تلویزیون ال جی مدل NANO80 سایز 65 اینچ یکی از محصولات شرکت الجی در سال 2020 است که با مدل کامل 65NANO80VNA نیز معرفی شده است. تلویزیون مدل NANO80 از جمله ارزان قیمت ترین تلویزیون های نانوسل ال جی در سال 2020 می باشد.البته این تلویزیون فوق با وجود ارزان بودن، کیفیت تصویر خوبی دارد و برای استفاده معمولی و خانگی و همچنین استفاده در هتل ها مناسب است.

این تلوزیون مونتاژ کشور اندونزی است.همه تلویزیون های مونتاژ شده از قطعاتی ساخته می شوند که در کشور کره تولید شده اند و فقط در کشوری مانند مصر ، اندونزی و یا لهستان مونتاژ میشوند. هر چند که در برخی ویژگی های نرم افزاری با هم تفاوت دارند به عنوان مثال در منوی زبان ها در تلویزیون های مونتاژ مصر منو به زبان فارسی وجود دارد اما این منو در تلوزیون های مونتاژ شده در کشور اندونزی وجود ندارد.

تلویزیون ال جی مدل 65NANO80 رزولوشن 3840x2160 پیکسل دارد که می تواند کیفیت تصویر 4K را به مخاطب ارائه دهد. رفرش ریت این محصول برابر 60 هرتز است و قدرت پخش کیفیت تصویر 4K با رفرش ریت 60 هرتز را دارد. این تلوزیون همچنین فناوری TruMotion 120  را دارد تا تصاویر را بهتر مشاهده کنید. پردازنده این تلویزیون 4 هسته ای Quad Core Processor 4K است و به کمک قابلیت ارتقاء کیفیت تصویر (4K Upscaler) نویز تصاویر را کم میکند ، رزولوشن آنها را افزایش میدهد و تصاویر را با کیفیتی نزدیک به 4K به نمایش در می آورد.

 ال جی از فناوری Image Enhancing دراین تلوزیون استفاده کرده است که باعث بهبود کیفیت تصاویر می شود. این تلویزیون دارای قابلیت Active HDR است و امکان پخش محتوای HDR با فرمت های HLG و HDR10 Pro را نیز دارد. این محصول جهت بهبود کیفیت محتوای HDR از فناوری HDR Dynamic Tone Mapping بهره می برد. همچنین شرکت ال جی حالت Filmmaker Mode را برای این محصول در نظر گرفته است که با فعال کردن آن، تصاویر با همان رنگ و کیفیت که سازنده میخواست پخش می شوند.

تلویزیون نانوسل ال جی 65NANO80 به 4 پورت HDMI نسخه 2.0 تجهیز شده است و امکان پخش کیفیت تصاویر 4K@60Hz را دارند. البته پورت دوم دارای کانال برگشتی صدا یا Audio Return Channel (ARC) است و می توانید از همین طریق صدا را به ساندبار یا سینمای خانگی خود منتقل نمایید. این محصول ویژگی های خوبی همچون ALLM و HGiG را به همراه دارد که باعث کم کردن تاخیر ورودی شده و محتوای بازی های HDR را با جزئیات بیشتری به نمایش میگذارد.

شما عزیزان می توانید برای خرید این محصول روی لینک زیر کلیک نمایید:

خرید تلویزیون ۶۵ اینچ LG مدل NANO80

از این تلویزیون می توان در کنار کنسول های نسل 8 مانند Playstation 4 یا Xbox One استفاده کرد ولی فاقد HDMI 2.1 و VRR بوده و برای کنسول های جدیدتر مناسب نیست، چرا که نمی توانید از تمام ظرفیت کنسول خود استفاده کنید. تلویزیون 4K ال جی 65NANO80 دارای صفحه نمایشگر نانوسل (NanoCell) است. عمق رنگ این تلوزیون 10 بیت (8 بیت + FRC) است و به فناوری Wide Color Gamut از نوع Nano Color مجهز است که امکان نمایش طیف وسیعی از رنگها را فراهم می سازد. همچنین این محصول از فناوری Billion Rich Colors نیز بهره می برد و می تواند در حدود 1 میلیارد رنگ مختلف را تولید کند.

این تلویزیون مجهز به پنل IPS است و به لطف فناوری Wide Viewing Angle زاویه دید عظیمی را ارائه می دهد. این محصول دارای نور پس زمینه Edge LED است و از قابلیت Local Dimming و الگوریتم LG Local Contrast برای کنترل نور زمینه و بهبود کنتراست بهره می برد. همچنین این تلویزیون از فناوری Ultra Luminance جهت تنظیم درخشندگی و ایجاد کنتراست بیشتر در تصاویر استفاده می کند. با وجود همه این ویژگی ها متاسفانه نمی توان در محیط های تاریک رنگهای سیاه را کاملا تیره نشان دهد .

تلویزیون 2020 ال جی مدل 65NANO80 دارای 2 کانال صوتی است. این تلویزیون 2 بلندگوی 10 وات دارد که روی هم توان خروجی صدای 20 وات را دارند. انواع قابلیت های دالبی مانند Dolby Digital، Dolby Digital Plus و Dolby AC4 توسط این تلویزیون حمایت می شوند. محصول فوق به تکنولوژی Ultra Surround تجهیز شده است و می تواند صدای فراگیر را بصورت مجازی تولید کند. همچنین فناوری AI Sound در این تلویزیون وجود دارد که به کمک هوش مصنوعی اقدام به تشخیص محتوای در حال پخش کرده و کیفیت صدا را با توجه به آن بهبود می بخشد. تلویزیون فوق دارای تکنولوژی AI Acoustic Tuning است و می تواند با استفاده از هوش مصنوعی و میکروفونی که روی ریموت کنترل تعبیه شده است، فاصله تا بیننده را تشخیص داده و صدای خروجی را با توجه به آن تقویت کرده و تنظیم می کند.

این تلویزیون به فناوری Clear Voice III نیز مجهز است تا صدای دیالوگ ها را واضح بشنوید. تلویزیون 65 اینچ ال جی NANO80 از جمله تلویزیون های هوشمند ال جی است که به سیستم عامل WebOS 5 با رابط کاربری هوشمند مجهز شده است.همچنین این تلویزیون به هوش مصنوعی Thinq AI مجهز بوده و از اینترنت اشیاء یا Internet of Things (IoT) حمایت می کند. تلویزیون فوق دارای داشبورد هوشمند Home Dashboard می باشد و شما از این طریق می توانید خانه هوشمند خود را به راحتی مدیریت کنید.

این محصول دارای ریموت کنترل جادویی ال جی مدل MR20 است که به میکروفون داخلی مجهز است.شما با استفاده از این ریموت کنترل به راحتی می توانید به جستجوی صوتی پرداخته یا تلویزیون خود را از طریق فرمان صوتی کنترل کنید. این محصول دارای خصوصیت Universal Control نیز می باشد و می توانید لوازم متصل به تلویزیون را فقط با یک ریموت کنترل تنظیم و کنترل کنید. همچنین شما می توانید تلویزیون خود را از طریق اپلیکیشن LG ThinQ کنترل کنید که امکان نصب روی گوشی هوشمند اندرویدی یا iOS را دارد.

فناوری Sound Share نیز در تلویزیون فوق وجود دارد که شما می توانید موزیک مورد علاقه خود را از طریق موبایل هوشمند روی تلویزیون پخش کنید و یا صدای تلویزیون را روی گوشی هوشمند خود بشنوید. همچنین با وجود قابلیت Screen Share امکان انتقال تصویر صفحه نمایش موبایل روی تلویزیون وجود دارد.

این تلویزیون امکان پخش تصاویر 360 درجه VR را دارد و شما می توانید از طریق ریموت کنترل جادویی در اینگونه تصاویر به گشت و گذار بپردازید. با خرید این تلویزیون دیگر نیازی به تهیه گیرنده دیجیتال جداگانه ندارید، زیرا این تلویزیون دارای گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2) و خارجی (DVB-S2) می باشد و امکان پخش شبکه های داخلی و خارجی را دارد.

 طراحی تلویزیون ال جی NANO80 سایز 65 اینچ به گونه ای است که علاوه بر قرار گیری روی پایه، می توانید با تهیه براکت دیواری مناسب، تلویزیون خود را روی دیوار نیز نصب کنید. تلویزیون 2020 ال جی مدل 65NANO80 از نظر ظاهری خوب و زیبا است.پایه های تلویزیون فوق همانند سایزهای دیگر آن در دو طرف قرار گرفته اند و از نوع دو شاخه می باشند. به همراه این محصول بست مخصوصی گذاشته شده است که می توانید از آن برای مرتب کردن کابها در پشت تلوزیون استفاده کنید.در این محصول از زبان طراحی Cinema Screen استفاده شده است که نتیجه آن حاشیه های نسبتا باریک تلویزیون می باشد.

با توضیحاتی که در متن بالا درباره تلویزیون ال جی NANO80 سایز 65 آورده ایم شما میتوانید تصمیم بهتری را درباره خرید این محصول بگیرید. این تلوزیون نسبت به قیمتی که دارد از کیفیت خوبی برخوردار می باشد. با داشتن کیفیت تصویر مناسب، کیفیت صدای خوب و طراحی ظاهری مناسب یک گزینه ایده آل و مقرون به صرفه برای خرید شما می باشد. خوشحال میشویم سایت ما را برای خرید مطمئن و آسان تلوزیون های برند ال جی انتخاب نمایید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه