تلویزیون ال جی مدل UP7750 سایز 65 اینچ یکی از محصولات سال 2021 ال جی و جزو تلویزیون های قیمت مناسب است. این محصول با نام کامل 65UP7750PVB نیز در بازار شناخته می شود. این تلویزیون برای استفاده های معمولی و خانگی و همچنین استفتده در هتل ها گزینه مناسبی می باشد.این تلوزیون مونتاژ کشور اندونزی است.

همه تلویزیون های مونتاژ شده از قطعاتی ساخته می شوند که در کشور کره تولید شده اند و فقط در کشوری مانند مصر ، اندونزی و یا لهستان مونتاژ میشوند. هر چند که در برخی ویژگی های نرم افزاری با هم تفاوت دارند به عنوان مثال در منوی زبان ها در تلویزیون های مونتاژ مصر منو به زبان فارسی وجود دارد اما این منو در تلوزیون های مونتاژ شده در کشور اندونزی وجود ندارد.

 تلویزیون ال جی UP7750 دارای صفحه نمایشگر ال ای دی و کیفیت تصویر فورکی است.این محثول دارای پردازشگر تصویر α5 Gen4 AI Processor 4K است و به کمک تکنولوژی 4K Upscaler رزولوشن تصاویر را افزایش داده و نویز محتوا را از بین می برد و همه چیز را در حد کیفیت تصویر فورکی به نمایش میگذارد. این محصول دارای فناوری 4K Active HDR است و به کمک آن محتوای HDR را نمایش می دهد و از فرمت های HLG و HDR10 Pro حمایت می کند. شرکت ال جی برای بهبود کیفیت محتوای HDR از تکنولوژی HDR Dynamic Tone Mapping در این تلویزیون بهره گرفته است. این تلویزیون دارای تکنولوژی Image Enhancing نیز می باشد که به طور کلی کیفیت تصاویر را بهبود می بخشد.

این تلویزیون جزو تلویزیون های ارزان قیمت  است و تکنولوژی Local Dimming را ندارد ، اما ال جی به کمک الگوریتم LG Local Contrast تا حدودی کنتراست تصاویر را بالا برده است. این محصول دارای پورت HDMI 2.0 می باشد و توانایی نمایش کیفیت تصویر 4K@60Hz را دارد. همچنین از حالت HGIG Mode استفاده کرده است و بازی های HDR را با کیفیت اصلی آن ها اجرا می کند. این تلویزیون با بهره مندی از فناوری ALLM قدرت ارائه input lag و تجربه بازی کردن خوب را دارد. این محصول دارای فناوری Game Optimizer نیز است و شما می توانید در حین بازی کردن ویژگی های مربوط به آن را مدیریت نمایید. البته این تلویزیون با توجه به ویژگی هایی که دارد برای بازی کردن به صورت حرفه ای مناسب نیست.

شما عزیزان می توانید برای خرید این محصول روی لینک زیر کلیک نمایید:

خرید تلویزیون ۶۵ اینچ LG مدل UP7750

تلویزیون ال ای دی ال جی مدل 65UP7750 دارای نور پس زمینه Direct LED است و از پنل VA برخوردار است. این محصول دارای قابلیت AI Brightness Control و سنسور نور Illuminance Green sensor است و میزان روشنایی صفحه نمایش را به کمک هوش مصنوعی و با توجه به شرایط نوری محیط به صورت خودکار مدیریت می کند تا در همه حال بهترین کیفیت تصویر را تماشا کنید. این تلویزیون از رفرش ریت 60 هرتز (TruMotion 120) برخوردار است و قدرت نمایش کیفیت تصویر 4K@60Hz را دارد. صفحه نمایش این محصول عمق رنگ 10 بیت (8 بیت + FRC)  را دارد و رنگ های طبیعی تولید می کند.

سیستم صوتی تلویزیون 65UP7750 دو کاناله است و بلندگوهای آن توان خروجی 20 وات صدا را دارند. ال جی به کمک فناوری Dolby Digital، Dolby Digital Plus، AC4 و HE-AAC کیفیت صدا را بهبود می بخشد. این محصول دارای قابلیت Clear Voice III می باشد و با تقویت صدای گویندگان باعث می شود دیالوگ ها را به خوبی بشنوید. این تلویزیون به کمک تکنولوژی AI Sound صداها را با توجه به محتوای در حال پخش مدیریت می کند تا همیشه کاربر بهترین کیفیت صدا را تجربه کند.

این محصول دارای فناوری Ultra Surround نیز است و صدای فراگیر مجازی را در اختیار کاربر قرار می دهد و لذت تماشای تلویزیون را بیشتر می کند. شرکت ال جی شما را محدود به استفاده از این سیستم صوتی نکرده، این تلویزیون را مجهز به فناوری LG Sound Sync نموده است که شما با بهره گرفتن از آن شما می توانید آن را به صورت بی سیم یا با سیم به ساندبار یا سیستم صوتی جداگانه وصل کرده و صدای قدرتمند تر، با کیفیت تر و فراگیر را تجربه کنید. این تلویزیون دارای فناوری Bluetooth Surround Ready نیز می باشد و شما می توانید آن را از طریق بلوتوث به بلندگوهای بی سیم ال جی نیز وصل نمایید و صدای فراگیر و سه بعدی را تجربه کنید.

با استفاده از تکنولوژی Simultaneous Audio Output زمانی که تلویزیون به سیستم صوتی وصل باشد، صدا به صورت هماهنگ  به گوش مخاطب می رسد. ال جی با کمک گرفتن از تکنولوژی AI Acoustic Tuning و ریموت کنترل جادویی فضای محیط و فاصله شما تا تلویزیون را تشخیص داده و صداها را با توجه به اطلاعات به دست آورده تنظیم می کند.

تلویزیون هوشمند ال جی 65UP7750 دارای سیستم عامل 6.0 WebOS است که امکانات هوشمند خوبی در اختیار شما قرار می دهد. این تلوزیون مجهز به ریموت کنترل جادویی و هوشمند جدید ال جی می باشد که علاوه بر ظاهر جدید از امکانات بیشتری نیز برخوردار است. این ریموت کنترل از جستجوی صوتی و دستورات صوتی حمایت می کند و به کمک قابلیت Intelligent Voice Recognition می تواند صدای شما را تشخیص بدهد. به کمک فناوری Universal Control می توانید تمام دستگاه های متصل به تلویزیون را با استفاده از این ریموت کنترل تنظیم نمایید.

این تلوزیون از هوش مصنوعی ال جی ThinQ AI بهره مند می باشد و از اینترنت اشیاء (IoT) نیز حمایت می کند و شما می توانید لوازم خانگی هوشمند خود را از طریق داشبورد هوشمند Home Dashboard کنترل کنید. همچنین این تلویزیون قابلیت اتصال به موبایل هوشمند اندرویدی و iOS را دارد. شما می توانید محتوای مورد علاقه خود را از موبایل روی تلویزیون پخش کنید یا بالعکس.همچنین شما با نصب برنامه LG ThinQ روی موبایل خود می توانید تلویزیون را مدیریت نمایید.

این محصول دارای گیرنده دیجیتال پیشرفته است و شما می توانید شبکه های داخلی و خارجی را مشاهده کنید. این گیرنده دیجیتال قابلیت ضبط برنامه نیز دارد و به شما این اجازه را می دهد که برنامه های مورد علاقه خود را ضبط کرده و دوباره تماشا کنید. همچنین با استفاده از فناوری Time Machine می توانید برنامه های زنده را متوقف کرده، صحنه های مورد علاقه تان را دوباره ببینید یا در زمانی دیگر به تماشای ادامه آن بپردازید.

طراحی ظاهری این تلویزیون نسبت به تلویزیون های هم رده خود بهتر شده است. ضخامت کلی تلویزیون و حاشیه های اطراف صفحه نمایشگر آن باریک تر شده است. پایه های این تلویزیون در دو طرف آن قرار می گیرند و به راحتی روی میز قرار میگیرند.شما خریدار عزیز به کمک گیره هایی که در جعبه به همراه محصول وجود دارد می تونید کابل های تلویزیون را مرتب نمایید و فضای پشت تلویزیون را مدیریت کنید.

شما می توانید قیمت تلویزیون ال جی مدل UP7750 سایز 65 اینچ را در این صفحه از سایت مشاهده کنید. همچنین می توانید آن را با قیمت مناسب، گارانتی و تضمین اصالت و سلامت کالا از فروشگاه ما خریداری نمایید. این تلوزیون از نظر کیفیت صدا وتصویر و فناوری هایی که در آن به کار رفته است ،در مجموع تلوزیون خوب و با کیفیتی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه