تلویزیون هایسنس مدل A61G سایز 65 اینچ یکی از محصولات سال2021 شرکت هایسنس به حساب می آید. این محصول یکی از تلویزیون های سری A6 هایسنس است. تلویزیون مدل A61G را می توان یکی از تلویزیون های رده پایین UHD فورکی هایسنس در سال 2021 است. تلویزیون های UHD یا Ultra HD همان تلویزیون های فورکی هایسنس می باشند. این محصول برای استفاده روزانه و البته تماشای حرفه ای فیلم و سریال گزینه مناسبی است. تلویزیون هایسنس A61G دارای کیفیت تصویر فورکی با صفحه نمایش ال ای دی می باشد.

تلویزیون فورکی هایسنس 65A61G دارای رزولوشن تصویر 3840X2160 پیکسل است.این تلوزیون برای نمایش تصاویر حقیقی تر دارای پردازشگر تصویر Hi-View Engine است که به کمک فناوری های 4K Upscaler و AI Upscaling کیفیت و رزولوشن محتوا را بالا میبرد و با کاهش نویز آن ها همه چیز را در حد کیفیت تصویر فورکی در اختیار کاربر قرار می دهد. این تلویزیون محتوای HDR را به خوبی نمایش میدهد و از فرمت های HDR10 ،HLG و دالبی ویژن حمایت می کند، همچنین وجود قابلیت High Dynamic Range در این محصول وظیفه افزایش عمق و جزئیات محتوای HDR را بر عهده دارد. تلویزیون ال ای دی هایسنس 65A61G دارای زاویه دید عظیم اما عمق رنگ مشکی کم در صفحه نمایشگر خود می باشد و پنل آن از نوع IPS است و در نتیجه برای افرادی که دوستدار تماشای فیلم در محیط های تاریک می باشند گزینه خوبی نیست.

شما عزیزان می توانید برای خرید این محصول روی لینک زیر کلیک نمایید:

خرید تلویزیون ۶۵ اینچ هایسنس A61G

فناوری Ultra Dimming در این تلویزیون با کنترل نور پس زمینه صفحه نمایش کنتراست تصویر لازم را مهیا می کند.این محصول دارای عمق رنگ 10 بیت (8 بیت + FRC) است و طیف عظیمی از رنگ های متفاوت را نمایش می دهد. علاوه بر آن قابلیت Precision Color منجر بهبود رنگ ها و ایجاد رنگ های دقیق در این تلویزیون می شود. فناوری Depth Enhancer مسئولیت عمق بخشیدن و واقعی تر جلوه دادن محتوا را در این محصول بر عهده دارد.این تلویزیون دارای حالت Sports Mode بوده که با استفاده از فناوری Smooth Motion Rate 120 حین تماشای مسابقات ورزشی آن ها را یکدست به بیینده ارائه می دهد. این تلویزیون دارای 3 پورت HDMI 2.0 می باشد که قدرت نمایش حداکثر کیفیت 4K@60Hz را دارد.

از جمله فناوری های خوبی که در این تلویزیون تجربه بازی را برای شما هیجان انگیزتر خواهد کرد می توان به وجود فناوری ALLM اشاره نمود که تاخیر ورودی یا Input Lag را در حین انجام بازی کم خواهد کرد. البته با توجه به موارد توضیح داده شده شما می توانید از این محصول برای بازی کردن با کنسول نسل هشتم مثلPS4 Pro ،PS4 و Xbox One استفاده نمایید، حتی می توانید آن را به کنسول سل نهم نیز وصل کنید اما باید خاطر نشان کنیم که متاسفانه نمی توانید از حداکثر ظرفیت کنسول نسل نهم استفاده کنید. تلویزیون Smart هایسنس 65A61G دارای سیستم عامل ویدا نسخه U5 است که قابلیت نصب انواع برنامه ها را دارد. با عرض تاسف اطلاعات کامل و دقیقی در مورد مدل ریموت کنترل این تلویزیون از طرف شرکت هایسنس در دست خریداران نیست. امااین محصول دارای  ریموت کنترل هوشمند است. این ریموت کنترل میکروفون داخلی دارد و از دستورها و جستجوی صوتی حمایت می کند.

و البته این ریموت کنترل جهت دسترسی آسان به برنامه های مورد نظر دارای قابلیت One Touch Remote Access می باشد. شما میتوانید حتی تصویر صفحه نمایش گوشی هوشمند، تبلت و لپ تاپ خود را از طریق فناوری Anyview به صفحه نمایشگر بزرگ تلویزیون انتقال دهید. این محصول دارای مرورگر اینترنت می باشد و شما می توانید ساعت ها در این تلویزیون وب گردی کنید.شما در این محصول با استفاده از قابلیت Time Shift می توانید برنامه های پخش زنده را متوقف کنید و در زمان دیگری به تماشای آنها بپردازید. این تلویزیون از دو پورت USB 2.0 برای انتقال اطلاعات و داده ها استفاده میکند.

سیستم صوتی تلویزیون هایسنس 65A61G دو کاناله است.این محصول با استفاده از دو اسپیکر 8 واتی صدای استریو را در کنارهم با قدرت خروجی 16 وات به گوش بیننده می رساند و پخش میکند. شما خریدار عزیز می توانید تلویزیون خود را به صورت سیمی و یا بی سیم و بلوتوثی و یا از طریق شبکه به ساندبار، هدفون و یا سیستم های صوتی دیگر وصل کرده و از صدای با کیفیت تر و بلند تر استفاده نمایید. تلویزیون مذکور با استفاده کردن از فناوری DTS Virtual: X و تولید صدای همه جانبه و فراگیر مجازی صداها را با کیفیت بالاتری ارائه می دهد.

طراحی تلویزیون 65 اینچ هایسنس مدل A61G از نوع Bezelless می باشد یعنی دارای لبه های باریک در سه طرف صفحه نمایشگر است. این تلوزیون دارای پایه هایی دو شاخه در دو طرف خود می باشد  و حتی قابلیت نصب شدن روی دیوار را نیز دارد که میتوانید با توجه به دکور منزل خود آن را روی دیوار نصب نمایید. باید بگوییم که شما برای نصب بر روی دیوار باید پایه دیواری این تلویزیون را به صورت مجزا تهیه کنید و همراه تلوزیون نمی باشد. در این صفحه از سایت ما شما می توانید قیمت خرید تلویزیون هایسنس A61G سایز 65 اینچ را مشاهده نمایید و ویژگی های کمی و کیفی آن را بخوانید و بررسی کنید و در صورت تصمیم برای خرید سایت ما رابه عنوان سایتی مطمئن انتخاب نموده و با خیال راحت خرید خود را قطعی کرده و به جمع مشتریان وفادار ما بپیوندید.

برخی از ویژگی های تلوزیون هایسنس مدل A61G سایز 65 اینچ:

* تکنولوژی Clear Voice برای بهبود کیفیت و تقویت صدای دیالوگ ها

* تکنولوژی AI Upscaling برای بالا بردن کیفیت تصاویر به کمک هوش مصنوعی

* فناوری ALLM یا Auto Low Latency Mode برای ارائه تاخیر ورودی یا Input Lag پایین و تجربه بازی باکیفیت

* فناوری 4K Upscaler برای بالابردن رزولوشن تصاویر و رفع کننده نویز آنها و نمایش همه محتوا در حد کیفیت تصویر فورکی

* فناوری Depth Enhancer برای عمق بخشیدن به تصاویر و صحنه ها و حقیقی تر نمایش دادن آنها

*حمایت از دستیار صوتی الکسا (Amazon Alexa) (شاید این برنامه در بعضی مناطق در دسترس نباشد)

*حمایت از زیرنویس (Subtitle یا Caption)

*توانایی Parental Control برای مدیریت و کنترل و محدود سازی تلویزیون توسط والدین

*فناوری Time Shift برای ایجاد وقفه و تماشای دوباره برنامه پخش زنده

*حالت Sports Mode ویژه نمایش روان و با کیفیت تر مسابقات ورزشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه