تلوزیون ال جی مدل UQ80006 سایز 75 اینچ یکی از محصولات شرکت ال جی در سال 2020 می باشد. این تلوزیون ساخت کره اما مونتاژ کشور مصر می باشد.تلوزیون های مونتاژ شده در مصر قابلیت زبان فارسی را در منو خود دارند. تلویزیون 75 اینچ ال جی مدل UQ80006 کیفیت تصویر بسیار خوبی دارد. این تلویزیون ال ای دی است و دو سال قبل توسط شرکت ال جی طراحی و بازار لوازم صوتی و تصویری راه یافت.

رزولوشن پنل این محصول 4K است و توانایی ارتقای کیفیت تصویر را نیز دارد از این رو شما می توانید از کیفیت تصویر فوق العاده ای با نمایش انواعی از محتواو تصاویر بهره ببرید. تلویزیون 75 اینچ ال جی مدل UQ80006 اسمارت است و قابلیت های فراوان آن سرگرمی های زیادی را برای کاربر ایجاد می کند. فرکانس تصویر در این تلویزیون برابر با 60 هرتز است و می تواند با پردازنده آلفا 5 نسل پنجم بهترین نویزگیری و یا حذف تاری و بلور را از محتوا انجام دهد.

این تلویزیون ال ای دی ال جی 75UQ80006 در سری 8 تلویزیون های ال ای دی ال جی سری UQ قرار دارد. در شماره مدل این محصول حرف Q به معنی سال تولید یعنی 2022 و حرف U به معنای کیفیت تصویر Ultra HD می باشد. روشنایی یکی از گزینه های افزایش کیفیت تصویر می باشد و بدون یک روشنایی خوب کیفیت تصویر و نمایش رنگ معنی ندارد. ال جی در این تلویزیون از روشنایی نوع مستقیم Direct استفاده کرده است.

این نوع از چیدمان  لامپ های ال ای دی کمک می کند تا روشنایی تصویر در تمام قسمت های پنل یکدست باشد و به نسبت روشنایی بیشتر و بهتری را ایجاد می کند. صدای تلویزیون 75UQ80006 برابر با قدرت 20 وات است که با دو اسپیکر 10 واتیبه مخاطب ارائه می شود. تمامی فرمت های صوتی با آن فرمت کد گذاری شده (دیکد شده) و کاربر گزینه های زیادی را برای پخش صدا بر روی انواعی از اسپیکر های جانبی در اختیار دارد.

شما عزیزان می توانید برای خرید این محصول رو لینک زیر کلیک نمایید:

خرید تلویزیون ۷۵ اینچ LG مدل UQ80006

تلویزیون ال جی مدل UQ80 سایز 75 اینچ ریموت کنترل هوشمند ارگونومیکی مدل MR22 را دارد که استفاده از ویژگی های اسمارت را برای کاربر فراهم می کند. تلویزیون ال جی UQ80 سایز 75 اینچ دارای طراحی بسیار خوبی است ، حاشیه پنل کمی دارد تا شما را بیشتر در تصویر متمرکز کند. دو پایه شاخکی و یا V شکل، وزن تلویزیون را تحمل میکند. در سایز 75 اینچ شما باید میز تلویزیون با عرض بیشتر را تهیه کنید و یا اینکه می توانید آن را با براکت دیواری به دیوار وصل کنید. قیمت تلویزیون 75 اینچ ال جی UQ80006 به نسبت دیگر مدل ها ارزان تر است و کارایی و کیفیت خیلی خوبی را به خریدار ارائه می دهد.

در شماره مدل این تلویزیون حرف U به معنای کیفیت تصویر 4K یا Ultra HD است. این نوع از کیفیت به رزولوشن پنل مربوط می شود و تلویزیون می تواند محتوای با این نوع از رزولوشن را حمایت کند و یا نمایش دهد. حرف Q نشان دهنده سال تولید 2022 است که در سال 2021 از حرف P استفاده می شد. عدد 8 سری را بیان می کند حالا هر چند سری های تولید شرکت ال جی بسیار به هم نزدیک هستند اما گاها از یک امکانات جزئی با هم تفاوت پیدا می کنند. صفر ها بعدی هم نشان دهنده بعضی از قابلیت ها  و ویژگی ها می باشند. معمولا اگر بعد از عدد سری ، عددی غیر از صفر باشد به طراحی پایه یعنی پایه هلالی مربوط می شود برای مثال تلویزیون ال جی UQ81006 دارای پایه هلالی و تلویزیون ال جی 75 اینچ ال جی UQ80006 دارای پایه کنار شاخکی می باشد. پس شما میتوانید با توجه به شماره مدل تلویزیون، بسیاری از مشخصات و ویژگی های تلویزیون را دریابید.

صفحه نمایشگر IPS در بیشتر تلویزیون های ساخته شده شرکت ال جی موجود است. این نوع از پنل به واسطه آرایش پیکسلی افقی دارای کارایی زیادی است. پس به واسطه پنل IPS در تلویزیون 75UQ80006 زاویه دید بالا بوده و پنل تا حدودی ایمن می شود. شما کاربر گرامی می توانید با هر زاویه ای به تلویزیون تماشا کنید بدون اینکه کیفیت تصویر و یا روشنایی کم شود. همچنین پنل IPS دارای زمان پاسخگویی کمی است و می تواند برای بازی ها و یا نمایش تصویر سریع فوق العاده باشد. تلق این پنل از نوع نیمه براق است و بیشتر نور محیط را منعکس می کند ولی نور محیط موجب کاهش کیفیت تصویر و یا عد دریافت تصویر از سوی کاربر نمی شود.

شما خریدار عزیز بدانید که به صورت اختصار به تلویزیون ال جی UQ80006 تلویزیون UQ80 گفته می شود. این تلویزیون کیفیت تصویر و یا رزولوشن 4K را دارا است. در صفحه نمایشگر آن تعداد 8 میلیون پیکسل وجود دارد. تراکم پیکسلی بالا یعنی نمایش جزئیات بیشتر. حالا تلویزیون 75 اینچ ال جی ال ای دی UQ80006 توانایی ارتقای کیفیت تصویر را دارد. با دو ویژگی مگا کنتراست و یا Active HD تصویر هر نوع محتوایی را با کیفیت بالا نمایش می دهد. فرمت های دینامیکی که با این تلویزیون به نمایش در می آیند شامل فرمت HDR و HDR10 Pro می باشند. تلویزیون ال جی مدل 75UQ80 می تواند هم در محیط روشن و هم در محیط تاریک کارایی فوق العاده ای را داشته باشد.

تلویزیون ال جی مدل UQ80 دارای ورودی و خروجی های کاربردی است. این تلویزیون 3 عدد پورت HDMI دارد که یکی از آن ها دارای توانایی بازگشت صوتی ARC است. شما کاربر محترم برای انتقال صدا از روی تلویزیون بر روی اسپیکر های جانبی می توانید از آن استفاده کنید. این محصول 2 پورت USB دارد که کاربرد خاص خود را دارند. گیرنده دیجیتال و یا ورودی شبکه و… در میان ورودی و خروجی های این تلویزیون موجود می باشند. جستجوی صوتی و یا مرورگر وب و… از فناوری ها و ویژگی های هوشمند موجود در این تلویزیون می باشند. قیمت تلویزیون 75 اینچ ال جی UQ80006 به نسبت دیگر مدل های نانوسل کمتر است و رنج قیمت متوسط را دارد.

در پایان با جمع بندی نکات مطرح شده در متن بالا به این نتیجه می رسیم که تلوزیون ال جی مدل UQ80006 سایز 75 اینچ خرید مناسب و با کیفیت برای شما مشتری عزیز خواهد بود .این تلوزیون با کیفیت تصویری خیلی خوب ، سیستم صوتی خوب و طراحی ظاهری شیک مورد پسند شما قرار خواهد گرفت. اگر تصمیم خود را برای خرید این محصول قطعی کردید خوشحال می شویم که با خرید از سایت ما خاطره تجربه خریدی موفق را برای خود به ارمغان بیاورید و با خرید خود به ما در جذب مشتریان وفادار کمک نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه