تلویزیون پاناسونیک مدل JX660 یا JX660M سایز 75 اینچ یکی از محصولات سال 2021 شرکت پاناسونیک است. این تلوزیون به تلویزیون ویرا نیز شهرت دارد که در حقیقت نشان دهنده تلویزیون های صفحه تخت پاناسونیک است. نام Viera از عبارت Visual Era اتخاذ شده که به معنای دوره بصری می باشد. تلویزیون مذکور با نام های متفاوتی در جهان تولید و به خریداران عرضه می شود اما مدلی که ویژه منطقه ما تولید می شود دارای پسوند M است که گویای Middle East (خاورمیانه) است. این تلوزیون یکی از محصولات سری JX660 پاناسونیک محسوب میشود.

تلویزیون پاناسونیک مدل JX660 با نام کامل TH-75JX660M یا 75JX660M  در کشور چین مونتاژ شده است و چند سال میشود که در بازار لوازم صوتی و تصویری ایران وجود دارد. تلویزیون JX660 یکی از ارزان قیمت ترین تلویزیون های فورکی ال ای دی پاناسونیک در سال 2021 است.این تلوزیون برای استفاده روزانه و تماشای فیلم و سریال گزینه مناسب می باشد، همچنین به دلیل وجود توانایی Hotel Mode می توان از آن به عنوان یک تلویزیون تجاری نیز استفاده کرد. تلویزیون پاناسونیک جی ایکس 660 دارای صفحه نمایشگر LED و کیفیت تصویر فورکی است. تلویزیون فورکی پاناسونیک 75JX660 دارای رزولوشن تصویر 3840X2160 پیکسل است. پاناسونیک این تلوزیون را به پردازشگر تصویر 4K High-Precision Chroma Processor تجهیز نموده است.

شما عزیزان می توانید بررای خرید این محصول روی لینک زیر کلیک نمایید:

خرید تلویزیون ۷۵ اینچ پاناسونیک مدل JX660M

پردازشگر مذکور به کمک قابلیت 4k Color Engine با بهبود رزولوشن محتوای ورودی و کاهش نویز آن ها همه چیز را نزدیک به کیفیت تصویر فورکی به بیننده نمایش می دهد. همچنین این تلویزیون با بهره گرفتن از فناوری Dynamic Noise Reduction نویز تصاویر را رفع میکند تا تصاویر با کیفیت بالاتری به شما مخاطب گرامی ارائه شود. محصول فوق دارای فناوری High Dynamic Range می باشد که با حمایت از فرمت های HLG ،HDR10 و Dolby Vision محتوای HDR را به خوبی به کاربر نمایش می دهد. تلویزیون مذکور دارای سه پورت HDMI 2.0 است و قدرت نمایش محتوای فورکی با سرعت 60 فریم بر ثانیه را دارد. این تلوزیون یک تلویزیون مخصوص بازی نیست و امکانات خوبی از این جهت برای ارائه به مخاطب ندارد. شما فقط می توانید از آن برای بازی با کنسول نسل 8 مثل PS4 ،PS4 Pro یا Xbox One استفاده کنید ولی گزینه خوبی برای بازی با کنسول های نسل نهم نمی باشد، چون نمی توانید از تمام قابلیت کنسول خود بهره برداری نمایید.

تلویزیون LED پاناسونیک 75JX660 از نرخ بازسازی 60 هرتز برخوردار می باشد. با عرض تاسف اطلاعات کاملی از مدل پنل یا نور پس زمینه این تلوزیون از طرف شرکت پاناسونیک در دست خریدار نیست . نسبت کنتراست تصویر یا Contrast ratio این محصول برابر با 1200:1 می باشد. صفحه نمایشگر این تلوزیون از عمق رنگ 10 بیت (8 بیت + FRC) است و توانایی نمایش طیف گسترده ای از رنگ های مختلف را بر عهده دارد. فناوری Hexa Chroma Drive با استفاده از سیستم رنگ CMY در کنار RGB رنگ های زنده و بیشتری تولید کرده و محتوای بسیار خوبی در اختیار کاربر قرار می دهد. تلویزیون پاناسونیک 75JX660 دارای سیستم صوتی دو کاناله است که به وسیله دو اسپیکر 10 واتی باهم صدای استریو را با قدرت خروجی 20 وات به شما ارائه می دهد.

فناوری های Dolby Digital Plus ،Dolby Digital ،Dolby MS12 ،Dolby AC4 و HE-AAC در محصول مذکور منجر به بهبود کیفیت صدای این تلویزیون می شوند. فناوری Dolby Audio با ارائه صدای سینمایی و فناوری DTS Studio Sound با تولید صدای همه جانبه مجازی تجربه خوبی از دیدن فیلم و سریال در این تلویزیون در اختیار کاربر قرار خواهند داد.فناوری Bluetooth Audio Link در محصول مذکور برای بیننده این امکان را فراهم می سازد تا آهنگ دلخواه خود را ازگوشی یا دستگاه های هماهنگ دیگر به صورت بی سیم و بلوتوثی بر روی تلویزیون پخش کند. همچنین شما کاربر گرامی می توانید به کمک این فناوری هدفون بلوتوثی و یا ساندبار خود را به تلویزیون وصل کرده و صدای تلویزیون را از مسیر آن بشنوید.

تلویزیون هوشمند پاناسونیک مدل 75JX660 به سیستم عامل اندروید ده که معروف به Q نیز می باشد، تجهیز شده است. این سیستم عامل توانایی نصب برنامه دارد و شما می توانید برنامه های دلخواهتان خود را به صورت مستقیم از فروشگاه گوگل پلی دانلود و روی تلویزیون خود راه اندازی کنید. محصول مذکور دارای ریموت کنترل هوشمند می باشد و از دستورها و سرچ صوتی حمایت می کند. تلویزیون مورد بررسی از اینترنت اشیاء هم حمایت می کند و شما می توانید با استفاده از  دستیار صوتی گوگل که در آن قرار داده شده است ، لوازم خانگی و منزل هوشمند خود را تنظیم و کنترل کنید. حافظه داخلی این تلویزیون هشت گیگابایت بوده که مقدار زیادی از آن توسط برنامه های نصب شده استفاده شده است .

 تلویزیون 75 اینچ پاناسونیک JX660 دارای دو گیگابایت حافظه رم نیز است تا بخش های متنوع سیستم عامل تلویزیون عالی اجرا شود. این محصول دارای کروم کست داخلی است و شما نیازی به خرید مجزای آن ندارید. محصول فوق توانایی اتصال به گوشی هوشمند اندروید و iOS را دارد و شما به سهولت می توانید محتوای مورد علاقه خود را از صفحه گوشی بر روی صفحه نمایشگر بزرگ تلویزیون انتقال داده و مشاهده کنید. این تلوزیون از برنامه Google Home نیز حمایت می کند و شما می توانید با راه اندازی آن بر روی گوشی هوشمند خود، از طریق موبایل تلویزیون را تنظیم و کنترل نمایید. این محصول دارای گیرنده دیجیتال داخلی DVB-T و DVB-T2 می باشد و شما به سهولت می توانید به دیدن آن ها بپردازید. اما برای دیدن شبکه های خارجی مانند باید گیرنده دیجیتال DVB-S2 را مجزا تهیه نموده و از طریق کابل HDMI به تلویزیون وصل نمایید.

طراحی ظاهری تلویزیون 75 اینچ پاناسونیک JX660 مانند دیگر تلویزیون های LED پاناسونیک می باشد. پایه های این تلویزیون هلالی شکل است و به وسیله پیچ در دو طرف تلویزیون نصب می شود. شما کاربر گرامی می توانید با خرید پایه دیواری مناسب آن را روی دیوار نیز نصب کنید و ظاهری شیک در فضای خانه خود ایجاد کنید. شما در این قسمت از سایت ما می توانید قیمت تلویزیون پاناسونیک JX660 سایز 75 اینچ را ملاحظه نمایید و آن را با قیمت مطمئن با گارانتی  و یا بدون گارانتی و تضمین اصیل بودن کالا از فروشگاه ما خریداری نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه