تلویزیون پاناسونیک مدل HX750M سایز 65 اینچ یکی از محصولات سال 2020 کمپانی پاناسونیک می باشد. این محصول از تلویزیون های رده HX750 پاناسونیک است و با نام های متفاوتی تولید می شود که مدل HX750M ویژه خاور میانه (Middle East) است و با پسوند M معروف است.این تلوزیون با نام کامل TH-65HX750M و مونتاژ شده در کشور چین وارد بازار کشور ما شده و برای استفاده روزانه و معمولی برای دیدن فیلم و سریال خیلی مناسب است. همچنین این تلویزیون توانایی Hotel Mode دارد و می تواند برای استفاده تجاری نیز مورد استفاده قرار گیرد. تلویزیون فورکی پاناسونیک HX750 یکی از ارزان ترین تلویزیون هایLED پاناسونیک در سال 2020 است.

محصول مذکور به تلویزیون ویرا نیز مشهور می باشد و پاناسونیک تلویزیون های صفحه تخت خود را با این اسم نیز معرفی می کند. به گفته متخصصان پاناسونیک، این نام از کلمات Visual Era اتخاذ شده و به معنای دوره بصری است. تلویزیون LED پاناسونیک 65HX750 دارای پنل IPS است. پنل های IPS دارای زاویه دید عظیمی نسبت به پنل های VA هستند، اما نمی توانند رنگ مشکی عمیق در اختیار کاربر قرار دهند. پس شما اگر به تماشای فیلم و سریال در محیطی تاریک علاقه دارید، بهتر است دنبال تلویزیون دیگری باشید. پاناسونیک از فناوری Wide Viewing Angle در این تلویزیون بهره گرفته است که زاویه دید عظیمی را در اختیار کاربر قرار می دهد و کیفیت تصویر در زوایای مختلف عالی حفظ خواهد شد. این تلویزیون عمق رنگ 10 بیت (8 بیت + FRC) دارد و قدرت تولید و نمایش بیش از 1 میلیارد رنگ متنوع و مختلف را دارد.

شما عزیزان می توانید برای خرید این محصول روی لینک زیر کلیک نمایید:

خرید تلویزیون ۶۵ اینچ پاناسونیک مدل XH750M

با عرض تاسف اطلاعات زیادی درباره نوع نور پس زمینه این تلویزیون توسط شرکت پاناسونیک به کاربر ارائه نشده است و نمی توان در مورد آن با قطعیت صحبت کرد. ولی نسبت کنتراست یا Contrast Ratio در تلویزیون مذکور برابر با 1200:1 می باشد و با توجه به اینکه محصول مذکور فاقد تکنولوژی Local Dimming است، می توان گفت که این تلویزیون برای دیدن محتوا در محیط روشن گزینه مناسبی می باشد و کنتراست خوبی دارد ولی نمی توان از آن توقع زیادی در محیط های تاریک داشت. تلویزیون پاناسونیک 65HX750 دارای توانایی نمایش تعداد 3840×2160 پیکسل است و به راحتی می تواند کیفیت تصویر فورکی را در اختیار کاربر قرار دهد.

این تلویزیون دارای نرخ بازسازی  60 هرتز بوده و قدرت پخش کیفیت تصویر 4K@60Hz را هم دارد. تلویزیون گفته شده دارای دو گیگابایت رم داخلی است و پردازنده فورکی High-Precision Chroma Processor تجهیز شده است. با وجود این پردازنده و فناوری فورکی Color Engine که در این تلویزیون موجود است، تصاویر را با کیفیت و کنتراست بسیار مناسبی خواهید دید. همچنین با وجود فناوری گفته شده ، توانایی نمایش تعداد پیکسل در محتوای HD/FHD افزایش می یابد و همه چیز در حد کیفیت تصویر فورکی به نمایش خواهد درآمد. از فناوری Hexa Chroma Drive نیز در تلویزیون مذکور استفاده شده است.

تلویزیون پاناسونیک مدل HX750M با وجود این تکنولوژی این محصول از شش رنگ (3 رنگ فرعی CMY و 3 رنگ اصلی RGB) برای به نمایش درآوردن محتوا استفاده می کند و تصاویر را با رنگهای زنده به نمایش در می آورد. محصول مذکور توان نمایش محتوای HDR را نیز دارد و از فرمت های HDR10 و HLG حمایت می کند. تلویزیون اندرویدی پاناسونیک 65HX750 یکی از تلویزیون های هوشمند این کمپانی در سال 2020 است. با توجه به اینکه از سیستم عامل اندروید کیو یا 10 در این تلویزیون بهره گرفته شده است و از منوی زبان فارسی نیز حمایت می کند، رابط کاربری آن برای کسانی که با موبایل های هوشمند اندرویدی کار می کنند بسیار آسان می باشد. تلویزیون گفته شده دارای هشت گیگابایت حافظه داخلی از نوع eMMC بوده و دسترسی به فروشگاه گوگل مستقیما روی آن موجود است تا به سهولت بتوانید نرم افزارهای مورد نیاز خود را روی این تلویزیون راه اندازی کنید.

نرم افزارهای نتفلیکس و یوتیوب و Amazon Prime Video بطور پیشفرض روی این تلویزیون اندرویدی وجود دارد و شما می توانید به محتوای این شبکه های پخش آنلاین مستقیما روی تلویزیون هوشمند خود دسترسی داشته باشید. تلویزیون هوشمند توان وصل شدن به اینترنت و شبکه داخلی از طریق کابل LAN و همچنین وایرلس (Wi-Fi) را دارد و از اینترنت اشیاء هم حمایت می کند. تلویزیون مذکور از دستیار صوتی گوگل حمایت می کند و شما کاربر گرامی با استفاده از میکروفونی که روی ریموت کنترل هوشمند قرار گرفته می توانید به سرچ صوتی بپردازید یا حتی تلویزیون خود را از طریق دستورهای صوتی مدیریت کنید. همچنین این تلویزیون از نرم افزار Google Home نیز حمایت می کند و شما می توانید با راه اندازی این اپلیکیشن روی موبایل هوشمند خود، تلویزیون را مدیریت نمایید. این تلویزیون اندرویدی دارای Chromecast داخلی است که به شما این توان را می دهد تا محتوای مد نظر را از گوشی هوشمند روی تلویزیون بفرستید و پخش نمایید یا حتی صفحه نمایش گوشی هوشمند خود را روی تلویزیون مشاهده نمایید.

تلویزیون فورکی پاناسونیک 65HX750 دارای مدل های مختلفی از پورت های ورودی و خروجی رایج است. تلویزیون مذکور به سه پورت HDMI 2.0 تجهیز می باشد که یکی از آنها به کانال برگشتی صدای یا ARC تجهیز است تا بتوانید از راه آن صدا را به ساندبار یا سینمای خانگی انتقال داده و نیازی به تهیه کابل مجزا نداشته باشید. همچنین شرکت پاناسونیک خروجی صدای دیجیتال (اپتیکال) را برای تلویزیون مذکور در نظر گرفته است تا سیستم صوتی خود را از این راه به تلویزیون وصل کنید. این تلویزیون به بلوتوث ورژن 5 تجهیز بوده و از فناوری Bluetooth Audio Link نیز حمایت می نماید.

با وجود این فناوریبه سهولت می توانید محتوای صوتی را بصورت بی سیم از گوشی هوشمند روی این تلویزیون پخش نمایید و یا حتی صدای تلویزیون را از مسیر بلوتوث به ساندبار یا سیستم صوتی دیگر انتقال داده و از آن لذت ببرید. اگر از لوازم قدیمی صوتی و تصویری استفاده می نمایید، این محصول به پورت کامپوزیت از نوع Mini Jack تجهیز می باشد که توان اتصال این نوع تجهیزات به تلویزیون را فراهم می سازد. این تلویزیون اندرویدی به گیرنده دیجیتال و آنالوگ داخلی تجهیز می باشد و شما برای تماشای شبکه های داخلی نیاز به خرید گیرنده بصورت جداگانه نخواهید داشت. تلویزیون مذکور شما مجهز به دو پورت USB نسخه دو نیز می باشد که توان پخش محتوا از حافظه جانبی مثل هارد دیسک یا فلش دیسک با سیستم فایل NTFS، FAT16 و FAT32 را دارند. همچنین در صورت وصل شدن حافظه جانبی به این محصول، می توانید از فناوری Time Shift استفاده نمایید و شما دیگر هیچ لحظه ای از برنامه درحال پخش را از دست ندهید.

سیستم صوتی تلویزیون پاناسونیک 65HX750 دو کاناله بوده و صدای استریو به کاربر ارائه می دهد. صدای این تلویزیون با استفاده از 2 بلندگوی 12 واتی تولید می شود و باهم توان خروجی صدای واقعی آن برابر با 24 وات است.شرکت پاناسونیک برای بهبود کیفیت صدای این تلویزیون از فناوری Dolby Audio استفاده کرده است که باعث می شود صدایی سینمایی و بسیار خوبی را بشنوید. همچنین این تلوزیون از فناوری های دالبی نظیر Dolby Digital و Dolby Digital Plus نیز حمایت می کند. پاناسونیک در این تلویزیون از فناوری DTS Studio Sound نیز استفاده کرده است که با فعال کردن آن، صدا بصورت همه جانبه و مجازی تولید می شود تا حس سینمایی را تجربه کنید. تلویزیون مذکور دارای چهار حالت صدای پیشفرض هم می باشد و شما با توجه به خواست خود می توانید یکی را انتخاب کنید تا صدای خروجی با کیفیت تری داشته باشید.

طراحی ظاهری تلویزیون 65 اینچ پاناسونیک HX750 مانند سایزهای کوچکتر آن است و ظاهر مناسبی دارد. طراحی پایه های این تلویزیون مدل دو شاخه و دو طرفه است. جنس پایه ها فلزی است و به سهولت تعادل تلویزیون را حفظ میکند. همچنین شما میتوانید با تهیه پایه دیواری مناسب این محصول را روی دیوار نصب نمایید. در این قسمت از سایت ما شما کاربر گرامی میتوانی، مشخصات و قیمت تلویزیون پاناسونیک HX750 را ملاحظه نمایید و برای خرید آنلاین و آسان و البته مطمئن آن اقدام نمایید و به جمع مشتریان وفادار ما بپیوندید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه