تلویزیون ال جی مدل NANO86 سایز 65 اینچ یکی محصولات شرکت ال جی در سال 2020 است. تلویزیون ال جی نانو 86 ارزانترین تلویزیون گیمینگ نانوسل ال جی با کیفیت تصویر 4K می باشد. این تلویزیون علاوه بر استفاده معمولی و خانگی و استفاده در هتل ها انتخاب مناسبی برای گیمرها نیز می باشد. این تلوزیون مونتاژ کشور اندونزی است.همه تلویزیون های مونتاژ شده از قطعاتی ساخته می شوند که در کشور کره تولید شده اند و فقط در کشوری مانند مصر ، اندونزی و یا لهستان مونتاژ میشوند. هر چند که در برخی ویژگی های نرم افزاری با هم تفاوت دارند به عنوان مثال در منوی زبان ها در تلویزیون های مونتاژ مصر منو به زبان فارسی وجود دارد اما این منو در تلوزیون های مونتاژ شده در کشور اندونزی وجود ندارد.

 تلویزیون ال جی مدل 65NANO86 از جمله تلویزیون های NanoCell شرکت ال جی و دارای رفرش ریت 120 هرتز دارد. این تلویزیون با بهره گرفتن از فناوری TruMotion 240 می تواند تصاویر را روان به نمایش در آورد. این محصول با وجود صفحه نمایش NanoCell، نسبت به تلویزیون های ال ای دی معمولی، امکان نمایش رنگهای بیشتر و تصاویر طبیعی تر را دارد. تلویزیون ال جی مدل 65NANO86 عمق رنگ 10 بیت (8 بیت + FRC)دارد. همچنین فناوری های Wide Color Gamut (Nano Color) و Billion Rich Colors در این تلوزیون وجود دارند که باعث می شوند این محصول بتواند طیف عظیمی از رنگها را تولید کند.همچنین این تلویزیون دارای پنل IPS است.

این تلوزیون مجهز به تکنولوژی Wide Viewing Angle است و زاویه دید بزرگی دارد. نور پس زمینه این تلویزیون از نوع Edge LED است و نور صفحه از اطراف قاب به صفحه نمایش تابیده می شود. شرکت ال جی از قابلیت Local Dimming در این محصول استفاده کرده است که با کنترل نور پس زمینه در نواحی مختلف صفحه، کنتراست را مدیریت می کند. این تلویزیون از الگوریتم LG Local Contrast برای بالا بردن کنتراست تصاویر استفاده می کند. این تلویزیون دارای فناوری Ultra Luminance است و می تواند درخشندگی تصاویر را بهتر کرده و به صحنه ها عمق بیشتری ببخشد.

تلویزیون NanoCell شرکت ال جی مدل 65NANO86  کیفیت تصویر 4K دارد و رزولوشن 3840×2160 پیکسل دارد. این محصول دارای پردازنده α7 Gen3 AI Processor 4K است و با استفاده از فناوری 4K Upscaler می تواند نویز تصاویر را کم کند و رزولوشن محتوای ورودی را بالا ببرد تا با کیفیتی نزدیک به 4K به نمایش درآید. این تلویزیون به فناوری Image Enhancing تجهیز شده است و کیفیت تصاویر را بطور کلی افزایش می دهد. علاوه بر این،شرکت ال جی از فناوری AI Picture در محصول ذکر شده استفاده کرده است که به کمک هوش مصنوعی محتوای در حال پخش را تشخیص داده، و با توجه به اطلاعات بدست آمده کیفیت تصاویر را بهبود می بخشد.

شما عزیزان می توانید برای خرید این محصول روی لینک زیر کلیک نمایید:

خرید تلویزیون ۶۵ اینچ LG مدل NANO86

این تلویزیون به قابلیت Cinema HDR مجهز است و  قدرت  پخش انواع فرمت های HDR از جمله HDR10 Pro، HLG و همچنین Dolby Vision IQ را دارد. فناوری Dynamic Tone Mapping از جمله فناوری های رایج استفاده شده در بیشتر تلویزیون های نانوسل ال جی است که در تلویزیون فوق نیز وجود دارد. این قابلیت بصورت پویا صحنه ها را بررسی می کند و با توجه به آن، کنتراست تصویر را تنظیم کرده و بهبود می بخشد.

 تلویزیون ال جی مدل 65NANO86 دارای حالت Filmmaker Mode است و محتوای HDR را همانگونه که فیلمساز مد نظر دارد به نمایش در می آورد. همچنین فناوری HDR Effect در تلویزیون فوق وجود دارد که با فعال کردن آن، کنتراست محتوای SDR بالا می رود. تلویزیون 4K ال جی 65NANO86 دارای 2 پورت HDMI نسخه 2.1 می باشد که قدرت پخش کیفیت تصویر 4K@120Hz را داشته و برای اتصال کنسول مناسب است. این محصول از جمله تلویزیون های گیمینگ ال جی است که دارای قابلیت ALLM بوده و تاخیر ورودی کمی دارد.

 این تلویزیون از فناوری Nvidia G-Sync حمایت نمی کند ولی به فناوری رفرش ریت متغییر (VRR) مجهز است و از فناوری AMD FreeSync Premium حمایت می کند تا از پله پله شدن تصاویر جلوگیری کند. این تلوزیون دارای حالت HGiG است و می تواند کنتراست محتوای بازی های HDR را مدیریت کرده و جزئیات بیشتری را به نمایش درآورد.

 سیستم صوتی تلویزیون 2020 ال جی 65NANO86 دو کاناله است و توان خروجی صوتی 20 وات را دارد. این تلویزیون  2 بلندگوی 10 واتی دارد که در قسمت پایین تلویزیون قرار گرفته است. صدای این محصول قابل قبول است ولی اگر شما صدای بلندتری را میخواهید، امکان وصل شدن انواع ساندبار، سینمای خانگی یا حتی بلندگو از طریق کابل یا حتی بلوتوث و بصورت بی سیم به تلویزیون وجود دارد. علاوه بر خروجی صدای اپتیکال، این تلویزیون 1 پورت HDMI با حمایت کردن از فناوری  ARC/eARC است و می توانید از آن نیز جهت انتقال صدا به سیستم صوتی جانبی استفاده کنید.

این تلوزیون بلوتوث داخلی نسخه 5 دارد و شما می توانید بلندگوی بلوتوثی یا هدفون را به تلویزیون وصل کرده و از صدای آن لذت ببرید. علاوه بر این، این محصول امکان اتصال به WiSA Speakers را دارد و می توانید حداکثر 2 بلندگو از نوع WiSA را به آن وصل کنید (برای این کار نیاز به تهیه دانگل مخصوص به صورت جداگانه دارید). تلویزیون فوق به فناوری  AI Sound تجهیز شده است و با تشخیص محتوای در حال پخش و به کمک هوش مصنوعی، صدای خروجی را تنظیم کرده و کیفیت صدا را افزایش می دهد.

سیستم صوتی تلوریون همچنین از فناوری Clear Voice III  بهره گرفته است که باعث می شود صدای دیالوگ ها واضح تر شنیده شود. این محصول دارای قابلیت AI Acoustic Tuning است و می تواند به کمک هوش مصنوعی و ریموت کنترل جادویی، فاصله تا شنونده را تشخیص داده و با توجه به نوع محیط صدای خروجی را تنظیم کند. محصول فوق از جمله تلویزیون های ال جی است که از Dolby Atmos حمایت می کند و صدایی بسیار خوب را ارائه می دهد. همچنین این تلویزیون به کمک قابلیت Ultra Surround می تواند صدای فراگیر و مجازی تولید کند تا تجربه لذت بخش تری از تماشای تلویزیون در اختیار شما قرار دهد.

تلویزیون اسمارت مدل 65NANO86 سیستم عامل WebOS 5 دارد  و یکی از تلویزیون های اسمارت ال جی به شمار می آید که از اینترنت اشیاء یا Internet of Thing نیز حمایت می کند. این محصول دارای پورت شبکه (LAN) و وایرلس (WiFi) است که با اتصال آن به شبکه، می توانید از طریق Home Dashboard، خانه هوشمند خود را مدیریت کنید. به همراه این تلویزیون ، ریموت کنترل جادویی ال جی مدل MR20 نیز عرضه می شود که کارایی فراوانی دارد. این ریموت کنترل  میکروفون داخلی دارد که امکان استفاده از جستجوی صوتی و همچنین کنترل تلویزیون از طریق فرمان صوتی را فراهم می کند.

 تلویزیون فوق دارای ویژگی Universal Control است که به شما اجازه کنترل لوازم متصل به تلویزیون را می دهد . محصول فوق از اپلیکیشن LG ThinQ نیز حمایت می کند. با نصب این نرم افزار روی گوشی هوشمند اندروید یا iOS خود، به راحتی می توانید تلویزیون را مدیریت کنید. همچنین از طریق همین نرم افزار امکان انتقال صدای تلویزیون روی موبایل نیز وجود دارد. این تلویزیون دارای Music Player بوده و به قابلیت Sound Share تجهیز شده است که امکان پخش موزیک از طریق موبایل روی تلویزیون را فراهم می سازد. از ویژگی های دیگر این تلویزیون می توان به فناوری Sports Alert اشاره کرد که می تواند اطلاعاتی مانند زمان شروع یا نتیجه مسابقات ورزشی تیم های منتخبتان را به کاربر نمایش دهد.

 تلویزیون ال جی مدل 65NANO86 سایز 65 اینچ  قادر است تصاویر VR 360 درجه را پخش کند و به راحتی می توانید به وسیله ریموت کنترل جادویی ال جی، محتوا را کنترل کنید. این محصول به گیرنده دیجیتال DVB-T2 (داخلی) و گیرنده دیجیتال DVB-S2 (خارجی) مجهز است. فناوری دیگر تلویزیون فوق، امکان ضبط شبکه های دیجتال و آنالوگ است که با وصل کردن یک حافظه جانبی مانند فلش دیسک یا هارد اکسترنال ممکن می شود.

 از نظر طراحی ظاهری پایه این تلویزیون 65NANO86 در وسط قرار گرفته و از نوع هلالی شکل است.در قسمت پشت پایه قسمتی وجود دارد که می توانید از آن برای منظم کردن و مخفی کردن کابل ها در پشت تلویزیون استفاده کنید. طراحی تلویزیون ال جی نانو 86 به نحوی است که با تهیه براکت دیواری مناسب، می توانید تلویزیون را روی دیوار نصب کنید.

همچنین ال جی توانایی Art Gallery را در اختیار کاربر قرار داده است و شما با فعال کردن این گزینه می توانید تلویزیون خود را تبدیل به یک قاب عکس دیجیتال کنید. این محصول دارای پورت های مختلفی است که تعدادی از آنها در پشت قرار دارند و ممکن است در زمانی که تلویزیون را روی دیوار نصب کرده اید دسترسی به آنها سخت باشد. ولی 1 پورت USB و 2 پورت HDMI که شاید بیشتر استفاده شوند، در کنار تلویزیون قرار گرفته اند و بهتر در دسترس شما خواهند بود.

شما خریدار گرامی میتوانید در این صفحه بررسی تخصصی، مشخصات و قیمت این تلویزیون را مشاهده کنید. همچنین از طریق همین صفحه امکان خرید تلویزیون نانوسل ال جی NANO86 سایز 65 اینچ با ضمانت اصالت کالا، بهترین قیمت، گارانتی معتبر و یا حتی بدون گارانتی از فروشگاه ما وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه