تلویزیون ال جی مدل NANO95 سایز 65 اینچ یکی از محصولات سال 2020 شرکت ال جی می باشد. این تلوزیون  ارزان ترین تلویزیون 8K ال جی با صفحه نمایش نانوسل در سال 2020 است. این محصول با توجه به ویژگی هایی که دارد برای استفاده خانگی و تماشای فیلم  و استفاده در هتل ها کاملا مناسب است.این تلوزیون مونتاژ کشور اندونزی است.این تلویزیون های مونتاژ شده از قطعه هایی درست می شوند که در کشور کره تولید شده اند و فقط در کشوری مانند مصر ، اندونزی و یا لهستان مونتاژ میشوند. هر چند که در برخی ویژگی های نرم افزاری با هم تفاوت دارند به عنوان مثال در منوی زبان ها در تلویزیون های مونتاژ مصر منو به زبان فارسی وجود دارد اما این منو در تلوزیون های مونتاژ شده در کشور اندونزی وجود ندارد.

پنل این تلویزیون IPS می باشد و قدرت نمایش رنگ های تیره عمیق در محیط های تاریک و کم نور را ندارد به همین دلیل برای استفاده در محیط هایی با نور متوسط و زیاد گزینه بهتری است. تلویزیون ال جی مدل NANO95 با برخورداری از پنل IPS زاویه دید خوبی دارد اما شرکت ال جی با استفاده از فناوری Wide Viewing Angle زاویه دید آن را بهبود بخشیده است. این محصول به صفحه نمایش نانوسل با نور پس زمینه Direct Full Array LED تجهیز می باشد.

شرکت ال جی برای کنترل نور پس زمینه در این مدل از قابلیت Local Dimming از نوع Full Array Local Dimming بهره برده است تا در صحنه های مختلف کنتراست تصویر لازم را ایجاد نماید. همچنین ال جی  به لطف الگوریتم Luminance Optimizer for Local Dimming در این تلویزیون، عملکرد کنترل نور پس زمینه بهتر کرده است تا شاهد تصاویری با کیفیت خوبی باشید. صفحه نمایشگر تلویزیون نانوسل ال جی 65NANO95 رفرش ریت 60 هرتز است (البته روی کیفیت تصویر 4K رفرش ریت این تلویزیون 120 هرتز است).

شما عزیزان برای خرید این محصول می توانید روی لینک زیر کلیک نمایید:

خرید تلویزیون ۶۵ اینچ LG مدل NANO95

صفحه نمایش این محصول با برخورداری از عمق رنگ 10 بیت واقعی و فناوری Billion Rich Colors توانایی نمایش رنگ های متنوع (در حدود 1 میلیارد رنگ) را دارد. این تلویزیون با بهره مندی از کیفیت تصویر 8K، در حدود 33 میلیون پیکسل دارد تا محتوا با جزئیات بسیار بالا را نیز به خوبی در آن تماشا نمایید. این محصول با برخورداری از قابلیت Wide Color Gamut از نوع Nano Color Pro توانایی تولید طیف عظیمی از رنگ ها را داشته تا شاهد رنگ های طبیعی و جذاب تری در آن باشید.

تلویزیون 8K ال جی مدل 65NANO95  پردازنده α9 Gen3 AI Processor 8K دارد که بهترین پردازنده شرکت ال جی در سال 2020 محسوب می شود.پردازنده هوشمند آلفا 9 نسل 3 با استفاده از قابلیت های AI Upscaling و 8K Upscaler رزولوشن محتوای در حال پخش را به صورت هوشمند بالا می برد تا همه چیز را در حد کیفیت تصویر 8K ببینید. این تلوزیون با برخورداری از فناوری های AI Picture Pro و Image Enhancing on SQM کیفیت تصاویر را به صورت هوشمند بهبود بخشیده و نویز آنها را کم می کند تا از تماشای تصاویر با کیفیت بهتر لذت بیشتری ببرید.

تلویزیون 2020 ال جی 65NANO95 با کمک گرفتن از قابلیت Face Enhancing قدرت تشخیص چهره افراد در تصاویر و صحنه ها را دارد تا با بهبود آنها، محتوا را به صورت واقعی تر به شما نمایش دهد. به لطف فناوری Text Upscaling در این تلویزیون متون موجود در محتوا شناسایی و بهبود می یابد تا شما آنها را به صورت واضح و شفاف ببینید. همچنین به کمک فناوری Ultra Luminance Pro ما شاهد بهبود قسمت های روشن صحنه ها هستیم تا عمق تصاویر در حال نمایش افزایش یابد. این تلوزیون از فرمت های HLG، HDR10 Pro و Dolby Vision IQ حمایت می کند و به لطف قابلیت Cinema HDR میتواند محتواهای HDR را با کیفیت بالایی به شما نمایش دهد.

همچنین به دلیل داشتن قابلیت HDR Dynamic Tone Mapping عمق و جزئیات تصاویر HDR را بالا می برد تا از تماشای آنها در این تلویزیون لذت بیشتری ببرید. این تلویزیون به کمک فناوری TruMotion 120 توانایی نمایش صاف و روان صحنه های سریع را دارد.شرکت الجی در این مدل از سنسور نور (Illuminance Green sensor) و تکنولوژی AI Brightness Control بهره گرفته است که می تواند روشنایی صفحه نمایش را با توجه محیط به صورت خودکار مدیریت کند تا در شرایط نوری مختلف بهترین کیفیت تصویر را تجربه نمایید.

تلویزیون 2020 ال جی مدل 65NANO95 دو پورت HDMI 2.1 است و یکی از تلویزیون های گیمینگ محسوب می شود. این تلویزیون قدرت نمایش رزولوشن و کیفیت تصویر 8K@60Hz و 4K@120Hz را دارد. این محصول با استفاده از تکنولوژی ALLM تاخیر ورودی (Input Lag) پایینی را هنگام بازی به شما ارائه می دهد تا تجربه بهتری را برایتان رقم بزند. این تلویزیون فاقد قابلیت VRR است و نمی تواند رفرش ریت متغییر را در اختیار شما قرار دهد. این محصول دارای قابلیت HGiG Mode است و می تواند بازی های HDR را با تنظیمات صحیح و کیفیت تصویر اصلی نمایش دهد تا شما از تماشای تصاویر با کیفیت اورجینال نهایت لذت را ببرید.

این محصول برای وصل کردن به کنسول های بازی نسل نهم (PS5 و XSX) مناسب است، اما با توجه به اینکه فناوری VRR و FreeSync ندارد، بهترین انتخاب نیست. تلویزیون ال جی  65مدل NANO95 سیستم عامل webOS نسخه 5 دارد که امکانات خوبی را در اختیار کاربر قرار می دهد. برای نصب برنامه و بازی در این تلویزیون تنها کافی است تا به فروشگاه ال جی (LG Content Store) مراجعه کرده  و برنامه و بازی دلخواه خود را دانلود و نصب کنید. این محصول مجهز به ریموت کنترل جادویی و هوشمند مدل MR20 است.

شما برای استفاده از امکاناتی مانند جستجوی صوتی ال جی (LG Voice Search) حتما به این ریموت کنترل جادویی احتیاج دارید. این تلوزیون از هوش مصنوعی ال جی (ThinQ AI) و اینترنت اشیا (IoT) حمایت می کند. این مدل از برنامه LG ThinQ حمایت می کند در نتیجه شما می توانید بدون نیاز به ریموت کنترل و تنها از طریق موبایل هوشمند خود، تلویزیون را مدیریت نمایید. البته این محصول دارای داشبورد هوشمند (Home Dashboard) است و از طریق آن می توانید سایر دستگاه های متصل به تلویزیون، لوازم خانگی هوشمند یا حتی خانه هوشمند خود را کنترل کنید.

تلویزیون ال جی نانو 95 فناوری وصل کردن به موبایل های هوشمند (Android و iOS) را دارد. شما با استفاده از تکنولوژی Screen Share در تلویزیون مذکور می توانید محتوای مورد علاقه خود را از گوشی روی تلویزیون پخش نمایید. همچنین امکان انتقال (Mirroring) صفحه نمایش موبایل بر روی تلویزیون نیز وجود دارد تا از تماشای تصاویر در صفحه نمایش بزرگ تلویزیون لذت دو چندان ببرید.

این تلوزیون فناوری Art Gallery دارد تا زمانی که از تلویزیون استفاده نمی کنید آن را به یک قاب عکس یا اثر هنری تبدیل کرده و محیط خود را جذاب نمایید. با استفاده از فناوری Sports Alert در این مدل می توانید از زمان شروع و پایان یا حتی نتایج مسابقات ورزشی تیم محبوب خود با خبر شوید.

الجی این محصول را به گیرنده دیجیتال DVB-S2 برای دریافت شبکه های خارجی و گیرنده دیجیتال DVB-T2 برای دریافت شبکه های داخلی تجهیز کرده است در نتیجه نیازی به خرید گیرنده مجزا نیست. این تلویزیون امکان ضبط برنامه در حال پخش را دارد و به لطف فناوری Watch & Record نیز حتی می توانید هنگام ضبط یک شبکه، شبکه دیگری را به صورت هماهنگ تماشا نمایید.

سیستم صوتی تلویزیون ال جی 65NANO95 دو کاناله است و شامل 2 بلندگوی 10 واتی و 2 ووفر 10 واتی است که در مجموع صدایی با قدرت خروجی 40 وات را به کاربر ارائه می دهد. این تلویزیون دارای فناوری LG Sound Sync است و شما می توانید با تهیه جداگانه دستگاه دیگری مانند ساندبار که از تکنولوژی مذکور حمایت می کند، آن را به صورت بی سیم یا با سیم به تلویزیون متصل کرده و صدای با کیفیت تری را تجربه نمایید.

این محصول با کمک گرفتن از فناوری Simultaneous Audio Output هنگام اتصال دستگاهی مانند ساندبار از طریق کابل اپتیکال به این محصول، می توانید صدا را به صورت هماهنگ از ساندبار و تلویزیون بشنوید تا شاهد قدرت صدای بیشتری باشید. همچنین این تلویزیون فناوری Bluetooth Surround Ready دارد و از بلندگوهای بی سیم ال جی که دارای این قابلیت هستند حمایت می کند تا آن بلندگوها را از طریق بلوتوث به تلویزیون متصل نموده و صدای فراگیر واقعی را تجربه کنید. تلویزیون LG NANO95 هنگام پخش محتوایی که از کدک های صوتی Dolby Digital، Dolby Digital Plus، HE-AAC و AC4 پشتیبانی و حمایت می کند کیفیت صدا را بهبود بخشیده و با کیفیت بهتری پخش می کند.

 تلویزیون 65NANO95 به کمک تکنولوژی AI Sound Pro صدا را با توجه به ژانر محتوای در حال پخش و شرایط محیطی که تلویزیون در آن قرار دارد به صورت هوشمند مدیریت می کند تا مخاطب همیشه صدا باکیفیت بشنوید. علاوه بر آن این مدل دارای فناوری AI Acoustic Tuning است و قدرت شناسایی محل اشیا موجود در محیط و فاصله بیننده تا تلویزیون را تشخیص داده و صدا را با توجه به اطلاعات بدست آمده به صورت هوشمند بهینه کند.

شرکت ال جی در تلویزیون مدل 65NANO95 از طراحی Cinema Screen 3 Sided استفاده کرده است. در این طراحی حاشیه های باریک در 3 طرف صفحه نمایشگر میبینیم تا کاربر بر روی محتوای در حال پخش تمرکز بیشتری داشته باشد. این تلوزیون دارای پایه های دو شاخه و در 2 طرف تلویزیون است. شرکت الجی در جعبه این تلویزیون گیره هایی را قرار داده است. شما می توانید با استفاده از این گیره ها، کابل ها را در پشت تلویزیون مخفی نمایید و مرتب کنید.

شما در این صفحه از سایت می توانید قیمت تلویزیون ال جی NANO95 سایز 65 اینچ محصول 2020 را مشاهده کرده و نسبت به خرید مطمئن و آسان آن اقدام نمایید. خوشحال میشویم با خرید خود به جمع مشتریان ما پیوندید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه