تلویزیون ال جی مدل C2 سایز 83 یکی از محصولات سال 2022 ال جی می باشد. ممکن است برخی فروشگاه ها مدل این تلویزیون را به دلیل عدم اطلاعات C26 یا 83C26 اعلام کنند که غلط است، نام درست و دقیق این تلویزیون C2 می باشد. این محصول برای استفاده های روزمره مانند تماشای فیلم و سریال و بازی کردن گزینه خیلی خوبی است. همچنین برای استفاده تجاری مانند هتل ها مناسب است.

قطعه های این تلوزیون ساخت کشور کره است اما درکشور اندونزی مونتاژ شده است.همه تلویزیون های مونتاژ شده از قطعه هایی ساخته می شوند که در کشور کره تولید شده اند و فقط دربرخی کشورها مانند مصر ، اندونزی و یا لهستان مونتاژ میشوند. هر چند که در برخی ویژگی های نرم افزاری با هم تفاوت دارند به عنوان مثال در منوی زبان ها در تلویزیون های مونتاژ مصر منو به زبان فارسی وجود دارد اما این منو در تلوزیون های مونتاژ شده در کشور اندونزی وجود ندارد.

تلویزیون C2 یکی از برترین تلویزیون های گیمینگ 120 هرتز ال جی با کیفیت تصویر 4K در سال 2022 می باشد. تلویزیون سی 2 مدل جدید تر تلویزیون ال جی C1 است که در سال 2021 معرفی شده بود. این تلویزیون از صفحه نمایشگر OLED و کیفیت تصویر 4K HDR برخوردار است. صفحه نمایشگر OlED Evo در حدود 20% روشنایی  بیشتری نسبت به تلویزیون های OLED معمولی برخوردار است.

تلویزیون ال جی مدل C2 سایز 83 دارای زاویه دید گسترده می باشد و رنگ های دقیقی تولید می کند. تلویزیون OLED ال جی 83C2 از پنل WOLED یا WRGB برخوردار است که در واقع ساب پیکسل های آن محسوب می شود. تلویزیون های OLED فاقد نور پس زمینه هستند و هر پیکسل آنها به صورت جداگانه نور خود را تامین می کند که در اصطلاح به آنها Self-lit pixels گفته می شود. به گفته شرکت ال جی صفحه نمایشگر این تلویزیون از حدود 8.3 میلیون پیکسل تشکیل شده است و به همین دلیل کیفیت تصویر فوق العاده ای به مخاطب ارائه می دهد. این محصول دارای قابلیت Pixel Dimming است و به کمک آن پیکسل های صفحه نمایش را کنترل و مدیریت کرده و کنتراست تصویر لازم را ایجاد می کند.

بنابراین ال جی تکنولوژی Local Dimming را در پیکسل ها استفاده کرده است که به نوبه خود فوق العاده است. پیکسل های صفحه نمایشگر این محصول توانایی خاموش شدن کامل را نیز دارند و با اینکار رنگ مشکی خالص و عمیقی تولید می کنند.شرکت ال جی برای نمایش رنگ های تیره و عمیق در این محصول از فناوری Perfect Black استفاده کرده است. همچنین به کمک قابلیت Ultra Luminance Pro و Brightness Booster قسمت های روشن تصاویر را درخشان تر نشان می دهد و باعث عمق بخشیدن به تصاویر و محتوا می شود. تلویزیون های OLED زاویه دید بسیار خوب دارند، اما ال جی به این موضوع بسنده نکرده است و از فناوری Wide Viewing Angle در این تلوزیون استفاده نموده است.

شما عزیزان می توانید برای خرید این محصول روی لینک زیر کلیک نمایید:

خرید تلویزیون ۸۳ اینچ LG مدل C2

این فناوری باعث شده تا زاویه دید این محصول فوق العاده باشد و شما بتوانید تقریبا از هر جایی به تماشای تلویزیون بپردازید. صفحه نمایشگر این تلویزیون دارای عمق رنگ 10 بیت است و به کمک فناوری Perfect Color و True Color Accuracy Pro طیف عظیمی از رنگ های دقیق و واقعی را تولید می کند. این محصول دارای فناوری Billion Rich Colors است و قدرت نمایش حدود 1 میلیارد رنگ مختلف و متنوع را دارد. به گفته شرکت ال جی این تلویزیون از حجم رنگ 100% فضای رنگ DCI-P3 حمایت می کند.

صفحه نمایشگر تلویزیون ال جی مدل C2 سایز 83 از رفرش ریت 120 هرتز برخوردار است و با استفاده از تکنولوژی OLED Motion Pro صحنه های سریع را واضح تر به نمایش می گذارد و از تار بودن تصاویر جلوگیری می کند. تلویزیون 4K ال جی مدل 83C2 به پردازشگر نسل پنجم و جدید آلفا 9 ال جی یعنی α9 Gen5 AI Processor 4K تجهیز شده است. این پردازشگر پر قدرت وظیفه پردازش تصویر و صدا را در این محصول به عهده دارد و این کار را به بهترین نحو ممکن انجام می دهد. این پردازشگر به کمک فناوری 4K Upscaler و AI Upscaling Gen2 رزولوشن تصاویر را بالا می برد و نویز آنها را رفع میکند و همه چیز را در حد کیفیت تصویر 4K نمایش می دهد.

همچنین به کمک مجموعه ای از فناوری ها از جمله Face Enhancing، Body Enhancing، Object Enhancing و Text Upscaling چهره و بدن افراد و همچنین متن ها و عناصر موجود در تصویر را میشناسد و آنها را واضح تر نمایش می دهد. همچنین با استفاده از فناوری Fore/Back Ground Effect Enhancing تصویر پس زمینه و پیش زمینه محتوا را بهبود بخشیده و آنها را واقعی تر نمایش می دهد. شرکت ال جی به کمک فناوری AI Picture Pro کیفیت تصاویر این تلویزیون را با توجه به شرایط محیط و محتوای در حال پخش بهبود می بخشد تا شما در هر شرایطی بهترین کیفیت تصویر را تجربه کنید.

این محصول دارای سنسور نور است و به کمک قابلیت AI Brightness Control میزان روشنایی صفحه نمایش را با توجه به شرایط نوری محیط تنظیم و مدیریت می کند تا شما در هر شرایطی بهترین کیفیت تصویر را تجربه کنید. الجی این تلویزیون را به فناوری Cinema HDR برای نمایش محتوای HDR تجهیز نموده است و از فرمت های HDR10 Pro، HLG و Dolby Vision پشتیبانی می کند.

این محصول به کمک فناوری Dolby Vision IQ و Precision Detail محتوای Dolby Vision را با کیفیت خوب و جزئیات بیشتر و همچنین با توجه به شرایط نور محیط به صورت پویا نمایش می دهد. این تلویزیون دارای قابلیت Dynamic Tone Mapping Pro و AI Tone Mapping است و رنگ، کنتراست و جزئیات محتوای HDR را بهبود می بخشد تا شما از تماشای محتوا  لذت ببرید. تلویزیون گیمینگ ال جی مدل 83C2 چهار پورت HDMI 2.1 است و قدرت نمایش کیفیت تصویر 4K با سرعت 120 هرتز را دارد. این محصول از VRR و ALLM نیز حمایت  می کند و رفرش ریت متغیر و Input Lag پایینی را در اختیار کاربر قرار می دهد.

این محصول همچنین از تکنولوژی های AMD FreeSync Premium و Nvidia G-Sync Compatible نیز پشتیبانی می کند و هماهنگی کاملی با کارت های گرافیک شرکت AMD و Nvidia دارد. علاوه بر آن دارای توانایی HGiG است و قسمت های روشن و تاریک بازی های HDR را با جزئیات کامل تری نمایش می دهد. زمان پاسخگویی تصویر این تلویزیون بسیار خوب است و حدود 2.4 میلی ثانیه می باشد. این محصول دارای فناوری Game Optimizer است و شما می توانید ویژگی های گیمینگ را به علاقه خود و با توجه به نیاز خود، حتی هنگام بازی کردن نیز مدیریت نمایید.

ال جی سال 2021 به صورت رسمی از فناوری Cloud Gaming در این تلویزیون رونمایی کرده است و شما می توانید به سرویس های گیمینگ ابری مانند Google Stadia و NVIDIA GeForce NOW به صورت مستقیم روی تلویزیون استفاده کنید و بدون کنسول و به صورت آنلاین بازی کنید. با توجه به موارد گفته شده این تلویزیون برای بازی کردن با کنسول های نسل نهم یعنی PlayStation 5 و Xbox Series X گزینه بسیار خوبی است.

سیستم صوتی این تلویزیون ال جی 2.2 کاناله است که شامل 2 بلندگوی 10 واتی و 2 ووفر 10 واتی می باشد. سیستم صوتی این تلویزیون در مجموع از قدرت خروجی صدای 40 وات برخوردار است که برای یک تلویزیون 83 اینچ کمی ضعیف به نظر می رسد و احتمالا شما باید یک ساندبار خوب در کنار آن تهیه کنید. این تلویزیون دارای فناوری LG Sound Sync است و شما می توانید آن را به صورت با سیم یا حتی بلوتوثی به ساندبار یا سیستم صوتی ال جی وصل کنید و صدای قدرتمند  و با کیفیتی را تجربه کنید. همچنین دارای فناوری Simultaneous Audio Output است و باعث می شود تا هنگام اتصال به ساندبار سازگار ال جی، صداها هماهنگ از بلندگوهای ساندبار و تلویزیون پخش شوند.

این محصول دارای فناوری Bluetooth Surround Ready نیز می باشد و شما کاربر گرامی می توانید آن را به دو بلندگوی بلوتوثی مجزا وصل کرده و صدای فراگیر و همه جانبه را تجربه نمایید. شرکت الجی به کمک فناوری  Dolby Digital، Dolby Digital Plus، Dolby AC4 و HE-AAC کیفیت صدای این تلویزیون را بهتر کرده است. همچنین به کمک تکنولوژی Dolby Atmos و OLED Surround صدای فراگیر مجازی را در اختیار مخاطب قرار می دهد.

سال 2022 ال جی دو قابلیت جدید Soundbar Mode Control و TV Sound Mode Share را برای تنظیم بهتر ساندبارها، به این محصول اضافه کرده است . این محصول دارای توانایی AI Sound Pro است و صداها را با توجه به شرایط محیط و نوع محتوا مدیریت می کند تا شما کاربر گرامی بهترین کیفیت صدا را تجربه کنید. شرکت ال جی این تلویزیون را به قابلیت AI Acoustic Tuning  تجهیز نموده است و به شما اجازه می دهد تا صدای تلویزیون را از ریموت کنترل جادویی به صورت اختصاصی بشنوید و با توجه به فاصله شما تا تلویزیون و ابعاد محیط، تنظیم کنید. این تلویزیون دارای فناوری Sound Share است و شما می توانید آهنگ دلخواه تان را از موبایل به صورت بی سیم روی تلویزیون پخش کنید. همچنین می توانید صدای تلویزیون را نیز روی موبایل خود انتقال دهید و از طریق هندزفری یا هدفون به آن گوش کنید.

فناوری Clear Voice Pro نیز در این تلویزیون بکار رفته که صدای دیالوگ ها را تقویت می کند تا شما صدای گوینده در تصویر را واضح تر و بهتر بشنوید. تلویزیون هوشمند ال جی مدل 83C2 مجهز به سیستم عامل webOS است. البته ال جی نام این سیستم عامل را webOS 22 نامیده است که نشان دهنده سال تولید آن یعنی 2022 می باشد. این تلویزیون ریموت کنترل جادویی و جدید ال جی مدل MR22GN دارد و مانند مدل سال 2021 خود دارای NFC و قابلیت Magic Tap است. این ریموت کنترل  میکروفون داخلی دارد و از دستورات و جستجوی صوتی حمایت می کند.همچنین این تلویزیون دارای میکروفون داخلی و توانایی Hands-free Voice Control است و شما می توانید حتی بدون استفاده از ریموت کنترل و تنها از طریق صدای خود با تلویزیون کار کنید.

تلویزیون 83 اینچ ال جی C2 دارای فناوری ThinQ AI است و از اینترنت اشیاء (IoT) نیز حمایت می کند. شما می توانید از طریق داشبورد هوشمند Home Dashboard، لوازم خانگی و خانه هوشمند خود را مدیریت کنید. این تلویزیون از برنامه LG ThinQ نیز حمایت می کند و شما با نصب آن روی موبایل خود می توانید کنترل کاملی روی تلویزیون داشته باشید. این تلویزیون قابلیت وصل شدن به موبایل هوشمند اندروید و IOS را نیز دارد و شما علاوه بر به اشتراک گذاری محتوا از موبایل روی تلویزیون، می توانید تصویر صفحه نمایش موبایل خود را نیز روی صفحه نمایشگر تلویزیون منتقل و مشاهده کنید. همچنین می توانید تصویر صفحه نمایشگر تلویزیون را نیز روی موبایل ال جی خود مشاهده کنید.

تلویزیون 83 اینچ ال جی C2 دارای طراحی 4 Sided Cinema Screen است که به معنی باریک بودن 4 طرف صفحه نمایش آن می باشد. پایه این محصول به شکل خطی است و در وسط تلویزیون قرار می گیرد. این پایه تقریبا تمام طول تلویزیون را پوشش می دهد و برای قرار دادن آن به میز بزرگی احتیاج خواهید داشت. پشت این پایه قسمتی برای عبور کابل های متصل به تلویزیون نیز تعبیه شده است که می توانید از آن برای مدیریت کابل ها استفاده کنید. همچنین داخل جعبه تلویزیون، گیره هایی وجود دارد که می توانید به کمک آنها کابل ها را پشت تلویزیون مرتب کنید. اما به طور کلی ضخامت این تلویزیون بسیار باریک است و شما خریدار عزیز برای نصب روی دیوار هیچ مشکلی نخواهید داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه