جدیدترین مدل تلوزیون مقرون به صرفه ، تلویزیون هایسنس E7H است که در سال 2022 تولید ووارد بازار صوتی و تصویری شد و یکی از بهترین کیولدهای شرکت هایسنس است. هایسنس با استفاده از فناوری QLED در تلویزیون 55E7H توانسته است بسیاری از رنگ ها را با کیفیت خوب پوشش دهد. همچنین وجود 60 هرتز رفرش ریت تصویر و نور پس زمینه DLED از دیگر نقاط قوت این تلویزیون مقرون به صرفه هایسنس است.

سیستم صوتی تلوزیون هایسنس E7H دارای 2 عدد اسپیکر 8 وات است که باهم صدای  16 وات را پخش می‌کنند، و مسئولیت پخش صداهای همه جانبه و فراگیر هم با آنهاست؛ البته فناوری‌هایی مانند صدای مجازی و دالبی نیز در این محصول وجود دارد. تلویزیون HISENSE E7H یک تلویزیون هوشمند است و دارای سیستم عامل مخصوص هایسنس یعنی VIDAA است که به گفته خریداران،امکان رابط کاربری خوب با دسترسی فوری را ایجاد میکند.

شما عزیزان می توانید برای خرید این محصول روی لینک زیر کلیک نمایید:

خرید تلویزیون ۶۵ اینچ هایسنس E7H

این تلوزیون 3 پورت HDMI دارد که شامل نسخه 2.1 نیز می‌شوند به همراه 2 عدد USB،که از مهم ترین راه های ارتباطی در تلویزیون E7H هستند . این محصول اقتصادی هایسنس از هر دو گیرنده T2 برای شبکه های داخلی و S2 برای کانال های ماهواره پشتیبانی میکند.برای خرید تلویزیون، یکی از فاکتورهای مهم و مشتری پسند طراحی ظاهری تلوزیون است. تلویزیون هایسنس مدل E7H در سایزهای پنجاه، پنجاه و پنج و شصت و پنج اینچ طراحی شده اند که تمام این سایزها بدون فریم است؛ و پایین ترین قسمت تلوزیون کمی ضخیم تر از بقیه قسمت ها است و دلیل آن هم حک که لوگوی هایسنس است. پایه های تلویزیون e7h دوشاخه ای هستند که در دو طرف تلوزیون قرار داده شده است و کاملا همرنگ با بدنه و به رنگ مشکی است .

طراحی قسمت پشت تلوزیون مانند دیگر تلوزیون ها نیست یعنی پنل پشت این محصول صاف نیست و برجستگی های افقی و عمودی دارد؛ پورت ها در وسط این پنل قرار گرفته اند که دسترسی به آن ها برای کاربر راحت است. ابعاد تلویزیون 55E7H هایسنس 1232×274×768 میلی‌متر است که به سهولت روی میز تلویزیون یا دیوار خانه شما قرار میگیرد.

یکی از دلایل مقرون به صرفه بودن تلویزیون هایسنس E7H  وجود پنل VA در آن دانست. تلویزیون هایی که دارای پنل IPS هستند معمولا قیمت زیادی دارند اما هایسنس در E7H از پنل VA استفاده کرده که البته کنتراست بیشتری به نسبت پنل های IPS دارد و در نتیجه قدرت رنگ و وضوح نیز در این پنل،زیاد است. اگر شما در حال بررسی تلوزیون های مختلف هستید بدون شک نام مدل‌های QLED را شنیده اید. تلویزیون‌هایی که برای رقابت با اولدها تولید شدند اما در مدت نه چندان طولانی توانستند در صدر جدول مشتریان قرار گیرند تلویزیون کیولد هایسنس با داشتن یک میلیارد سایه و رنگ و 8.3 میلیون پیکسل در نمایشگر، وضوح رنگ ، تصاویر فوق‌العاده را در هر محتوا خلق می کند و حس خوشایندی را به بیننده منتقل میکند.

این محصول یک تلویزیون QLED فورکی است که به دلیل طراحی آن دارای رزولوشن 2160 × 3840 پیکسل است و زاویه دید 178 درجه دارد؛ و همه مقدمات برای تماشای یک نمایش با کبفبت فراهم است.  محدوده رنگ در تلویزیون مدل E7H هایسنس، نود درصد است و با توجه به این میزان، می توان گفت این مدل، یک تلویزیون پیشرفته است. از خصوصیات خوب مربوط به تصویر این تلویزیون، می توان به ویژگی هایی مانند روشنایی 250 نیت ،میزان تازه سازی تصویر 60 هرتز، کنتراست 3800:1  اشاره کرد.

 تلویزیون هایسنس 55E7H از نوع HDR10 دارای  فرمت HDR می باشد و این یعنی هر تلویزیون که از این فرمت استفاده کند، محدوده دینامیکی عظیمی برای محتوا ایجاد میکند. و خوشبختانه در تلویزیون کیولد هایسنس از فرمت توسعه یافته Dolby Vision استفاده شده است؛ و معنایش این است تنظیم فریم به فریم محتوا!  فناوری HLG که در این محصول وجود دارد یعنی فرمت محدوده دینامیکی گسترده برای محتوای در حال پخش که باعث میشود مخاطب محتوا را با بالاترین کیفیت تماشا کند.

سیستم صوتی دو اسپیکری با قدرت 8 وات که در مجموع 16 وات توان خروجی دارند، سیستم صوتی این تلویزیون را ساخته است. صدای 16 واتی می‌تواند برای استفاده های روزمره مثل تماشای فیلم و سریال دلخواه یا اخبار و برنامه های زنده مناسب باشد اما اگر شما بخواهید در سایز 55 اینچ به تماشای مسابقه ورزشی بنشینید یا از تلویزیون برای جشن ها و برنامه هایتان استفاده کنید ممکن است این سیستم صوتی نتواند پاسخگوی خوبی باشد؛ اما شما میتوانید با خرید ساندبار یا اسپیکر جداگانه و اتصال آن به تلوزیون از صدای بیشتری بهره ببرید.

 فناوری صدای DTS Virtual:X در این محصول هایسنس وجود دارد که قابلیت پردازش صدا برای ایجاد کانال های صدای همه جانبه است و معمولا برای مخاطبانی طراحی شده است که نمیتوانند سیستم های صوتی بزرگ را داشته باشند؛ این فناوری DTS Virtual:X صدا را به صورت فراگیر و همه‌جانبه در محیط شما پخش میکند

 سیستم عامل VIDAA در نسخه 5.0 در تلویزیون E7H وجود دارد و با روشن کردن تلویزیون، این سیستم عامل بر روی صفحه نمایشگر ایجاد شده و با محتوای دسته بندی شده و دسترسی های فوری راه را به شما نشان می دهد. همچنین E7H یک تلویزیون Hbb.TV است؛ یعنی علاوه بر پخش محتوای معمولی و روزانه مثل اخبار و فیلم ها، محتوای دیگری مانند وضعیت آب و هوا و … را نیز نشان می‌دهد؛ به عنوان مثال تصور کنید در حال تماشای قسمت جدید از برنامه آشپزی هستید، این فناوری می‌تواند مواد استفاده شده و دیگر جزئیات برنامه را برای شما روی نمایشگر بیاورد .

شما میتوانید با صدای خود این تلوزیون را کنترل و مدیریت نمایید و هایسنس نیز به همین منظور در تلویزیون e7h یک گزینه با عنوان Voice Remote را بر روی ریموت کنترل قرار داده است تا به اسانی تلوزیون را مدیریت کنید.مهمترین دلیل برای یک تلویزیون هوشمند را اتصال به Wi-fi تشکیل می دهد و همانطور که می دانیم اکثر تلویزیون‌های امروزی از این قابلیت بهره می برند. تلویزیون 2022 هایسنس E7H دارای برنامه وصل شدن به وای فای است و این اتصال به اینترنت را فقط با یک مودم خانگی ایجاد میکند.  هایسنس برنامه پیشرفته Anyview Cast را در تلویزیون 55E7H قرار داده است که به وای فای مربوط است. این قابلیت مخصوص هایسنس است و برای وصل شدن به دستگاه های اندروید و IOS به تلویزیون مورد استفاده قرار می گیرد.

 تلویزیون هایسنس ای 7 اچ دارای 3 پورت HDMI و 2 ورودی USB در نسخه های 2.0 و 3.0 است که سرعت زیادی را جهت منتقل کردن داده‌ها فراهم می سازند. به گفته مهندسان شرکت هایسنس، پورت های HDMI این تلویزیون در سطح 2.1 تعبیه شده اند و همه آنها از رفرش ریت متغییر و تاخیر بسیار کم بازی بهره گرفته اند. در کنار این، پورت‌هایی مانند ورودی صوتی ،خروجی هدفون، کامپوزیت و LAN قرار دارند تا برنامه اتصال های تلویزیون را بیشتر کند.

مزایای خرید تلویزیون کیولد هایسنس

  • قیمت مقرون به صرفه تلویزیون هایسنس E7H
  • محتوا عالی با فناوری کوانتوم دات
  • حمایت کردن از دالبی ویژن و HDR
  • توانایی کنترل صوتی

تلویزیون HISENSE E7H در دسته تلوزیون های مناسب از نظر قیمت قرار گرفته است اما این به معنای عدم  بروز بودن یا نشان دهنده کیفیت پایین در آن نیست؛ این تلوزیون هوشمند است و از قابلیت فورکی بهره می برد؛ پس میتواند گزینه خیلی خوب و با کیفیت برای مشتریان باشد.این تلویزیون کیولد هایسنس  تولید سال 2022 است که در سایز های مختلف 50 – 55 – 65 اینچ طراحی شده است. کیفیت تصویر در تلویزیون هوشمند هایسنس E7H، فورکی میباشد که عالی است.شما مخاطب عزیز میتوانید برای خرید مطمئن و اسان سایت ما را انتخاب کنید و به جمع مشتریان وفادار و همیشگی ما بپیوندید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه