تلویزیون سونی مدل X95J سایز 65 اینچ یکی از محصولات 2021 سونی است. این تلویزیون با نام X9500J و X950J نیز در بازار معروف استد اما نام دقیق و درست آن X95J است. تلویزیون X95J در واقع مرغوبترین تلویزیون بعد از سری مستر سونی است و کیفیت تصویر خیلی خوبی دارد که شما از تماشای آن شگفت زده خواهید شد. این تلویزیون با نام کامل XR-65X95J وارد کشور ایران می شود و مونتاژ شده مالزی است.

تلویزیون ایکس 95 جی برای استفاده های مختلفی مانند بازی کردن و تماشای فیلم با بالاترین کیفیت ممکن ساخته شده است، و برای استفاده خانگی و معمولی نیز گزینه مناسبی است. تلویزیون سونی X95J در واقع بهترین تلویزیون گیمینگ فورکی سونی در سال 2021 است. این تلویزیون در واقع مدل جدید تلویزیون سونی X9500H است که در سال 2020 معرفی شده بود. تلویزیون ایکس 95 جی دارای کیفیت تصویر 4K HDR و صفحه نمایشگر ال ای دی است. تلویزیون ال ای دی سونی 65X95J نور پس زمینه Direct Full Array LED دارد و دارای پنل VA می باشد. سونی به کمک فناوری ها Local Dimming از نوع Full Array LED نور پس زمینه این تلویزیون را مدیریت می کند و کنتراست تصویر لازم را ارائه می دهد. این تلویزیون قدرت تولید رنگ های تیره و عمیق را دارد و به کمک فناوری X-Wide Angle زاویه دید مناسبی نیز در اختیار شما قرار می دهد.

شما عزیزان می توانید برای خرید این محصول روی لینک زیر کلیک نمایید:

خرید تلویزیون ۶۵ اینچ X95J سونی

صفحه نمایشگر این محصول عمق رنگ 10 بیت دارد و به کمک تکنولوژی Live Color و XR Triluminos Pro طیف عظیمی از رنگ های دقیق و طبیعی را تولید می کند که باعث واقعی تر شدن محتوا می شود. صفحه نمایشگر این محصول رفرش ریت 120 هرتز دارد و توانای نمایش محتوای 4K@120fps را دارد. سونی به کمک تکنولوژی XR Motion Clarity صحنه های سریع را واضح نمایش می دهد و از تارشدن تصاویر جلوگیری می کند.

تلویزیون فورکی سونی 65X95J مجهز به پردازشگر قدرتمند سونی یعنی Cognitive Processor XR است. این پردازشگر بر خلاف پردازشگر های قبلی سونی، وظیفه پردازش تصویر و صدا را به عهده دارد. این پردازشگر فوق العاده به کمک تکنولوژی XR 4K Upscaling رزولوشن تصاویر را بالا میبرد و نویز آنها را رفع میکند و همه چیز را در حد کیفیت تصویر فورکی نمایش می دهد. این تلویزیون دارای قابلیت XR Super Resolution است و جزئیات صحنه ها را تشخیص و آنها را بهبود می بخشد و آنها را بازسازی می کند تا شما شاهد جزئیات تصویر بیشتری باشید.

تلویزیون سونی مدل X95J سایز 65 دارای تکنولوژی XR Smoothing است و رنگ ها و تصاویر گرادینت را کاملا  یکدست به نمایش می گذارد و از تکه تکه شدن آنها جلوگیری می کند. سونی به کمک تکنولوژی Dynamic Contrast Enhancer و XR Contrast Booster 10 کنتراست تصاویر و صحنه ها بخصوص صحنه های تیره را به صورت خودکار بهبود می بخشد تا شما شاهد تصاویر باکیفیتی باشید.

این تلویزیون دارای فناوری HDR است و از فرمت های Dolby Vision، HDR10 و HLG حمایت می کند. سونی به کمک تکنولوژی XR HDR Remaster عناصر موجود در صحنه را بررسی کرده و رنگ، کنتراست و عمق آنها را به صورت جداگانه بهبود می بخشد و آنها را با کیفیت بالاتری نمایش می دهد. این تلویزیون 2 پورت HDMI 2.1 دارد و قدرت پخش بازی های 4K@120Hz را دارد. این محصول همچنین از تکنولوژی های ALLM و VRR نیز پشتیبانی می کند و تاخیر ورودی متغیر و رفرش ریت متغیر را در اختیار کاربر قرار می دهد.

این محصول از تکنولوژی Nvidia G-Sync نیز حمایت می کند و برای وصل شدن به کامپیوتر با کارت گرافیک انویدیا مناسب است. این تلویزیون با کیفیت تصویر و صدا و همچنین توانایی های گیمینگ خود بهترین گزینه برای بازی کردن با کنسول  نسل نهم یعنی PS5 و Xbox Series X می باشد. تلویزیون مدل 65X95J دارای سیستم صوتی آکوستیک است که دارای 2.2.1 کانال صوتی می باشد. این سیستم صوتی صداها را از جایی که تصویر از آنجا تولید می شوند، پخش می کند. این سیستم صوتی 2 بلندگوی 10 واتی (Mid Range)، 2 بلندگوی 10 واتی (Tweeter) و 1 ساب ووفر 10 واتی (Subwoofer) دارد و در مجموع از توان خروجی 50 وات برخوردار است.

کیفیت صدای این تلویزیون خیلی خوب است و تماشای تلویزیون را برای کاربر لذت بخش می کند. سونی به کمک تکنولوژی Dolby Audio و Dolby Atmos کیفیت صدای این تلویزیون را افزایش میدهد. همچنین به کمک تکنولوژی DTS Digital Surround صدای همه جانبه مجازی را در اختیار کاربر قرار می دهد. سونی به کمک تکنولوژی 3D Surround Upscaling صداها را در این تلویزیون به صورت 5.1 کاناله همانند سازی می کند و به صورت فراگیر مجازی پخش می کند.

تلویزیون سونی X95J سایز 65 دارای تکنولوژی Acoustic Auto Calibration از نوع Room & User Position Compensation است و صداها را با توجه به ابعاد محیط و شرایطی که تلویزیون در آن قرار دارد و همچنین جایگاه بیننده، به صورت خودکار تنظیم و تقویت می کند. این محصول دارای تکنولوژی Voice Zoom 2 است و صدای دیالوگ ها را بهبود میبخشد تا شما صدای گویندگان را بهتر بشنوید. تلویزیون هوشمند سونی مدل 65X95J مجهز به جدیدترین نسخه از سیستم عامل اندروید یعنی نسخه 10 می باشد.  متاسفانه برخی از فروشگاه های صوتی و تصویری سیستم عامل این تلویزیون را به غلط Google TV اعلام می کنند. رابط کاربری Google TV ظاهر جذاب و مرتب دارد و تجربه کاربری بهتری را به خریدار ارائه می دهد. 

این تلویزیون از اینترنت اشیاء و دستیار صوتی گوگل پشتیبانی می کند و شما می توانید از طریق آن لوازم خانگی هوشمند خود را مدیریت نمایید. ریموت کنترل این تلویزیون هوشمند است و دارای چندین دکمه  برای اجرای برنامه ها  می باشد. همچنین میکروفون داخلی دارد و از دستور های صوتی و جستجوی صوتی پشتیبانی می کند.

همچنین خود تلویزیون هم دارای میکروفون داخلی است و شما بدون استفاده از ریموت کنترل هم می توانید بسیاری از کارها را با ذکر کردن کلمه “Hey Google” و با صدای خود انجام دهید. شرکت سونی برای خاموش و روشن کردن میکروفون داخلی یک دکمه در پشت تلویزیون تعبیه نموده است . این تلویزیون دارای کروم کست داخلی نیز است که شما را از خرید جداگانه آن بی نیاز می سازد. همچنین قابلیت وصل شدن به موبایل هوشمند اندروید و iOS را دارد و شما می توانید اقدام به اشتراک گذاری محتوا از موبایل روی تلویزیون و بالعکس نمایید.

این تلویزیون 16 گیگابایت حافظه داخلی دارد که مقدار زیادی از آن توسط سیستم عامل اندروید و برنامه های نصب شده پیش فرض استفاده شده است و بقیه آن در دسترس کاربر قرار دارد. اما شما می توانید با وصل کردن فلش به آن از فضای زیادتری برای دانلود و نصب برنامه از فروشگاه گوگل پلی برخوردار شوید.این تلویزیون دارای فناوری Ambient Optimisation است که به کمک سنسور نور و قابلیت Acoustic Auto Calibration صدا و تصویر را با توجه به شرایط محیط مدیریت می کنند.

طراحی این تلویزیون بسیار خوب است و از ضخامت نسبتا خوبی برخوردار است. پایه های این تلویزیون فلزی هستند که در دو طرف آن قرار دارند و در 2 حالت مختلف تنظیم می شوند ..حاشیه های اطراف صفحه نمایشگر نیز یکدست و باریک هستند و به شما کمک می کنند تا روی محتوا در حال پخش تمرکز کنید. شما در این صفحه از سایت می توانید قیمت تلویزیون سونی مدل X95J سایز 65 اینچ را مشاهده نمایید و نسبت به خرید آن با قیمت مطمئن، گارانتی و تضمین  و سلامت کالا از فروشگاه ما اقدام نمایید. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه