متوسط قرار دارد. وجود 2 پورت HDMI و دو پورت USB به همراه اتصال بی سیم به WIFI و بلوتوث، از بهترین راه های ارتباطی این محصول به شمار می آیند. هایسنس A6H با یک گیرنده داخلی  تمام شبکه های داخلی را دریافت کرده و نیازی به خرید گیرنده ندارد.

شما عزیزان می توانید برای خرید این محصول روی لینک زیر کلیک نمایید:

خرید تلویزیون ۶۵ اینچ هایسنس مدل A6H

 تلویزیون هایسنس 65A6H برای کاربری های مختلف اعم از خانگی و تجاری طراحی شده است و ضخامت آن چند میلی متری (7.3CM) است. بدنه خوش فرم آن از مواد با کیفیت ساخته شده و به رنگ مشکی است. پایه های دو شاخه ای A6H در دو طرف تلویزیون قرار دارد و در صورت جدا نمودن آنها می توان تلویزیون را بر روی دیوار نصب کرد و زیبایی فضا را چند برابر کرد.

قسمت پشت تلویزیون مرتب و منظم است که اسلات ها همراه با درگاه های ورودی و خروجی بر روی یک قسمت کوچک قرار گرفته اند و در صورت نصب آن بر روی دیوار مزاحمتی ایجاد نمی شود. در مجموع زیبایی این تلویزیون زیاد است که نشان دهنده محیط های مدرن می باشد و هیچ گونه بی نظمی ایجاد نمی کند.

این محصول دارای یک ریموت کنترل هوشمند است که با کنترل از راه دور صوتی، می‌توانید برنامه‌ها را اجرا کنید، میزان صدا را کنترل کنید و نمایش‌های مورد نظرتان را با استفاده از صدا جستجو کنید. برای انجام این کار فقط کافیست گزینه Google Assistant را روی کنترل دور فشار دهید تا با گوگل صحبت کنید و زود به خواسته خود برسید.

تلویزیون 65 اینچ هایسنس A6H یکی از محصولاتی است که با سطح کیفیت فورکی تصاویری شفاف تولید می کند و با ترکیب دیگر فناوری های تصویر به افزایش کیفیت محتوای بی کیفیت می پردازد. از همه مهم تر تلویزیون هایسنس A6H از فناوری دالبی ویژن و HDR10 استفاده کرده و شخصیت ها را از یکدیگر جدا می کند. به طوری که نقاط تیره و روشن را بهبود می بخشد . این فناوری ها نیز منجر می شود کیفیت تماشا با این تلویزیون بهتر باشد و هر چیزی را با کیفیت فوق‌العاده ای مشاهده کنید.

تلویزیون هوشمند A6H از پخش صدای دالبی دیجیتال حمایت می‌کند و می‌توان از آن به‌عنوان نمایشگر اکسترنال برای سایر دستگاه‌ها بهره گرفت. برای اینکه بتوان بیشترین لذت را از تجربه صوتی این تلویزیون داشت و حس لذت بخش تماشای فیلم و بازی را تجربه کرد فقط کافیست صدای بلندگو های آن را بالا ببرید و 16 وات صدای با کیفیت تلویزیون را بشنوید.در حقیقت این میزان صدا به اندازه ای کفایت می کند که شما را از خرید ساندبار به صورت جداگانه بی نیاز کند و صدای بالای بلندگو ها شنونده را در صوت فوق العاده خود غرق می کنند.

هایسنس برای دریافت تصویری حقیقی و طبیعی روی حالت Sport Mode تنظیم می شود و به طور پویا تلویزیون خود را برای بهینه‌سازی محتوای ورزشی آماده می کند.کارکرد این فناوری این است که هنگام تماشای صحنه های پر تحرک و هیجان انگیز محتوا را نرم تر و آرام‌تر نمایش می دهد و در قسمت های هیجانی بازی شما را از تماشای کوچکترین جزئیات آگاه می سازد.

هایسنس چند سالی است که با دیگر برندهای صوتی و تصویری در حال رقابت است و خودش را به آنها نزدیک میکند. این تلوزیون تولیدی هایسنس از سکوی ارتباطی Google tv استفاده میکند و احتمالا تمامی آنچه در یک تلویزیون اندروید تی وی هست را دارد و براساس تقاضای مخاطبان عمل کند. علاوه بر این تلویزیون سری 6 هایسنس دارای محیط کاربری ساده است و به سهولت هر فردی می تواند در یک برهه زمانی کوتاه به برنامه های دلخواه خود دسترسی پیدا کند.

این تلویزیون هوشمند برای جستجو راحت از دستیار صوتی گوگل استفاده کرده و اجازه کنترل از راه دور تلویزیون را به شما می دهد. تا بدون نوشتن و فقط با صدای خود کارهای فراوانی را در زمان کوتاه انجام دهید و از گوگل پلی بخواهید بروز ترین و پر طرفداراترین محتوا ها را در اختیارتان قرار دهد.

تقریبا در بیشتر تلویزیون ها اشتراک گذاری محتوا راحت تر شده و این نیز به دلیل استفاده از سرویس های هوشمند می باشد که برای پخش نمایش ها و فیلم ها مورد استفاده قرار میگیرد. تلویزیون هایسنس A6H با وجود رابط کاربری گوگل تی وی، از اشتراک گذاری از طریق Chromecast داخلی حمایت کرده که دسترسی به محتوایی مانند عکس و فیلم از گوشی همراه به تلویزیون را سهل کرده و فهرست هایی از پخش محتوا را در اختیار مخاطب قرار می دهد.

با این تکنولوژی هوشمند، شما بدون نیاز به دانلود کردن می توانید آنها را به بر روی تلویزیون به اشتراک بگذارید و آنچه را که می خواهید بر روی صفحه نمایشگر بزرگ این تلویزیون 2022 تماشا نمایید.

تلویزیون 65 اینچ هایسنس A6H سه درگاه HDMI دارد که همه این درگاه ها از نوع HDMI 2.0 می باشند و از توان نوسازی 60 هرتز حمایت می کنند. این سه درگاه از معروف ترین و مهم ترین اتصالات این محصول محسوب میشوند که محتوای دستگاه های دیگر مثل کنسول بازی را بر روی این تلویزیون به اشتراک می گذارند. همچنین این تلویزیون از 2 پورت USB استفاده کرده است و راهی آسان و مطمئن برای ارتباط گوشی و تبلت و لپ تاپ به تلویزیون است. این ورودی و خروجی ها در تلویزیون هایسنس رابط هایی هستند که تقریبا تمامی لوازم الکترونیکی به آن تجهیز شده اند و برای خرید آن نگرانی نخواهید داشت و به راحتی هر نوع دستگاهی را حمایت می کنند.

مزایای خرید تلویزیون 65 اینچ هایسنس A6H

  • قیمت مناسب و مقرون به صرفه
  • کیفیت تصویر 4K
  • توانایی اشتراک گذاری از طریق کرومکست
  • دارا بودن دستیار های صوتی گوگل

موارد ذکر شده در بالا از مزایای اصلی تلویزیون هایسنس می باشند و شما جهت محقق کردن رویا هایتان برای خرید یک محصول به صرفه می توانید این تلویزیون هایسنس را تهیه کنید که در سایز های متنوع برای کاربری های مختلف عرضه شده است.

در پایان با جمع بندی مطالب گفته شده به این نتیجه می رسیم که تلویزیون هایسنس 65A6H خرید مناسب و با کیفیت برای شما مشتری عزیز خواهد بود .این تلوزیون با کیفیت تصویر خیلی خوب ، سیستم صوتی خوب و طراحی ظاهری مناسب و زیبا مورد پسند شما قرار خواهد گرفت. اگر تصمیم خود را برای خرید این محصول قطعی کردید خوشحال می شویم که با خرید از سایت ما خاطره تجربه خریدی موفق را برای خود به ارمغان بیاورید و با خرید خود به ما در جذب مشتریان وفادار کمک نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه