برند هایسنس از جمله برند هایی است که نام را خیلی کمتر از ال جی و سامسونگ شنیده ایم اما با این وجود برند خوب و باکیفیتی در زمینه تولید صنایع برقی می باشد. اگر در یک جمله بخواهیم برند هایسنس را تعریف کنیم ، برندی مقرون به صرفه با ارائه کالاهایی با کیفیت خوب.شرکت اصلی هایسنس در کشور چین است اما در بسیاری از کشورهای جهان دارای نمایندگی است از جمله در امریکا و قاره اروپا.محصولات برند هایسنس چند سالی است که وارد بازار لوازم برقی ایران نیز شده است.یکی از محصولات این برند تولید تلوزیون های رنگی است که با توجه به کیفیت خوبی که داند توان رقابت را با شرکت ها و برندهای دیگر دارند و توانسته است در این مدت مشتریان زیادی را هم برای خود جذب کند.در ادامه شما را با مشخصات و ویژگی های تلویزیون هایسنس مدل A62HS سایز 75 اینچ آشنا میکنیم.امیدواریم این توضیحات برای شما مفید و کاربردی باشد و بتوانید تصمیم درستی را برای خرید تلوزیون اتخاذ نمایید و از تماشای آن با خانواده خود لذت ببرید.

تلویزیون هایسنس مدل A62HS سایز 75 اینچ یکی از محصولات سال 2021 کمپانی هایسنس می باشد. این تلوزیون یکی از تلویزیون های سری A6 هایسنس به حساب می آید. تلویزیون A62HS یکی از مقرون به صرفه ترین تلویزیون هایفورکی با صفحه نمایش LED هایسنس به حساب می آید. تلوزیون مذکور برای تماشای خانگی و روزانه فیلم و سریال گزینه خوبی است. تلویزیون هایسنس A62HS دارای کیفیت تصویر 4K با صفحه نمایش ال ای دی می باشد. تلویزیون فورکی هایسنس 75A62HS دارای رزولوشن تصویر 3840X2160 پیکسل میباشد. هایسنس این تلوزیون را به پردازشگر تصویر Hi-View Engine تجهیز نموده است. پردازشگر گفته شده با استفاده از قابلیت 4K Upscaler و AI Upscaling رزولوشن تصاویر را بالا میبرد و نویز آن ها را رفع میکند و بدین طریق همه محتوا را در حد کیفیت تصویر فورکی در معرض دید میگذارد.

شما عزیزان می توانید برای خرید این محصول روی لینک زیر کلیک نمایید:

خرید تلویزیون ۷۵ اینچ هایسنس مدل A62HS

این تلوزیون دارای فناوری High Dynamic Range با حمایت از فرمت های HDR10 ،HLG و دالبی ویژن می باشد. تلویزیون LED هایسنس 75A61HS از نور پس زمینه دایرکت ال ای دی برخوردار است.این محصول دارای عمق رنگ 10 بیت (8 بیت + FRC) است و طیف گسترده ای از رنگ های مختلف را به شما نمایش می دهد. همچنین قابلیت Precision Color و Depth Enhancer در این تلویزیون مسئولیت بهبود رنگ ها و تولید رنگ های دقیق و افزایش عمق رنگ محتوای در حال پخش را  عهده دار است. این محصول دارای حالت Sports Mode است که با استفاده ازفناوری Smooth Motion Rate 120 هنگام پخش مسابقات ورزشی آن ها را یکدست و روان به مخاطب نمایش میدهد و تجربه ی تماشای این مسابقات را چند برابر می کند. تلویزیون ذکر شده 3 پورت HDMI 2.0 دارد که بیشترین توانایی نمایش کیفیت تصویر فورکی با سرعت 60 فریم در ثانیه را دارد.

تلویزیون هایسنس مدل A62HS سایز 75 اینچ دارای قابلیت ALLM است که با ارائه تاخیر ورودی کم تجربه بازی شور انگیزی را در اختیار کاربر قرار می دهد. با توجه به موارد گفته شده این تلوزیون برای بازی کردن با کنسول نسل هشتم همچون Xbox One ،PS4 Pro و PS4 بسیار مناسب است. شما می توانید از کنسول  نسل نهم نیز برای بازی کردن با این محصول استفاده کنید، اما نمی توانید از همه ظرفیت آن استفاده کنید. تلویزیون هوشمند هایسنس 75A62HS سیستم عامل Vidaa نسخه U4 دارد همراه با قابلیت نصب برنامه می باشد. ریموت کنترل این تلوزیون هوشمند است و به میکروفون داخلی تجهیز شده است و از دستورها و جستجوی صوتی حمایت می کند. شما با استفاده از فناوری One Touch Remote Access در ریموت کنترل این محصول میتوانید به سهولت به برنامه های مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید. اطلاعات کاملی  در مورد مدل ریموت کنترل این تلویزیون از طرف کمپانی هایسنس موجود نیست و ما نیز به ارائه همین مقدار اطلاعات بسنده میکنیم.

این تلوزیون دارای دو پورت USB 2.0 است و شما می توانید برای ضبط برنامه های دلخواهتان یا انتقال اطلاعات از آن استفاده نمایید. این تلویزیون دارای مرورگر اینترنت است و شما می توانید به سهولت زمان زیادی را وب گردی کنید و لذت ببرید. قابلیت Screen Mirroring در محصول مذکور برای شما اجازه انتقال صفحه نمایش گوشی، لپ تاپ و یا تبلت بر روی صفحه نمایشگر بزرگ تلویزیون را فراهم می سازد که بسیار کاربردی است. این تلوزیون دارای فناوری Time Shift بوده که برای شما این امکان را فراهم می کند برنامه پخش زنده را متوقف کنید و در زمان مناسبی به تماشای آن ها بپردازید.سیستم صوتی تلویزیون هایسنس 75A62HS  2 کاناله است که با استفاده از 2 بلندگوی 10 واتی در مجموع قدرت خروجی 20 وات را به شما ارائه می کند تا بتوانید فیلم ها و برنامه ها و همچنین مسابقات را با کیفیت صدای مناسب بشنوید.

شما میتوانید برای تجربه ی صدای با کیفیت تر تلویزیون تان را به صورت سیمی یا بی سیم و بلوتوثی و یا از طریق شبکه به هدفون، سینمای خانگی و یا سیستم های صوتی دیگر وصل نمایید. فناوری Clear Voice در این محصول با تقویت صدای دیالوگ ها و گویندگان حین تماشای برنامه های متنوع تجربه بهتری را در اختیار شما قرار می دهد.این محصول با استفاده از فناوری DTS Studio Sound می تواند صدای همه جانبه مجازی را تولید کند.مدل طراحی تلویزیون 75 اینچ هایسنس A62HS  طراحی Bezelless است، یعنی اینکه لبه های 3 طرف صفحه نمایشگر آن بسیار باریک تر از لبه پایینی آن است. پایه های این تلویزیون به صورت دو شاخه در دو طرف است و علاوه بر حالت قرار گرفتن روی میز  قابلیت نصب روی دیوار را نیز دارد و شما می توانید پایه دیواری مناسب این محصول را به صورت جداگانه تهیه و آن را روی دیوار نصب کرده و دکور خانه تان را زیباتر کنید.

در این قسمت از سایت ما، شما می توانید مشخصات کمی و کیفی و قیمت تلویزیون هایسنس A62HS سایز 75 اینچ را مشاهده نمایید و نسبت به خرید آن با قیمت مطمئن، همراه با ضمانت و اطمینان از اصیل بودن کالا اقدام نمایید و با قطعی کردن خرید خود به جمع مشتریان عزیز ما بپیوندید و خاطره یک خرید آنلاین و آسان را برای خود و خانواده تان بسازید و از تماشای تلوزیون هایسنس مدل A62HS لذت فراوان ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه