ال جی در تلویزیون فورکی مدل 70NANO75 از فناوری Image Enhancing استفاده نموده تا کیفیت کلی تصاویر را بهبود ببخشد. این مدل تلوزیون به کمک قابلیت TruMotion 120 می تواند صحنه های سریع را به صورت صاف و روان نمایش دهد. تلویزیون مذکور به سنسور نور (Illuminance Green Sensor)تجهیز شده است که می تواند میزان روشنایی محیط را تشخیص داده و به کمک فناوری AI Brightness Control نور صفحه نمایش تلویزیون را با توجه به آن تنظیم کند.

این تلویزیون فاقد پورت HDMI 2.1 است و حداکثر قابلیت نمایش محتوای 60 هرتز با کیفیت تصویر فورکی را دارد در نتیجه مناسب بازی برای گیمیرهای حرفه ای نمی باشد. با این وجود این محصول دارای ویژگی های گیمینگ نظیر ALLM و HGiG Mode است و برای وصل شدن به کنسول های بازی نسل هشتم مناسب می باشد. فناوری Game Optimizer در تلویزیون مذکور می تواند بعضی از ویژگی های گیمینگ را به شکل منویی (Menu) در اختیار مخاطب قرار دهد تا حین بازی راحت تر به آنها دسترسی داشته باشید. تلویزیون اسمارت ال جی 70NANO75  سیستم عامل webOS نسخه 6دارد و امکانات خوبی را در اختیار کاربر قرار می دهد.

این محصول دارای ریموت کنترل جادویی (Magic Remote) مدل MR21 است که نسبت به مدل سال گذشته خود دارای طراحی بهتری است. این تلویزیون کنترل از راه دور با میکروفون داخلی دارد و از هوش مصنوعی ThinQ AI نیز حمایت می کند. شما خریدار گرامی به راحتی می توانید از ویژگی هایی مثل دستورات صوتی (Voice Command) و جستجوی صوتی (LG Voice Search) در آن استفاده نمایید.شرکت ال جی تلویزیون مذکور را به داشبورد هوشمند (Home Dashboard) تجهیز کرده است تا بتوانید به راحتی تمام دستگاه های متصل به تلویزیون، لوازم خانگی یا خانه هوشمند را در یک صفحه مدیریت  نمایید.

 تلویزیون 70NANO75 از برنامه LG ThinQ پشتیبانی می کند تا بتوانید از گوشی هوشمند به جای ریموت کنترل استفاده کنید و تلویزیون را با آن کنترل نمایید. این محصول توانایی Mobile Connectivity برای اتصال به موبایل های هوشمند (اندروید و آی او اس) را دارد و کاربر می تواند علاوه بر اشتراک گذاری محتوا از موبایل به تلویزیون، صفحه نمایش موبایل خود را نیز به تلویزیون منتقل و مشاهده نماید. این تلویزیون قابلیت نصب برنامه دارد و می توانید از طریق فروشگاه ال جی (LG Content Store) برنامه های دلخواه تان را دانلود و نصب نمایید

شما عزیزان می توانید برای خرید این محصول روی لینک زیر کلیک نمایید:

خرید تلویزیون ۷۰ اینچ LG مدل NANO75

وجود قابلیت Sports Alert در این مدل نیز برای علاقمندان به برنامه های ورزشی مناسب است و می تواند اطلاعات ورزشی را به کاربر ارائه دهد. همانطور که پیش تر گفتیم، این محصول دارای توانایی Hotel Mode می باشد. با استفاده از این ویژگی می توانید برخی از امکانات و دسترسی های دیگر کاربران در تلویزیون را محدود کنید و با خیال راحت از تلویزیون در مراکز تجاری و مکان های عمومی هم استفاده نمایید. تلویزیون نانو 75 ال جی سایز 70 اینچ سیستم صوتی 2 کاناله دارد. شرکت الجی در این تلویزیون از دو بلندگوی 10 وات استفاده نموده است که در مجموع توان خروجی صدای 20 وات را در اختیار کاربر قرار می دهند.

این تلویزیون مجهز به فناوری AI Sound می باشد و صدای تلویزیون را با توجه به محتوای در حال پخش پردازش می کند تا همیشه صدا به بهترین نحو به گوش شما برسد. این مدل از قابلیت LG Sound Sync حمایت می کند و می توانید دستگاه های دیگر مانند ساندبار و سیستم صوتی که از این تکنولوژی پشتیبانی می کنند را از طریق بلوتوث (بدون نیاز به سیم) به تلویزیون وصل  نمایید. شرکت ال جی به کمک تکنولوژی Simultaneous Audio Output این امکان را فراهم کرده است تا هنگام اتصال ساندبار یا سینما خانگی (از طریق کابل اپتیکال) به این محصول ، بتوانید صدا را به صورت همزمان شنیده و از صدای قدرتمند تری بهره ببرید. همچنین کاربر به کمک تکنولوژی Ultra Surround صدای فراگیر مجازی را میشنود تا از فیلم و سریال لذت بیشتری ببرد.

تلویزیون LG 70NANO75 هنگام پخش محتوایی که از کدک های HE-AAC، Dolby AC4، Dolby Digital و Dolby Digital Plus حمایت می کند، صدا را بهبود بخشیده و با کیفیت بهتری به گوش مخاطب می رساند. این محصول دارای فناوری AI Acoustic Tuning نیز می باشد و با کمک ریموت کنترل جادویی ال جی محل قرارگیری و فاصله بیننده تا تلویزیون را تشخیص داده و با توجه به آن، صداها را مدیریت و تقویت می کند. این محصول دارای فناوری Clear Voice نیز بوده و صدای دیالوگ ها را بهبود می بخشد تا آنها را بهتر بشنوید. شما کاربر عزیز با استفاده از قابلیت Sound Share در این مدل، می توانید صدای موسیقی را از موبایل به تلویزیون منتقل کرده و صدا را از بلندگوهای تلویزیون بشنوید.

این تلویزیون به گیرنده DVB-T2 برای دریافت شبکه های داخلی و گیرنده DVB-S2 برای دریافت شبکه های خارجی تجهیز شده است و نیازی به صرف هزینه اضافی برای خرید گیرنده مجزا نیست. گیرنده دیجیتال بکار رفته در این محصول توانایی ضبط برنامه (Digital Recording) نیز دارد. این محصول ظاهر نسبتا باریک و زیبایی دارد. شرکت ال جی برای مدیریت کابل های متصل به تلویزیون، گیره هایی را قرار داده است. شما با استفاده از این گیره ها می توانید کابل ها را منظم کرده و آنها را از سمت پایه های تلویزیون عبور داده و به محیط خود نظم بیشتری بدهید.

شما کاربر عزیز میتوانی در این صفحه مشخصات و قیمت تلویزیون ال جی NANO75 سایز 70 اینچ محصول 2021 را مشاهده کنید و نسبت به خرید آنلاین و مطمئن آن اقدام نمایید و با خرید خود به باشگاه مشتریان ما بپیوندید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه