تلویزیون 50UQ80006 از جدیدترین محصولات ال جی با پیشوند UQ می باشد. شرکت ال جی در سال 2022 محصولات خود را با پیشوند UQ به بازار محصولات صوتی و تصویری عرضه کرد که مورد استقبال بسیار خوبی قرار گرفت.تلویزیون LG UQ80006 در سری مدل‌های UHD 4K ال‌جی قرار گرفته است .این تلوزیون مونتاژ کشور مصر است.قطعات این تلوزیون ساخت کشور کره است اما در کشور مصر مونتاژ شده است .تلوزیون های مونتاژ شده در مصر قابلیت زبان فارسی را در منو خود دارند.

تلویزیون 50UQ80006 با حمایت کردن از کیفیت تصویر 4K از لحاظ کیفیت تصویر که مهم‌ترین فاکتور برای یک تلویزیون است، درجایگاه سینما خانگی‌های خوب بازار قرار دارد که کیفیت تصویر 4K رزولوشن 2160×3840 پیکسل را در اختیار بیننده قرار می‌دهد. به علاوه اینکه برای پردازش داده‌های تصویر از پردازنده تصویر α5 AI 4K در این محصول بهره گرفته شده است.

این تلوزیون توانایی نمایش محتوای Cinema HDR با فرمت‌هایHDR10  Pro و HLG Pro که از فاکتورهای مهم بالا بردن کیفیت تلویزیون‌های ال جی جدید است را داراست. وجود هوش مصنوعی در بخش صوتی تلویزیون 50UQ80006 هماهنگی خیلی خوبی بین صدا و تصویر را برای این تلوزیون فراهم کرده است.

تلویزیون 50UQ80006 دارای سیستم عامل webOS  است. شرکت ال جی با تولید تلویزیون ال جی 50UQ80006 با حمایت کردن از سیستم عامل webOS یک تلویزیون هوشمند و پرکاربرد برای کاربران علاقمند به دنیای اطلاعات و تکنولوژی عرضه کرده است. این محصول مجهز به مرورگر وب نیز است که این امکان را به کاربر میدهد تا برنامه های مورد علاقه خود را دانلود و استفاده نماید و همچنین کاربران امکان اتصال به فروشگاه شرکت ال جی را داشته باشند و بتوانند برنامه‌های مورد نظر خود را روی تلویزیون نصب کنند.

 شرکت ال جی ریموت هوشمند که MR21 نامیده می‌شود را با طراحی جدیدی به مشتریان عرضه کرده است. ریموت تلویزیون 50UQ80006 دقیقا شبیه به موس کامپیوتر عمل می‌کند و به کاربراجازه می‌دهد به آسانی روی برنامه مورد نظر خود کلیک یا اسکرول کند.

شما عزیزان می توانید برای خرید این محصول روی لینک زیر کلیک نمایید:

خرید تلویزیون ۵۰ اینچ LG مدل UQ80006

وجود هوش مصنوعی داخلی AI ریموت جادویی تلویزیون 50UQ80006 به کاربر امکان می‌دهد به خدمات مختلف دسترسی پیدا کند. از امکانات جذاب این ریموت جادویی این است که شما با فشار دکمۀ میکروفون و امکان ضبط صدا می توانید  فرمان صوتی را در تلویزیون خود اعمال کنید. دکمه‌های مربوط به دستیار گوگل و الکسا نیز در ریموت تلوزیون ال جی 50UQ80006 به کار رفته اند که کاربر با خرید جداگانه هر کدام از این دستیارها و اعمال صدا از طریق  ریموت، می‌تواند تلویزیون خود را از طریق صدا کنترل کند. خلاصه اینکه کاربر تلویزیون 50UQ80006 این اجازه را دارد که از دکمۀ  HOME  ریموت برای دسترسی سریع و آسان به تنظیمات تلویزیون استفاده میکند و برای استفاده از سرویس‌های استریم محتوا از کلیدهای میانبر برنامه استفاده می کند.

تلویزیون 50UQ80006 در دسته‌بندی تلویزیون‌های 50 اینچ و 4K قرار می‌گیرد که کیفیت بسیار خوبی برای یک سینمای خانگی محسوب میشود. تلویزیون ال جی 50UQ80006 با نمایشگر LCD، تصاویر را با وضوح حقیقی 4K نمایش می‌دهد و وجود رنگ‌های زنده و چهار برابر پیکسل بیشتر از وضوح Full HD، دیدن تصاویر را با این تلویزیون لذت بخش می‌کند. همچنین نرخ تازه سازی 60 هرتز جزئیات را در محتواهای مختلف با حداکثر میزان ممکن به نمایش درمی‌ آورد.

تلویزیون UQ80006 با فناوری نور نمایشگر که از نوع Direct LED است و همچنین وجود چراغ‌های LED در قسمت‌های مختلف نمایشگر باعث می شوند روشنایی به طور یکنواخت در تمام صفحه منعکس شود. پنل IPS با زاویه دید زیاد، تصاویری دقیق را از زاویه‌های متفاوت نمایش می دهد؛ یعنی حتی زمان‌هایی که بیننده از زاویه های مختلف به تلویزیون نگاه می کند همان کیفیت تصاویر که از روبرو قابل دیدن است را می‌بیند. زاویۀ دید این تلویزیون در حدود 180 درجه برآورد شده است.

تلویزیون 50UQ80006 قابلیت پردازشگر α5 را دارد که کیفیت تصویر را به  بالاترین حد ممکن ارتقا می دهد. α5 AI Processor 4K، پردازش تصویر را در زمان بسیار کوتاهی انجام می‌دهد. همچنین این پردازشگر به کمک داده‌های از قبل طراحی شده، نویز محتوا را از بین می برد، رنگ‌ها را تقویت می‌کند و سطح کنتراست تصویر را بالا می برد.

پردازنده این تلوزیون با یادگیری بیش از 17 میلیون دادۀ مرتبط با صدا، افکت‌ها و فرکانس‌ها را تشخیص می‌دهد و صدا را برای تجربه‌ای سینمایی به حالت فراگیر انتشار می دهد. فناوری AI Brightness برای تنظیم هوشمند نور صفحه نمایش است. یعنی میتواند نور تلویزیون را با توجه به نور محیط تنظیم کند و تصاویر شفاف و با نور مناسب را به نمایش بگذارد.

قابلیت 4K Upscaler در پردازندۀ تلویزیون 50UQ80006 برای ارتقاء تصاویر با وضوح پایین با کیفیتی مشابه به 4K به کار رفته است. در حقیقت این پردازشگر محتوای 2K را با افزایش تعریف رنگ و جزئیات تقویت می‌کند. با امکان کنترل هوشمند نور و جبران پیکسل در نمایشگر این تلویزیون، کنتراست در محتواهای تاریک بهبود پیدا کرده است.

تلویزیون‌های تولیدی سال 2022 شرکت ال جی LG به پردازشگر α5 AI 4K تجهیز شده‌اند.  α5 AI Processor 4K با پردازش فوری تصاویر و حذف نویز آن‌ها، صحنه‌هایی طبیعی را به مخاطب ارائه میدهد. پردازشگر α5 برای کارکرد بهتر تلویزیون های ال جی با هوش مصنوعی ادغام شده است. فناوری AI Brightness Control  این قابلیت به تلویزیون امکان می دهد که نور اطراف خود را حس کند و به طور خودکار نور صفحه نمایش را  مطابق با محیط تنظیم کند.

فناوری هوش مصنوعی موجود در این تلوزیون در بهبود صدای تلویزیون نقش زیادی دارد. فناوری AI Sound با بهینه سازی صدا برای هر ژانر محتوا در تلویزیون 50UQ80006 ال‌جی، صدایی متفاوت را بینندگان خود ارائه می دهد. پردازنده تلویزیون با داشتن بیش از 17 میلیون دادۀ مرتبط با صدا، افکت‌ها و فرکانس‌ها موجب انتشار صدا به حالت فراگیر خواهد می شد.

AI Brightness Control به معنای کنترل روشنایی هوش مصنوعی ،قابلیت بسیارخوب به کار رفته در تلویزیون UQ80006 است که سطح روشنایی عالی را در هر محیطی تضمین می‌کند و از طریق سنسور نور به کار گرفته شده در صفحه، اعمال می‌شود.

توانایی تشخیص صدا به طور هوشمند یکی از بهترین امکانات تلویزیون 50UQ80006 است که به واسطه هوش مصنوعی که دارد از این توانایی. برخوردار است. شما میتوانید با اعمال دستور صوتی از طریق ریموت کنترل در تلویزیون خیلی سریع دستورات خود را اجرا کنید همچنین به کمک هوش مصنوعی و پشتیبانی تلویزیون از اینترنت اشیاء این امکان برای مشتری فراهم است که دستگاه‌های سازگار متصل به تلویزیون را از طریق صدا کنترل کند.

تلویزیون ال جی LG مدل UQ80006 از برنامه LG ThinQ حمایت می‌کند. برای این کار کاربر برنامه را در گوشی هوشمند خود نصب می کند و با وصل کردن آن به تلویزیون همه چیز را از طریق این برنامه کنترل میکند. کاربر میتواند با اشتراک گذاری صفحه نمایش Screen Share  برای انتقال محتوای مختلف از گوشی هوشمند خود به تلویزیون استفاده کند. البته باید گفت که کاربران سیستم عامل iOS نیز برای وصل کردن گوشی هوشمند خود به تلویزیون UQ80006 محدودیتی ندارند. تلویزیون 50UQ80006 از برنامه Apple AirPlay 2 پشتیبانی می‌کند

در آخر بابد گفت با بررسی های انجام شده درباره کیفیت تلویزیون ال جی LG مدل UQ80006 سایز 50 این تلوزیون یکی از بهترین گزینه ها برای خرید از شرکت ال جی می باشد. شما مشتری گرامی میتوانید با انتخاب سایت ما برای خرید،با خیال راحت و آسوده خرید خود را انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه