برند هایسنس از جمله برند هایی است که نام را خیلی کمتر از ال جی و سامسونگ شنیده ایم اما با این وجود برند خوب و باکیفیتی در زمینه تولید صنایع برقی می باشد. اگر در یک جمله بخواهیم برند هایسنس را تعریف کنیم ، برندی مقرون به صرفه با ارائه کالاهایی با کیفیت خوب.شرکت اصلی هایسنس در کشور چین است اما در بسیاری از کشورهای جهان دارای نمایندگی است از جمله در امریکا و قاره اروپا.محصولات برند هایسنس چند سالی است که وارد بازار لوازم برقی ایران نیز شده است.یکی از محصولات این برند تولید تلوزیون های رنگی است که با توجه به کیفیت خوبی که داند توان رقابت را با شرکت ها و برندهای دیگر دارند و توانسته است در این مدت مشتریان زیادی را هم برای خود جذب کند.در ادامه شما را با مشخصات و ویژگی های تلویزیون هایسنس مدل A61G سایز 70 اینچ آشنا میکنیم.امیدواریم این توضیحات برای شما مفید و کاربردی باشد.

تلویزیون هایسنس مدل A61G سایز 70 اینچ یکی دیگر از محصولات 2021 و سری A6 هایسنس است. این تلویزیون برای تماشای روزانه و حرفه ای فیلم و سریال گزینه مناسب است. تلویزیون A61G یکی از مقرون به صرفه ترین تلویزیون های LED هایسنس در سال 2021 می باشد. تلویزیون هایسنس ای 61 جی دارای کیفیت تصویر 4K با صفحه نمایش ال ای دی است. تلویزیون فورکی هایسنس 70A61G دارای رزولوشن تصویر 3840X2160 پیکسل است. این تلویزیون مجهز به پردازشگر Hi-View Engine است که با استفاده از این پردازشگر تصاویر حقیقی تر برای بیننده به نمایش درمیاید.

شما عزیزان می توانید برای خرید این محصول روی لینک زیر کلیک نمایید:

خرید تلویزیون ۷۰ اینچ هایسنس مدل A61G

پردازشگر گفته شده با کمک گرفتن از فناوری 4K Upscaler و AI Upscaling با بالا بردن رزولوشن و بهبود کیفیت تصاویر و رفع کردن نویز آن ها همه چیز را در حد کیفیت تصویر فورکی به شما نمایش می گذارد. این تلویزیون محتوای HDR را با حمایت از فرمت های HDR10 ،HLG و Dolby Vision به شما مخاطب عزیز ارائه می دهد. همچنین عمق و جزئیات محتوای HDR به کمک فناوری High Dynamic Range در این تلویزیون بهتر شده است. تلویزیون LED هایسنس 70A61G دارای پنل IPS HSJ. پنل IPS این تلویزیون زاویه دید عظیمی از صفحه نمایشگر را در اختیار کاربر میگذارد، اما متاسفانه عمق رنگ مشکی این نوع پنل ها کم است.

تلویزیون هایسنس مدل A61G سایز 70 اینچ دارای عمق رنگ 10 بیت (8 بیت + FRC) است و طیف عظیمی از رنگ های مختلف را به شما نمایش می دهد. به علاوه قابلیت Precision Color و Depth Enhancer در این محصول باعث بهبود رنگ ها و تولید رنگ های دقیق و افزایش عمق رنگ تصاویر در حال پخش میشود. تلویزیون مذکور دارای حالت Sports Mode است که بابهره گرفتن از فناوری Smooth Motion Rate 120 هنگام پخش مسابقات ورزشی آن ها را روان به بیننده نمایش میدهد و لذت تماشای مسابقات ورزشی را چند برابر می کند. تلوزیون مورد بررسی فقط دارای 3 پورت HDMI 2.0 است که حداکثر توانایی نمایش کیفیت تصویر فورکی با سرعت شصت فریم در ثانیه را دارد.

وجود فناوری ALLM در این محصول با ارائه تاخیر ورودی پایین تجربه بازی شاد و مفرحی را در اختیار کاربر قرار می دهد. با توجه به مواردی که در بالا گفته شد تلویزیون مذکور برای بازی کردن با کنسول  نسل هشتم مانند Xbox One ،PS4 Pro و PS4 بسیار مناسب است. شما می توانید از کنسول بازی نسل نهم هم برای بازی کردن با این تلویزیون استفاده نمایید، اما بدانید که نمیشود از همه ظرفیت آن استفاده کرد. تلویزیون هایسنس مدل 70A61G دارای سیستم صوتی 2 کاناله می باشد که با استفاده از 2 اسپیکر 8 واتی باهم  صدای استریو را با قدرت خروجی 16 وات در اختیار کاربر قرار می دهد. همچنین برای تجربه ی صدای با کیفیت تر شما می توانید تلویزیون خود را به صورت سیمی یا بی سیم و بلوتوثی و یا از راه شبکه به هدفون، سینمای خانگی و یا سیستم های صوتی دیگر وصل کنید.

فناوری Clear Voice در این تلویزیون با تقویت صدای دیالوگ ها و گویندگان حین تماشای برنامه های متنوع تجربه خوبی را در اختیار شما قرار می دهد. این محصول با استفاده از قابلیت DTS Virtual: X می تواند صدای همه جانبه مجازی را تولید کند. تلویزیون Smart هایسنس مدل 70A61G دارای سیستم عامل Vidaa نسخه U5 است. این سیستم عامل توانایی نصب برنامه دارد. ریموت کنترل این تلویزیون هوشمند و دارای میکروفون داخلی است.با استفاده از میکروفون داخلی، این ریموت کنترل از دستورها و جستجوی صوتی نیز حمایت می کند. شما خریدار عزیز با استفاده از قابلیت One Touch Remote Access در ریموت کنترل این محصول می توانید به سهولت به برنامه های مورد نظرتان دسترسی پیدا کنید.

اطلاعات دقیق و جامعی در مورد مدل ریموت کنترل این تلویزیون از طرف شرکت هایسنس در دسترس ما نیست و ما نیز به همین مقدار اطلاعات بسنده میکنیم. این تلوزیون دارای دو پورت USB 2.0 است و شما می توانید برای انتقال داده ها و اطلاعات از آن استفاده کنید. قابلیت Anyview یا Screen Mirroring در این محصول  برای کاربر امکان انتقال از صفحه نمایشگر موبایل، لپ تاپ و یا تبلت بر روی صفحه نمایشگر بزرگ تلویزیون را فراهم می سازد.همچنین به کمک مرورگر اینترنت یا (Web Browser) در این محصول شما می توانید به سهولت ساعت ها در تلویزیون خود وب گردی نمایید. شما کاربر گرامی می توانید به کمک فناوری Time Shift در این تلویزیون برنامه های پخش زنده را متوقف کنید و در زمان مناسبی به تماشای آن محتواها بپردازید.

مدل طراحی Bezelless در تلویزیون 70 اینچ هایسنس A61G ایجاد شده است و لبه های 3 طرف صفحه نمایش آن بسیار باریک تر از لبه پایینی آن است. پایه های این محصول به صورت دو طرف و دو شاخه می باشد که علاوه بر قرار گرفتن رو میز قابلیت نصب روی دیوار را هم دارد و شما می توانید پایه دیواری مناسب را به صورت جداگانه تهیه نمایید و آن را روی دیوار نصب کرده و ظاهری شیک برای محیط  خانه خود ایجاد کنید.

شما در این صفحه از سایت میتوانید قیمت تلویزیون 70 اینچ هایسنس A61G را مشاهده نمایید و با خیالی آسوده خرید آنلاین داشته باشید  و نسبت به خرید مطمئن آن اقدام نمایید و به جمع مشتریان وفادار ما بپیوندید و ازکیفیت خوب تلوزیون های هایسنس لذت ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه