تلویزیون ال جی مدل NANO95 سایز 75 اینچ یکی از تلویزیون های سال 2021 ال جی می باشد. تلویزیون ال جی مدل نانو 95 ارزان قیمت ترین  تلویزیون گیمینگ شرکت ال جی با کیفیت تصویر 8K در سال 2021 است. این محصول با مدل کامل 75NANO95VPA مونتاژ اندونزی وارد کشور شده و موجود می باشد.همه تلویزیون های مونتاژ شده از قطعاتی ساخته می شوند که در کشور کره تولید شده اند و فقط در برخی کشورها  مانند مصر ، اندونزی و یا لهستان مونتاژ میشوند. هر چند که در برخی ویژگی های نرم افزاری با هم تفاوت دارند به عنوان مثال در منوی زبان ها در تلویزیون های مونتاژ مصر منو به زبان فارسی وجود دارد اما این منو در تلوزیون های مونتاژ شده در کشور اندونزی وجود ندارد.

شما عزیزان برای خرید این محصول روی لینک زیر کلیک کنید:

خرید تلویزیون ۷۵ اینچ LG مدل NANO 95

این تلویزیون برای استفاده های معمولی و خانگی و برای کسانی که به تماشای حرفه ای فیلم و گیمینگ می پردازند گزینه بسیار خوبی است همچنین برای استفاده های تجاری مثلا استفاده در هتل ها هم گزینه خوبی است.تلویزیون ال جی مدل 75NANO95 در واقع دارای صفحه نمایشگر ال ای دی است اما به دلیل اینکه از تکنولوژی نانوسل (NanoCell) بهره می برد، اصطلاحا به آن تلویزیون نانوسل هم گفته می شود. تلویزیون های نانوسل بطور کلی نسبت به تلویزیون های ال ای دی معمولی رنگ ها را حقیقی تر به نمایش در می آورند. این تلویزیون دارای عمق رنگ 10 بیت است و به لطف فناوری های Nano Color و Billion Rich Color، قدرت نمایش طیف عظیمی از رنگ ها را دارد. پنل تلویزیون فوق از نوع IPS بوده و زاویه دید نسبتا زیادی دارد اما متاسفانه توانایی نمایش رنگ مشکی عمیق را ندارد.

شرکت الجی از نور پس زمینه Slim Direct Full Array LED در این محصول استفاده کرده است که توسط قابلیت Local Dimming از نوع Full Array Dimming کنترل و مدیریت می شوند. این تکنولوژی به بهتر شدن کنتراست تصاویر کمک می کند. علاوه بر این از قابلیت Ultra Luminance Pro در محصول فوق استفاده شده که با درخشان تر کردن نقاط روشن صفحه باعث عمق بخشیدن به محتوا می شود. این تلویزیون دارای سنسور نور است و فناوری AI Brightness Control دارد. این قابلیت در واقع نور صفحه نمایش را با توجه به میزان روشنایی محیط تنظیم و کنترل می کند. همانطور که می دانید تلویزیون 2021 ال جی 75NANO95 دارای کیفیت تصویر 8K است.

تلویزیون ال جی مدل NANO95 سایز 75 رزولوشن 7680x4320 پیکسل دارد و میتواند  تصاویر و محتوا را با بیشترین جزئیات ممکن به نمایش درآورد. شرکت الجی از نسل چهارم پردازنده هوشمند آلفا 9 یعنی α9 Gen4 AI Processor 8K در این تلوزیون استفاده کرده است که وظیفه پردازش صدا و تصویر را بر عهده دارد. این تلویزیون به تکنولوژی AI 8K Upscaler و AI Upscaling تجهیز شده است که با استفاده از هوش مصنوعی نویز تصاویر را کاهش میدهد و رزولوشن محتوای ورودی را افزایش می دهد تا شما حتی محتوای کم کیفیت را با کیفیت نزدیک به 8K مشاهده نمایید.

همچنین قابلیت Image Enhancing on SQM نیز در این تلویزیون وجود دارد که بطور کلی باعث بهبود کیفیت تصاویر می شود. علاوه بر اینها، این تلویزیون دارای فناوری Face، Body و Object Enhancing است و توانایی تشخیص چهره، بدن و اشیاء موجود در تصویر را دارد و می تواند کیفیت تصویر هر کدام از موارد ذکر شده را بصورت جداگانه بالا ببرد. قابلیت AI Picture Pro در تلویزیون پیش روی شما وجود دارد که به کمک هوش مصنوعی می تواند کیفیت تصاویر را بهبود ببخشد و بالا ببرد. این محصول مجهز به قابلیت Cinema HDR بوده و از محتوای HDR با فرمت های HDR10 Pro، HLG و Dolby Vision حمایت می کند.

تلویزیون ال جی مدل NANO95 سایز 75 فناوری Dolby Vision IQ دارد که باعث می شود محتوای Dolby Vision را با کیفیت بهتری مشاهده کنید. شرکت الجی از تکنولوژی HDR Dynamic Tone Mapping Pro و AI Tone Mapping در این تلویزیون بهره گرفته است که کیفیت محتوای HDR را بصورت پویا بهبود می بخشد. تلویزیون NANO95 دارای حالت Filmmaker Mode است و شما می توانید فیلم و سریال های مد نظر خود را با همان کیفیتی که سازنده میخواسته است مشاهده کنید. این تلویزیون رفرش ریت 120 هرتز است اما حداکثر می تواند محتوای 4K را با سرعت 120 هرتز پخش کند و محتوای 8K را با سرعت 60 هرتز به نمایش در می آورد.

این تلویزیون دارای 4 پورت HDMI 2.1 است و قدرت پخش کیفیت تصویر 8K@60Hz و 4K@120Hz را دارد اما متاسفانه از تکنولوژی VRR پشتیبانی نمی کند. تلویزیون NANO95 دارای فناوری ALLM است که باعث می شود در هنگام انجام بازی، تاخیر ورودی کمتری داشته باشید. این محصول دارای قابلیت HGiG است و می تواند بازی های HDR را با جزئیات بیشتر مشاهده کنید. تلویزیون پیش روی دارای فناوری Game Optimizer است که به شما اجازه می دهد برخی تنظیمات گیمینگ تلویزیون را در هنگام بازی عوض کنید.

با توجه به موارد بالا میتوان گفت این تلویزیون برای بازی با کنسول های نسل 9 مانند PS5 یا Xbox Series X مناسب است، اما با توجه به اینکه تکنولوژی VRR و FreeSync را ندارد ،نمیتواند بهترین انتخاب باشد. تلویزیون 8K ال جی 75NANO95 دارای سیستم صوتی 2.2 کاناله است. سیستم صوتی این محصول شامل 2 بلندگوی 10 وات و 2 ووفر 10 وات است و جمعا دارای قدرت خروجی صدا 40 وات می باشد. این تلویزیون به کمک فناوری هایی همچون Dolby Atmos و Ultra Surround میتواند صدایی فراگیر را بصورت مجازی تولید کند. همچنین از فناوری AI Sound Pro در این محصول استفاده شده است که به کمک هوش مصنوعی نوع محتوای در حال پخش را تشخیص داده و صدا را با توجه به آن بهبود می بخشد.

تلویزیون NANO95 مجهز به فناوری Clear Voice Pro است تا شما بیننده عزیز دیالوگ ها را واضح ترو بهتر بشنوید. این محصول دارای فناوری هوشمند AI Acoustic Tuning است و می تواند با استفاده از ریموت کنترل جادویی، فضای اتاق و فاصله بیننده تا تلویزیون را تشخیص داده و صدای خروجی را با توجه به آن تنظیم و مدیریت کند. این تلویزیون علاوه بر امکان وصل شدن به ساندبار، قابلیت اتصال به بلندگوهای WiSA را نیز دارد تا صدای فراگیر واقعی و بسیار خوب را در اختیار مخاطب قرار دهد.البته شما باید بدانید  که برای استفاده از WiSA نیاز به تهیه دانگل مخصوص بصورت جداگانه می باشد. شرکت الجی از فناوری Simultaneous Audio Output و LG Sound Sync در این تلویزیون استفاده کرده است تا در صورت اتصال تلویزیون به ساندبار سازگار، صدا را بصورت هماهنگ از تلویزیون و ساندبار بشنوید.

تلویزیون اسمارت ال جی مدل 75NANO95 دارای سیستم عامل WebOS 6 است که نسبت به نسخه های قبلی امکانات بیشتری در اختیار کاربر قرار می دهد. این محصول دارای هوش مصنوعی ThinQ است و از اینترنت اشیاء حمایت می کند. به این ترتیب شما از طریق داشبورد هوشمند ال جی (Home Dashboard) به راحتی می توانید خانه هوشمند خود را کنترل و مدیریت کنید. این تلویزیون از جستجوی صوتی و دستورات صوتی حمایت می کند و شما می توانید با استفاده از میکروفونی که روی ریموت کنترل تعبیه شده، از این قابلیت ها استفاده کنید.

تلویزیون ال جی مدل NANO95 سایز 75 دارای خصوصیت Universal Control می باشد تا شما کاربر گرامی به راحتی بتوانید دستگاه های متصل به تلویزیون را با ریموت کنترل جادویی تلویزیون کنترل و تنظیم نمایید. ریموت کنترل جادویی جدید ال جی با نام MR21N به همراه تلویزیون به خریدار تحویل می شود که علاوه بر طراحی جدید نسبت به مدل های سالهای قبل، دارای تگ NFC می باشد تا به راحتی بتوانید اعمالی مانند وصل کردن گوشی هوشمند به تلویزیون یا اشتراک گذاری صدا و تصویر را به راحتی انجام دهید. همچنین شما می توانید نرم افزار ThinQ را روی گوشی هوشمند اندروید یا iOS خود نصب کرده و تلویزیون خود را کنترل یا محتوای مورد علاقه تان را از موبایل روی تلویزیون پخش نمایید. فناوری Screen Share و Sound Share نیز توسط تلویزیون حمایت می شود.

این محصول ضمن پشتیبانی از فرمت های رایج صوتی و تصویری، امکان نمایش محتوای VR و 360 درجه را دارد. تلویزیون فوق برای ورزش دوستان نیز ویژگی Sports Alert را ارائه داده است که می تواند زمان شروع یا نتایج مسابقات ورزشی را بصورت اعلان هایی به شما اعلام نماید. تلویزیون ال جی مدل NANO95 سایز 75 دارای درگاه های ورودی و خروجی رایج می باشد. علاوه بر این،شما با خرید این تلویزیون دیگر نیاز به تهیه گیرنده دیجیتال بصورت جداگانه نخواهید داشت، زیرا مجهز به گیرنده دیجیتال داخلی (DVB-T2) و خارجی (DVB-S2) است.

از توانایی های دیگر این محصول می توان به امکان ضبط شبکه های دیجیتال و آنالوگ اشاره کرد.مدل طراحی 3 Sided Cinema Screen در ساخت تلویزیون 75 اینچ ال جی NANO95 استفاده شده است. به این معنی که حاشیه 3 طرف این تلویزیون باریک تر است و به شما کاربر عزیز کمک می کند تا روی محتوای در حال پخش تمرکز بیشتری داشته باشید. این تلویزیون دارای پایه رومیزی از نوع دو طرفه و دو شاخه است که توسط پیچ هایی در دو طرف تلویزیون نصب می شوند. البته این پایه ها در 2 حالت متفاوت قابل نصب هستند و برای میز های کوچک نیز مناسب می باشند. همچنین این تلویزیون از پایه های دیواری معمولی و همچنین Slim Bracket حمایت می کند تا بتوانید آن را روی دیوار نیز نصب کنید

شما مخاطب عزیز در همین صفحه می توانید مشخصات و قیمت تلویزیون ال جی NANO95 سایز 75 اینچ محصول 2021 را مشاهده نمایید و نسبت به خرید آن با قیمت مطمئن، با گارانتی معتبر یا بدون گارانتی و با ضمانت اصالت و سلامت کالا از سایت ما اقدام نمایید. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه