تلویزیون C2 سایز 77 اینچ یکی از محصولات سال 2022 ال جی است. یعضی از فروشگاه ها مدل این تلویزیون را به دلیل ناآگاهی و اطلاعات کم C26 یا 77C26 اعلام کنند که غلط است ، نام درست و دقیق این تلویزیون C2 می باشد. این تلویزیون برای استفاده های خانگی و معمولی و همچنین استفاده در هتل ها مناسب است .تلویزیون ال جی مدل C2 یکی از بهترین تلویزیون های OLED 4K شرکت ال جی در سال 2022 است.

این تلوزیون مونتاژ اندونزی است. همه تلویزیون های مونتاژ شده از قطعه هایی ساخته می شوند که در کشور کره تولید شده اند و فقط در برخی کشورها مانند مصر ، اندونزی و یا لهستان مونتاژ میشوند. هر چند که در برخی ویژگی های نرم افزاری با هم تفاوت دارند به عنوان مثال در منوی زبان ها در تلویزیون های مونتاژ مصر منو به زبان فارسی وجود دارد اما این منو در تلوزیون های مونتاژ شده در کشور اندونزی وجود ندارد.

تلویزیون C2 مدل جدید تر تلویزیون ال جی C1 است که در سال 2021 معرفی شده بود. تلویزیون سی 1 دارای کیفیت تصویر 4K و صفحه نمایشگر OLED است. صفحه نمایش این محصول بر خلاف مدل سال 2021 از نوع OLED Evo می باشد و در حدود 20% روشنایی صفحه بیشتر، عمق رنگ مشکی بهتر، زاویه دید گسترده تر و رنگ های واضح تری دارد. تلویزیون 4K ال جی مدل 77C2 به بروزترین پردازشگر ال جی یعنی نسل پنجم آلفا 9 (α9 Gen5 AI Processor 4K) تجهیز شده است.

این پردازشگر پر قدرت وظیفه پردازش تصویر و صدا را در این تلویزیون به عهده دارد و کار خود را به بهترین شکل انجام می دهد. این پردازشگر با استفاده از قابلیت 4K Upscaler و AI Upscaling Gen2 رزولوشن تصاویر را بهبود می بخشد و نویز آنها را از بین می برد و همه چیز را در حد کیفیت تصویر 4K به نمایش می گذارد. همچنین به کمک فناوری  Face Enhancing و Text Upscaling چهره افراد و متن های موجود در تصویر را نیز تشخیص داده و وضوح و کیفیت آنها را بهبود می بخشد.شرکت ال جی به کمک فناوری AI Picture Pro کیفیت تصاویر را با توجه به شرایط محیط و محتوای در حال پخش بهبود می بخشد تا در شرایط مختلف بهترین کیفیت تصویر را تجربه کنید.

شما عزیزان می توانید برای خرید این محصول روی لینک زیر کلیک نمایید:

خرید تلویزیون ۷۷ اینچ LG مدل C2

تلویزیون C2 سایز 77 اینچ دارای سنسور نور است و با استفاده از فناوری AI Brightness Control میزان روشنایی صفحه نمایش را با توجه به شرایط نوری محیط تنظیم و مدیریت می کند تا در هر شرایطی بهترین کیفیت تصویر را تجربه کنید.شرکت ال جی این تلویزیون را به تکنولوژی Cinema HDR برای نمایش محتوای HDR تجهیز نموده است و از فرمت های HDR10 Pro، HLG و Dolby Visionحمایت می کند. این تلوزیون به کمک تکنولوژی Dolby Vision IQ و Precision Detail محتوای Dolby Vision را با کیفیت بهتر و جزئیات بالاتر و همچنین با توجه به شرایط نوری محیط خانه شما به صورت پویا نمایش می دهد و مدیریت میکند.

این تلویزیون دارای قابلیت Dynamic Tone Mapping Pro و AI Tone Mapping است و رنگ، کنتراست و جزئیات محتوای HDR را بالا می برد و بهبود می بخشد و آنها را واقعی تر نمایش می دهد. این تلویزیون  4 پورت HDMI 2.1 دارد و توانایی نمایش کیفیت تصویر 4K@120Hz را نیز دارد. این محصول دارای فناوری VRR و ALLM است که رفرش ریت متغیر و تاخیر ووردی پایین را در اختیار شما کاربر گرامی قرار می دهد. همچنین از قابلیت AMD FreeSync Premium و Nvidia G-Sync Compatible نیز حمایت می کند و هماهنگی کاملی با کارت های گرافیک شرکت AMD و Nvidia دارد.

تلویزیون C2 سایز 77 اینچ دارای قابلیت HGiG است و قسمت های روشن و تاریک بازی های HDR را با جزئیات کامل تری نمایش می دهد. زمان پاسخگویی تصویر در این تلویزیون نیز عالی است و حدود 2.4 میلی ثانیه می باشد. این تلویزیون قابلیت Game Optimizer دارد و شما می توانید ویژگی های گیمینگ را به علاقه خود ، حتی هنگام بازی کردن نیز تنظیم و کنترل نمایید.شرکت ال جی سال 2022 به صورت رسمی از قابلیت Cloud Gaming در این تلویزیون حمایت می کند و شما می توانید به سرویس های گیمینگ ابری مانند Google Stadia و NVIDIA GeForce NOW روی این تلویزیون دسترسی داشته باشید. با توجه به موارد گفته شده در بالا این محصول برای بازی کردن با کنسول های نسل نهم یعنی PlayStation 5 و Xbox Series X گزینه بسیار خوبی  است.

تلویزیون OLED ال جی 77C2 پنل WOLED یا WRGB را دارد که در واقع ساب پیکسل های آن محسوب می شود. تلویزیون های OLED فاقد نور پس زمینه است و هر پیکسل آنها به صورت مستقل نور خود را تامین می کند که اصطلاحا به آنها Self-lit pixels میگویند. به گفته شرکت ال جی صفحه نمایشگر این تلویزیون از حدود 8.3 میلیون پیکسل تشکیل شده است و به همین دلیل کیفیت تصویر عالی و بی نظیری به کاربر ارائه می دهد. این تلویزیون به کمک فناوری Pixel Dimming پیکسل های صفحه نمایشگر خود را کنترل کرده و کنتراست تصویر لازم را ارائه می دهد.

بنابراین ال جی توانسته است فناوری Local Dimming را در سطح پیکسل ها پیاده سازی کند، به همین دلیل این موضوع باعث عالی بودن تلویزیون های OLED شده است. پیکسل های صفحه نمایشگر این تلویزیون توانایی خاموش شدن کامل را نیز دارند که همین کار باعث تولید رنگ مشکی عمیق و خالص میشود. ال جی برای نمایش رنگ های تیره عمیق و واقعی از تکنولوژی Perfect Black در این تلویزیون بهره گرفته است. همچنین این محصول به کمک تکنولوژی Ultra Luminance Pro و Brightness Booster قسمت های روشن تصاویر و صحنه ها را درخشان تر نمایش می دهد و باعث عمق بخشیدن به تصاویر و صحنه ها می شود و آنها را حقیقی تر نمایش می دهد.

تلویزیون های OLED به صورت ذاتی زاویه دید فوق العاده ای دارند اما متخصصان ال جی به این موضوع بسنده نکرده اند و این تلویزیون را به فناوری Wide Viewing Angle تجهیز کرده است و زاویه دید فوق العاده ای در اختیار کاربر قرار می دهد. صفحه نمایشگر این تلویزیون دارای عمق رنگ 10 بیت واقعی است و با استفاده از فناوری Perfect Color و True Color Accuracy Pro طیف عظیمی از رنگ های دقیق و طبیعی را تولید می کند. این تلویزیون به کمک فناوری Billion Rich Colors قدرت تولید حدود 1 میلیارد رنگ مختلف و متنوع را دارد.

 این تلویزیون قدرت نمایش 100% از فضای رنگ DCI-P3 را دارد. صفحه نمایشگر این محصول از رفرش ریت 120 هرتز واقعی برخوردار است و به کمک قابلیت OLED Motion Pro صحنه های سریع را واضح نمایش می دهد و از تار بودن تصاویر تا حد زیادی جلوگیری می کند. تلویزیون ال جی مدل 77C2سیستم صوتی 2.2 کاناله دارد. سیستم صوتی این محصول شامل 2 بلندگوی 10 واتی و 2 ووفر 10 واتی است که در مجموع قدرت خروجی صدای 40 وات را در اختیار کاربر قرار می دهد. شرکت ال جی به کمک فناوری Dolby Digital، Dolby Digital Plus، Dolby AC4 و HE-AAC کیفیت صدای این تلویزیون را بهبود می بخشد.

تلویزیون OLED ال جی 77C2 با استفاده از تکنولوژی Dolby Atmos و OLED Surround صدای فراگیر مجازی را در اختیار مخاطب قرار می دهد. این تلویزیون قابلیت LG Sound Sync را دارد و شما می توانید آن را به صورت با سیم یا حتی بی سیم به ساندبار یا سیستم صوتی ال جی وصل کرده و صدای قدرتمند تر و با کیفیت تری را تجربه کنید. این تلویزیون دارای فناوری  Simultaneous Audio Output است و باعث می شود تا هنگام وصل شدن به ساندبار، صداها هم زمان و هماهنگ از بلندگوهای تلویزیون و ساندبار پخش شوند. ال جی سال 2022 دو قابلیت Soundbar Mode Control و TV Sound Mode Share را نیز به این محصول اضافه نموده است .

این محصول از تکنولوژی AI Sound Pro برخوردار است و صداها را با توجه به شرایط محیط و نوع محتوای در حال پخش تنظیم و کنترل می کند تا همیشه شما بیننده گرامی بهترین کیفیت صدا را تجربه کنید. یکی از قابلیت های جالب این محصول ، قابلیت AI Acoustic Tuning است که به شما اجازه می دهد تا به کمک ریموت کنترل جادویی صدای تلویزیون را با توجه به شرایط محیط خانه خود و فاصله خودتان تا تلویزیون تنظیم و مدیریت نمایید.همچنین این تلویزیون دارای قابلیت Sound Share است و شما می توانید آهنگ مورد نظر خود را از موبایل یا دستگاه های سازگار دیگر به صورت بی سیم و از طریق بلوتوث روی تلویزیون پخش کنید و بالعکس.

شرکت الجی به کمک تکنولوژی Clear Voice Pro صدای دیالوگ ها را در این تلویزیون تقویت می کند تا شما صدای گوینده را با کیفیت خوبی میشنوید. این تلوزیون دارای فناوری Bluetooth Surround Ready نیز می باشد و شما می توانید آن را به دو بلندگوی بلوتوثی مجزا وصل کرده و صدای فراگیر و همه جانبه را تجربه کنید. تلویزیون هوشمند ال جی 77C2 مجهز به سیستم عامل webOS است. البته ال جی نام این سیستم عامل را webOS 22 نامیده است که نشان دهنده سال تولید آن می باشد. این محصول به ریموت کنترل جادویی و هوشمد جدید ال جی مدل MR22GN تجهیز شده است که مانند مدل سال 2021 دارای NFC است و از توانایی Magic Tap نیز حمایت می کند. این ریموت کنترل جادویی دارای میکروفون داخلی است و از دستورات و جستجوی صوتی حمایت می کند.

 این تلویزیون دارای میکروفون داخلی و قابلیت Hands-free Voice Control نیز می باشد و شما حتی بدون استفاده از ریموت کنترل نیز می توانید از طریق صدای خود تلویزیون را کنترل کنید. این تلویزیون تکنولوژی ThinQ AI را دارد و از اینترنت اشیاء (IoT) نیز حمایت می کند. شما کاربر گرامی می توانید از طریق داشبورد هوشمند Home Dashboard، لوازم خانگی و خانه هوشمند خود را کنترل نمایید. همچنین از برنامه LG ThinQ نیز پشتیبانی می کند و شما با نصب آن روی گوشی خود می توانید از طریق موبایل، تلویزیون را کنترل کنید. این تلویزیون قابلیت وصل شدن به موبایل هوشمند اندروید و iOS را دارد و شما می توانید محتوای مورد علاقه یا حتی تصویر صفحه نمایش موبایل خود را از موبایل روی تلویزیون پخش کنید. همچنین با استفاده از فناوری Reverse Mirroring می توانید تصویر صفحه نمایشگر تلویزیون را نیز روی موبایل ال جی سازگار خود منتقل و مشاهده کنید.

تلویزیون C2 سایز 77 اینچ دارای قابلیت Art Gallery است و شما می توانید از آن به عنوان قاب عکس یا اثر هنری نیز بهره ببرید. این تلویزیون قابلیت Sports Alert و Multi View را دارد . ال جی سال 2022 قابلیت Room to Room Share را به این تلویزیون اضافه نموده است که به شما امکان می دهد تا در صورت داشتن دو تلویزیون سازگار ال جی، شبکه های یک تلویزیون را در داخل شبکه روی دیگری پخش کنید. تلویزیون 77 اینچ ال جی مدل C2  طراحی 4 Sided Cinema Screen را دارد که به معنی باریک بودن 4 طرف صفحه نمایشگر آن می باشد. ضخامت کلی تلویزیون بسیار باریک است و شما می توانید آن را روی دیوار هم نصب کنید.

پایه این تلویزیون به شکل خطی است و در وسط تلویزیون قرار دارد. پایه این تلویزیون به نسبت مدل قبلی خود فضای کمتری را میگیرد و شما می توانید آن را روی میزهای کوچک نیز بگذارید. پشت این پایه قسمتی برای عبور کابل های متصل به تلویزیون وجود دارد که می توانید از آن برای منظم کردن کابل ها استفاده کنید. همچنین داخل جعبه تلویزیون نیز گیره هایی برای منظم کردن کابل ها وجود دارد.

شما می توانید در این صفحه از سایت قیمت تلویزیون ال جی C2 سایز 77 اینچ را مشاهده کنید و نسبت به خرید مطمئن و اسان آن اقدام نمایید و به جمع مشتریان ما بپیوندید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه