تلویزیون ال جی مدل NANO75 سایز 75 اینچ یکی از محصولات 2021 ال جی به شمار می آید. تلویزیون نانو 75 ارزان ترین تلویزیون شرکت ال جی با فناوری نانوسل (NanoCell) در سال 2021 می باشد. این تلوزیون برای استفاده خانگی و تماشای فیلم و سریال و استفاده در هتل ها مناسب است.این تلوزیون مونتاژ کشور اندونزی است.قطعه های این تلوزیون ساخت کشور کره است اما درکشور اندونزی مونتاژ شده است.همه تلویزیون های مونتاژ شده از قطعه هایی ساخته می شوند که در کشور کره تولید شده اند و فقط در کشوری مانند مصر ، اندونزی و یا لهستان مونتاژ میشوند. هر چند که در بعضی ویژگی های نرم افزاری با هم تفاوت دارند به عنوان مثال در منوی زبان ها در تلویزیون های مونتاژ مصر منو به زبان فارسی وجود دارد اما این منو در تلوزیون های مونتاژ شده در کشور اندونزی وجود ندارد.

 این تلویزیون دارای پنل IPS با نور پس زمینه Direct LED است و بیشتر برای استفاده در محیط های روشن مناسب می باشد. پنل های IPS برای استفاده در محیط هایی با نور کم مناسب نیستند چون قدرت نمایش رنگ های تیره عمیق را ندارند. این محصول از رزولوشن تصویر 3840x2160 پیکسل حمایت می کند. این مدل یکی از تلویزیون های ارزان قیمت محسوب می شود و  تکنولوژی Local Dimming را ندارد در نتیجه نمی توان برای تماشای محتوای HDR با کیفیت بالا روی آن حساب باز کرد.

تلویزیون ال جی مدل 75NANO75 با کمک الگوریتم LG Local Contrast توانایی بهبود کنتراست تصاویر را دارد. این مدل با برخورداری از رفرش ریت 60 هرتز قدرت نمایش رزولوشن و کیفیت تصویر 4K@60Hz را دارد. این تلویزیون دارای صفحه نمایش NanoCell و عمق رنگ 10 بیت (8bit + FRC)دارد. این محصول به لطف صفحه نمایشگر NanoCell و تکنولوژی Nano Color توانایی نمایش طیف عظیمی از رنگ ها را دارد. همچنین به کمک فناوری Billion Rich Colors توانایی تولید رنگ های طبیعی و دقیق را نیز دارد.

تلویزیون مذکور دارای فناوری Active HDR است و از فرمت های HDR10 Pro و HLG برای نمایش محتوای HDR حمایت می کند.شرکت ال جی با استفاده از تکنولوژی HDR Dynamic Tone Mapping محتوای HDR را عمیق تر و واقعی تر نمایش می دهد. تلویزیون فورکی ال جی 75NANO75 دارای پردازشگر Quad Core Processor 4K می باشد و به کمک فناوری  4K Upscaler رزولوشن تصاویر را بالا میبرد و همه چیز را در حد کیفیت تصویر فورکی نمایش می دهد. ال جی به کمک فناوری Image Enhancing در این مدل، کیفیت تصاویر را بهبود می بخشد تا در نهایت شاهد تصاویری با کیفیت بالاتر باشید.

شما عزیزان می توانید برای خرید این محصول روی لینک زیر کلیک نمایید:

خرید تلویزیون ۷۵ اینچ LG مدل NANO75

این محصول همچنین به کمک فناوری AI Brightness Control میزان روشنایی صفحه نمایش تلویزیون را با توجه به شرایط نوری محیط به صورت خودکار مدیریت می کند تا همیشه بهترین کیفیت تصویر را تجربه کنید. تلویزیون مذکور به لطف تکنولوژی TruMotion 120 قدرت نمایش صاف و روان صحنه های سریع را دارد. تلویزیون 2021 ال جی 75NANO75  پورت HDMI 2.1 را ندارد اما از تکنولوژی ALLM پشتیبانی می کند. همچنین از حالت HGIG Mode نیز حمایت می کند و می تواند بازی های HDR را با کیفیت قابل قبولی نمایش دهد.

این تلویزیون با توانایی Game Optimizer برخی از ویژگی های گیمینگ را به صورت منو (Menu) در اختیار کاربر قرار می گیرد تا در حین بازی به راحتی به آنها دسترسی داشته باشید. این محصول با حمایت از رزولوشن و کیفیت تصویر 4K@60Hz برای بازی کردن با کنسول های نسل هشتم و بازی به صورت غیر حرفه ای گزینه خوبی می باشد. تلویزیون 75NANO75  سیستم صوتی 2 کاناله دارد و بلندگوهای آن در مجموع توان خروجی صدای 20 وات دارند.شرکت الجی در این مدل از کدک های صوتی AC4، Dolby Digital، Dolby Digital Plus و HE-AAC حمایت می کند و می تواند صدای محتواهایی که از این کدک ها پشتیبانی می کنند را بهبود ببخشد. این تلویزیون به کمک فناوری AI Sound صداها را با توجه به محتوای در حال پخش تنظیم و مدیریت می کند.

 همچنین شما با فعال کردن قابلیت Ultra Surround می توانید صدای فراگیر مجازی و سینمایی را تجربه کنید.این تلویزیون  با تکنولوژی Clear Voice III قادر است صدای گفتگوها را بالا برده تا صدای گوینده و دیالوگ ها را بهتر بشنوید. شرکت ال جی به کمک ریموت کنترل جادویی و قابلیت AI Acoustic Tuning فاصله و محل قرار گیری بیننده تا تلویزیون را تشخیص داده و صداها را با توجه به آن تقویت می کند. تلویزیون NanoCell ال جی مدل 75NANO75 به تکنولوژی LG Sound Sync تجهیز می باشد و می توانید آن را از طریق بلوتوث به ساندبار های ال جی که از این قابلیت حمایت می کنند وصل نمایید. این تلوزیون دارای فناوری Simultaneous Audio Output نیز می باشد تا هنگام وصل شدن به ساندبار یا سینما خانگی از طریق کابل اپتیکال، صدا را هماهنگ بشنوید.

این مدل امکان اتصال به موبایل را دارد و به کمک فناوری Sound Share می توانید موسیقی یا آهنگ را از موبایل در تلویزیون پخش کنید. از طرفی امکان منتقل شدن صدای تلویزیون به گوشی نیز وجود دارد. همچنین می توانید با وصل کردن هندزفری یا هدفون به موبایل صدا را از طریق آن بشنوید. تلویزیون اسمارت ال جی مدل 75NANO75 سیستم عامل webOS نسخه 6 دارد و از هوش مصنوعی ThinQ AI حمایت می کند. تلویزیون به ریموت کنترل جادویی MR21 تجهیز بوده است که فاقد فناوری NFC است. این کنترل از راه دور هوشمند دارای میکروفون داخلی می باشد و از جستجوی صوتی و فرمان صوتی نیز حمایت می کند.

با حمایت کردن از اینترنت اشیا (IoT) و برنامه ThinQ ال جی به راحتی می توانید از طریق موبایل هوشمند آی او اس و اندرویدی خود، این تلویزیون را مدیریت نمایید. علاوه بر این تلویزیون مذکور دارای داشبورد هوشمند (Home Dashboard) می باشد و این اجازه را به شما می دهد تا دستگاه های متصل به تلویزیون، دیگر لوازم خانگی و خانه هوشمند را در یک صفحه مدیریت کنید. این تلوزیون قابلیت اتصال به گوشی هوشمند اندرویدی و iOS را دارد و شما علاوه بر به اشتراک گذاری محتوا از موبایل به تلویزیون، می توانید با استفاده از فناوری Screen Share صفحه نمایش موبایل خود را در صفحه نمایش بزرگ تلویزیون مشاهده کنید.

تلویزیون 75 اینچ ال جی نانو 75 توانایی نصب برنامه نیز دارد و می توانید با مراجعه به فروشگاه ال جی (LG Content Store) برنامه های مورد نظر خود را دریافت و نصب نمایید. این محصول با استفاده از فناوری  Sports Alert اطلاعاتی مفیدی در رابطه با ورزش و مسابقات ورزشی را در اختیار مخاطب قرار می دهد.شرکت الجی این محصول را به گیرنده DVB-T2 و DVB-S2 تجهیز کرده است تا بدون مشکل شبکه های داخلی یا خارجی را دریافت کرده و به دستگاه مجزا نیاز نداشته باشید

تلویزیون مدل LG 75NANO75  حاشیه های نسبتا باریکی است تا علاوه بر زیبای بیشتر، تمرکز بیننده روی محتوای در حال پخش را بیشتر نماید. همچنین با استفاده از گیره های موجود در بسته بندی تلویزیون می توانید کابل های متصل به آن را مدیریت نمایید. در این صفحه از سایت ما می توانید مشخصات و قیمت تلویزیون نانو 75 ال جی سایز 75 اینچ محصول 2021 را مشاهده نمایید و خرید خودتان را قطعی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه