تلویزیون سونی مدل X85J یا X8500J سایز 85 اینچ یکی از محصولات 2021 سونی به حساب می اید. این تلویزیون برای گیمیرها،مشتاقان تماشای فیلم و استفاده خانگی و معمولی کاملا مناسب است. همانطور که شما خواننده عزیز می دانید تلویزیون X85J با نام X8500J و X850J نیز در بازار شناخته می شود اما نام دقیق و درست آن X85J است. این تلویزیون در واقع مدل جدید تلویزیون سونی X8500H است که در سال 2020 معرفی شده بود. تلویزیون سونی X85J ارزان قیمت ترین تلویزیون گیمینگ فورکی و باقدرت  120 هرتز سونی در سال 2021 می باشد.

 این تلویزیون با نام کامل KD-85X85J وارد بازار صوتی و تصویری ایران می شود و مونتاژ شده کشور مالزی است. تلویزیون X85J دارای صفحه نمایشگر ال ای دی و کیفیت تصویر فورکی می باشد. تلویزیون ال ای دی سونی مدل 85X85J دارای نور پس زمینه Direct LED و پنل VA است. سونی با استفاده از تکنولوژی Frame Dimming نور پس زمینه این تلویزیون را کنترل می کند و باعث ارائه کنتراست تصویر لازم می شود. رفرش ریت صفحه نمایشگر این تلویزیون برابر 120 هرتز می باشد و به کمک فناوری Motionflow XR 960 صحنه های سریع را شفاف نمایش می دهد و از تارشدن محتوا جلوگیری می کند. صفحه نمایش این تلویزیون عمق رنگ 10 بیت (8 بیت + FRC) دارد و به کمک تکنولوژی Live Color و Triluminos Pro طیف عظیمی از رنگ های طبیعی و دقیق را تولید کرده و به تصویر میکشد.

شما عزیزان می توانید برای خرید این محصول روی لینک زیر کلیک نمایید:

خرید تلویزیون ۸۵ اینچ سونی مدل XJ85J

تلویزیون فورکی سونی مدل 85X85J دارای قابلیت HDR است و از فرمت های HDR10، HLG و Dolby Vision حمایت می کند. این محصول به پردازشگر تصویر فورکی HDR Processor X1 مجهز شده و به کمک تکنولوژی 4K X-Reality PRO رزولوشن تصاویر را بالا میبرد و همه چیز را در حد کیفیت تصویر فورکی نمایش می دهد. سونی به کمک فناوری Dynamic Contrast Enhancer کنتراست محتوا را به صورت خودکار بهبود می بخشد تا شما همه چیز را حقیقی تر مشاهده کنید. همچنین به کمک تکنولوژی Object-based HDR remaster عناصر موجود در تصویر را تشخیص میدهد و به صورت جداگانه کنتراست، عمق و رنگ های آن را بالا میبرد.

شرکت سونی به کمک فناوری Ambient Optimization و سنسور نور، میزان روشنایی صفحه نمایش را با توجه به شرایط نوری بیننده تنظیم می کند تا همیشه بهترین کیفیت تصویر را تجربه کنید. این تلویزیون 2 پورت HDMI 2.1 دارد و قدرت نمایش محتوای 4K@120Hz را دارد. همچنین از فناوری VRR و ALLM و تکنولوژی Nvidia G-Sync نیز حمایت می کند . این تلویزیون با توجه به ویژگی هایبازی خود برای بازی کردن با کنسول های نسل نهم یعنی PS5 و Xbox Series X گزینه خوبی است. در واقع ارزان قیمت ترین تلویزیون سونی در سال 2021، تلویزیون X85J می باشد.

تلویزیون سونی مدل 85X85J دارای سیستم صوتی دو کاناله میباشد و بلندگوهای آن در مجموع از قدرت خروجی 20 وات برخوردار هستند. سونی از سیستم صوتی Bass Reflex و X-Balanced در این محصول بهره گرفته است تا کیفیت صدای بسیار خوبی در اختیار کاربر قرار دهد. کارایی سیستم صوتی باس رفلکس در اثر کنش ها و واکنش های ووفر اصلی اسپیکر می باشد که در زمان کار باعث ایجاد تراکم هوا در درون محفظه اسپیکر می شود و می بایست این جریان هوا را که به شکل برعکس با حرکت ووفر بوجود می آید با مدل های مشخصی به بیرون هدایت کرد. تا بتوان فرکانس های بم قوی  و تمیزی تولید کرد.

این تلویزیون به کمک فناوری Dolby Audio، Dolby Atmos کیفیت صدای خروجی را بهبود می بخشد. همچنین با استفاده از قابلیت DTS Digital Surround صدای همه جانبه مجازی را در اختیار کاربر قرار می دهد شما تا از دیدن همه چیز لذت ببرید. سونی به کمک فناوری Acoustic Auto Calibration از نوع Room Compensation ابعاد محیطی که تلویزیون در آن قرار دارد را تشخیص میدهد و با توجه به اطلاعاتی که بدست می آورد، صدای تلویزیون را تقویت و تنظیم می کند .

تلویزیون هوشمند سونی مدل 85X85J مجهز به سیستم عامل اندروید نسخه 10 است (متاسفانه اکثر فروشگاه ها سیستم عامل این تلویزیون را Google TV اعلام می کنند که غلط است). تلویزیون های اندروید سونی در سال 2021 مجهز به رابط کاربری گوگل تی وی است و تجربه متفاوت و خیلی خوب نسبت به نسخه های قبلی شان ارائه می دهند. رابط کاربری Google TV به حداقل اندروید ده احتیاج دارد و قابلیت های بیشتری در اختیار شما قرار می دهد و هماهنگی زیادی با دستیار صوتی گوگل دارد. این تلویزیون از دستور صوتی و جستجوی صوتی پشتیبانی می کند و شما می توانید با استفاده از ریموت کنترل هوشمند آن بسیاری از کارها را فقط از طریق صدای خود انجام دهید. این محصول از اینترنت اشیاء نیز پشتیبانی می کند و شما می توانید از طریق دستیار صوتی گوگل لوازم خانگی هوشمند خود را مدیریت و کنترل نمایید.

تلویزیون سونی X85J دارای برنامه کروم کست داخلی است و توانایی وصل شدن به موبایل های هوشمند اندروید و iOS را دارد. همچنین شما کاربر گرامی می توانید با استفاده از برنامه Google Home به تلویزیون متصل شده و محتوای مورد علاقه خود را از موبایل روی تلویزیون پخش کنید. همچنین می توانید صفحه نمایش موبایل تان را روی صفحه نمایشگر تلویزیون منتقل کرده و مشاهده نمایید.حافظه داخلی این تلویزیون 16 گیگابایت است اما حجم زیادی از آن توسط سیستم عامل اندروید و برنامه های نصب شده روی آن استفاده شده است و بقیه آن در دسترس کاربر قرار دارد.

شما می توانید با وصل کردن حافظه فلش به تلویزیون از فضای بیشتری برخوردار شوید. طراحی این تلویزیون معمولی است اما بر عکس سایز های کوچک تر خود از حاشیه های آلومینیومی برخوردار است و ظاهر خوبی دارد. پایه های این تلویزیون دو شاخه هستند و در دو طرف تلویزیون قرار میگیرند. این پایه ها به صورت کشویی در تلویزیون قرار گرفته و بسته می شوند و احتیاجی به پیچ ندارند.

شما خریدار عزیز در این صفحه از سایت می توانید قیمت تلویزیون سونی X85J سایز 85 اینچ را مشاهده نمایید و نسبت به خرید آن با قیمت مطمئن، گارانتی و تضمین اصالت کالا از فروشگاه ما اقدام نمایید. در صورتی که میخواهید مبلغ کمتری را هزینه نمایید از دیگر تلوزیون های موجود در سایت ما دیدن فرمایید و با مطالعه ویژگی های آنها برای خرید اقدام کنید و به جمع مشتریان وفادار سایت ما بپیوندید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه