یکی از محصولات سال 2022 ال جی ، تلویزیون ال جی G2 سایز 77 اینچ است. البته ممکن است برخی فروشگاه ها مدل این تلویزیون را به دلیل عدم اطلاعات G26 یا 77G26 اعلام کنند که غلط است. تلویزیون جی 2 یکی از با کیفیت ترین تلویزیون های OLED فورکی شرکت ال جی در سال 2022 است. این تلویزیون گزینه بسیار خوبی برای استفاده روزمره تماشای فیلم و سریال و استفاده در هتل ها می باشد.

این تلوزیون ساخت کره اما مونتاژ کشور اندونزی است.همه تلویزیون های مونتاژ شده از قطعه هایی ساخته می شوند که در کشور کره تولید شده اند و فقط در کشورهای دیگر مانند مصر ، اندونزی و یا لهستان مونتاژ میشوند. هر چند که در برخی ویژگی های نرم افزاری با هم تفاوت دارند به عنوان مثال در منوی زبان ها در تلویزیون های مونتاژ مصر منو به زبان فارسی وجود دارد اما این منو در تلوزیون های مونتاژ شده در کشور اندونزی وجود ندارد.

تلویزیون G2 در واقع مدل جدید تر تلویزیون ال جی G1 است که در سال 2021 معرفی شده بود. این تلویزیون دارای صفحه نمایشگر OLED از نوع OLED Evo و کیفیت تصویر فورکی است. صفحه نمایشگر این تلویزیون مانند مدل سال 2021 خود از نوع OLED Evo است اما این محصول از روشنایی بیشتری برخوردار است و حدود 30% روشنایی بالاتری دارد که عالی است. همین موضوع باعث شده تا این تلویزیون برای استفاده در محیط پر نور و روشن نیز گزینه خوبی باشد. تلویزیون OLED ال جی 77G2 پنل WOLED (WRGB) دارد که در حقیقت ساب پیکسل های آن به حساب می آیند.

 به گفته  شرکت ال جی صفحه نمایشگر این تلویزیون از بیش از 8 میلیون پیکسل تشکیل شده است و با استفاده از تکنولوژی Pixel Dimming آنها را مدیریت کرده و کنتراست تصویر لازم را به مخاطب ارائه می دهد. بنابراین شرکت ال جی فناوری Local Dimming را در پیکسل ها پیاده سازی کرد و در اصطلاح کنتراست تصویر بی نهایت را به مخاطب ارائه میدهد.

شما عزیزان می توانید برای خرید این محصول روی لینک زیر کلیک نمایید:

خرید تلویزیون ۷۷ اینچ LG مدل G2

این پیکسل ها قدرت خاموش شدن کامل را نیز دارند و به این ترتیب رنگ مشکی عمیق را تولید و عرضه می کنند. ال جی به کمک فناوری Perfect Black رنگ های تیره را کاملا عمیق و حقیقی نمایش می دهد و برای محیط های تاریک  گزینه  بسیار خوبی است. همانطور که گفتیم این تلویزیون بر خلاف مدل 2021 از حداکثر روشنایی بیشتری (بیش از 1000 نیت) برخوردار است و متخصصان ال جی از این موضوع استفاده کرده اند و به کمک قابلیت  Ultra Luminance Pro و Brightness Booster Max قسمت های روشن تصویر را درخشان تر نمایش می دهد و باعث عمق بخشیدن به تصاویر و صحنه ها بخصوص محتوای HDR می شود.

زاویه دید تلویزیون های OLED عالی است اما ال جی به این موضوع اکتفا نکرده است و این تلویزیون را به فناوری Wide Viewing Angle تجهیز کرده که باعث می شود شما از هر زاویه ای بهترین کیفیت تصویر را داشته باشید. این تلویزیون با توجه به حداکثر روشنایی که دارد برای محیط های پر نور نیز مناسب است

صفحه نمایش این تلویزیون عمق رنگ 10 بیت واقعی دارد و به کمک فناوری Perfect Color و True Color Accuracy Pro طیف عظیمی از رنگ ها را نمایش می دهد. این تلوزیون دارای قابلیت Billion Rich Colors است و توانایی نمایش 1 میلیارد رنگ مختلف را دارد. به گفته متخصصان شرکت ال جی این تلویزیون حجم رنگ 100% در فضای رنگ DCI-P3 پوشش میدهد و رنگ ها را دقیق نمایش می دهد.

صفحه نمایشگر این محصول از رفرش ریت 120 هرتز واقعی برخوردار است و به کمک فناوری OLED Motion Pro صحنه های سریع را واضح نمایش می دهد. تلویزیون فورکی ال جی 77G2 به پردازشگر α9 Gen5 AI Processor 4K تجهیز شده است که نسل پنجم پردازشگر آلفا 9 ال جی می باشد. این پردازشگر پر قدرت است و وظیفه پردازش تصویر و صدا را در این تلویزیون عهده دار است. این پردازشگر با استفاده از تکنولوژی 4K Upscaler و AI Upscaling Gen2 رزولوشن تصاویر را بالا می برد و نویز آنها را از بین می برد و همه چیز را در کیفیت تصویر فورکی به نمایش میگذارد.

این پردازشگر با استفاده از فناوری های Face Enhancing، Body Enhancing، Object Enhancing و Text Upscaling چهره و بدن افراد، اشیاء و متن ها موجود در تصویر را تشخیص میدهد و آنها را واضح تر نمایش می دهد. همچنین به کمک تکنولوژی Fore/Back Ground Effect Enhancing عمق تصاویر را بهبود می بخشد و آنها را بهتر نمایش می دهد.شرکت ال جی این تلویزیون را به فناوری AI Picture Pro مجهز کرده است و کیفیت تصاویر را با توجه به نوع محتوای در حال پخش و همچنین شرایط نوری محیط تنظیم می کند تا شما همیشه بهترین کیفیت تصویر را تجربه کنید. این تلویزیون مجهز به سنسور نور و قابلیت AI Brightness Control است و به کمک آنها میزان روشنایی صفحه نمایش را تشخیص می دهد و و کنترل میکند.

این محصول دارای فناوری Cinema HDR است و قدرت نمایش محتوای HDR را دارد و از فرمت های HDR10 Pro، HLG و Dolby Vision حمایت می کند. ال جی با استفاده از قابلیت Dolby Vision IQ و Precision Detail محتوای HDR با فرمت Dolby Vision را به صورت پویا و با جزئیات بیشتر و کاملتر و با توجه به شرایط نوری محیط نمایش می دهد تا شما در هر شرایط نوری بهترین کیفیت تصویر HDR را تجربه کنید.

شرکت الجی با کمک گرفتن از قابلیت Dynamic Tone Mapping Pro و AI Tone Mapping رنگ، کنتراست و جزئیات محتوای HDR را بهبود می بخشد و آنها را با بالاترین کیفیت ممکن به مخاطب نمایش می دهد.در مجموع کیفیت تصویر این محصول بسیار خوب است .  4 پورت HDMI 2.1 در این محصول وجود دارد که توانایی نمایش کیفیت تصویر فورکی با سرعت 120 هرتز را دارد. همچنین این محصول دارای فناوری VRR و ALLM است و از قابلیت AMD FreeSync Premium و Nvidia G-Sync Compatible نیز حمایت می کند.  قابلیت HGiG نیز در این تلوزیون است که با فعال کردن آن، قسمت های روشن و تاریک بازی های HDR را با جزئیات کاملتری نمایش می دهد.

سال 2022 ال جی به صورت رسمی از قابلیت Cloud Gaming در این تلویزیون رونمایی کرد  که شما کاربر عزیز می توانید به صورت آنلاین و اینترنت بدون نیاز به کنسول از سرویس های گیمینگ ابری Google Stadia و NVIDIA GeForce NOW به بازی کردن بپردازید. البته بدانید که نیاز به اینترنت پر سرعت دارید. این تلوزیون دارای فناوری Game Optimizer و Game Dashboard نیز می باشد و شما می توانید ویژگی های گیمینگ را حتی هنگام بازی کردن نیز تنظیم و مدیریت کنید. به طور کلی با توجه به موارد گفته شده در بالا این تلویزیون یکی از بهترین تلویزیون های گیمینگ بازار در سال 2022 بوده است و برای کنسول های نسل نهم یعنی PS5 و Xbox Series X هم گزینه بسیار خوبی است.

 سیستم صوتی4.2 کاناله در این تلوزیون تعبیه شده است که صدای فراگیر و سه بعدی را در اختیار شما قرار می دهد. سیستم صوتی این محصول از 4 بلندگوی 10 واتی و 2 ووفر 10 واتی تشکیل شده است و در مجموع قدرت خروجی صدای 60 وات را در اختیار شما قرار می دهد.شرکت ال جی با استفاده از تکنولوژی های Dolby Digital، Dolby Digital Plus، Dolby AC4 و HE-AAC کیفیت صدای این تلویزیون را بهبود می بخشد. همچنین به کمک فناوری Dolby Atmos و OLED Surround صدای فراگیر و سه بعدی حقیقی را ارائه می دهد تا شما کاربر گرامی از تماشای تلویزیون لذت ببرید. سیستم صوتی این تلویزیون بسیار خوب است و شما نیازی به تهیه سیستم صوتی مجزا نخواهید داشت.

تلویزیون ال جی G2 سایز 77 اینچ مجهز به تکنولوژی LG Sound Sync و Simultaneous Audio Output  است و صدای هم زمان و هماهنگی را از بلندگوهای تلویزیون و ساندبار در اختیار شما قرار می دهد. همچنین شما می توانید از طریق قابلیت Bluetooth Surround Ready تلویزیون را به دو بلندگوی بلوتوثی مجزا نیز وصل نمایید و صدای فراگیر تری را تجربه کنید.شرکت الجی سال 2022 دو قابلیت Soundbar Mode Control و TV Sound Mode Share را نیز به این تلویزیون اضافه نموده است تا کنترل بیشتری روی ساندبار متصل به آن داشته باشید. این تلوزیون دارای فناوری AI Sound Pro است و صداها را با توجه به شرایط محیط و نوع محتوای در حال پخش به صورت خودکار تنظیم می کند تا شما بیننده گرامی همیشه بهترین کیفیت صدا را تجربه کنید.

 شما می توانید صدای این تلویزیون را با استفاده از تکنولوژی AI Acoustic Tuning و ریموت کنترل جادویی به صورت اختصاصی و با توجه به فاصله بیننده تا تلویزیون و همچنین ابعاد محیط تنظیم میکند. شما می توانید به کمک قابلیت Sound Share آهنگ های مورد علاقه خود را از موبایل به صورت بلوتوثی روی تلویزیون پخش کنید. همچنین می توانید صدای تلویزیون را نیز روی موبایل انتقال نمایید از طریق هندزفری یا هدفون به آن گوش دهید. تلویزیون هوشمند ال جی 77G2 دارای سیستم عامل webOS 7 است .  ال جی امسال از ریموت کنترل جادویی و هوشمند مدل MR22GN در این تلویزیون استفاده کرده است که مانند مدل سال 2021 خود دارای NFC و قابلیت Magic Tap است.

این ریموت کنترل میکروفون داخلی دارد و از دستورات و جستجوی صوتی حمایت می کند. علاوه بر آن خود تلویزیون نیز از میکروفون داخلی و فناوری Hands-free Voice Control برخوردار است و شما حتی بدون استفاده از ریموت کنترل و تنها از طریق صدای خود نیز می توانید با تلویزیون کار کنید. این محصول از اینترنت اشیاء (IoT) و تکنولوژی ThinQ AI برخوردار است و شما می توانید از منوی Home Dashboard آن لوازم خانگی و خانه هوشمند خود را مدیریت نمایید. این تلویزیون قابلیت وصل شدن به موبایل هوشمند اندروید و iOS را دارد و شما می توانید محتوای دلخواه خود را از موبایل روی تلویزیون پخش نمایید. همچنین شما کاربر گرامی می توانی تصویر صفحه نمایش موبایل خود را روی تلویزیون منتقل و مشاهده کنید و بالعکس.

تلویزیون ال جی G2 سایز 77 اینچ دارای قابلیت Art Gallery است و به شما اجازه می دهد تا از تلویزیون به عنوان قاب عکس یا اثر هنری نیز استفاده کنید و لذت ببرید. این محصول دارای فناوری Multi View است و شما می توانید دو محتوای مختلف از دو منبع یا ورودی مختلف را در کنار هم پخش کنید. الجی سال 2022 قابلیت Room to Room Share را نیز به این تلویزیون اضافه کرده است . تلویزیون 77 اینچ ال جی G2 دارای طراحی Gallery است که برای نصب روی دیوار هم طراحی شده است. حاشیه های 4 طرف صفحه نمایشگر این تلویزیون بسیار باریک است. ضخامت کلی تلویزیون نیز از بالا تا پایین یکدست و باریک است و برای نصب روی دیوار گزینه خوبی است.

شما در این صفحه از سایت می توانید قیمت تلویزیون ال جی G2 سایز 77 اینچ را مشاهده کنید. همچنین با خرید از سایت ما خریدی مطمئن و آسان و خاطره انگیز را برای حود به ارمغان بیاورید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه