تلویزیون 4K ال جی UP7750 سایز 43 اینچ یکی از محصولات شرکت ال جی در سال 2021 می باشد. قطعات این تلوزیون ساخت کشور کره است اما درکشور اندونزی مونتاژ شده است.همه تلویزیون های مونتاژ شده از قطعاتی ساخته می شوند که در کشور کره تولید شده اند و فقط در کشوری مانند مصر ، اندونزی و یا لهستان مونتاژ میشوند. هر چند که در برخی ویژگی های نرم افزاری با هم تفاوت دارند به عنوان مثال در منوی زبان ها در تلویزیون های مونتاژ مصر منو به زبان فارسی وجود دارد اما این منو در تلوزیون های مونتاژ شده در کشور اندونزی وجود ندارد.

تلویزیون LED ال جی 43UP7750 دارای پنل IPS و نور پس زمبنه Direct LED می باشد. به طور خلاصه اگر بخواهیم بگوییم، IPS یک تکنولوژی جدیدتر از LED می باشد که زاویه دید بیشتری دارد . حتما شما هم تاکنون دیده اید در بعضی تلویزیون ها، وقتی از کنار به صفحه نمایش نگاه می کنید، صفحه تار است یا به درستی دیده نمی شود، تلوزیون هایی که پنل IPS را دارند با این مشکل مواجه نیستند و روشنایی بیشتری هم دارند.

عمق رنگ 10 بیت (8 بیت + FRC)  برای این صفحه نمایش تعبیه شده است و در حد خود رنگ های طبیعی و با کیفیت خوبی تولید می کند. این تلویزیون از رفرش ریت 60 هرتز (TruMotion 120) برخوردار است و توانایی نمایش کیفیت تصویر 4K@60Hz را دارا است.

از نظر قیمت این تلویزیون جز تلویزیون های قیمت مناسب شرکت ال جی است که فاقد تکنولوژی Local Dimming است اما ال جی به کمک الگوریتم LG Local Contrast تا حدودی کنتراست تصاویر را بهبود می بخشد. این محصول از سنسور نور Illuminance Green sensor و تکنولوژی AI Brightness Control بهره گرفته است تا نور صفحه نمایش را با توجه به نور محیط تنظیم کند و باعث شود در هر محیطی شاهد پخش تصاویر واضح و باکیفیت باشیم.

شما عزیزان می توانید برای خرید این محصول روی لینک زیر کلیک نمایید:

خرید تلویزیون 43 اینچ LG مدل UP7750

تلویزیون 4K ال جی 43UP7750  این پردازشگر تصویر، یعنی Quad Core Processor 4K را در خود دارد و همچنین به کمک تکنولوژی 4K Upscaler رزولوشن تصاویر را بالا می برد و همه چیز را در حد کیفیت تصویر 4K نمایش می دهد. رزولوشن نمایشگر در تلویزیون های 4K برابر 2160×3840 پیکسل می باشد. اما تعداد پیکسل های به کار رفته در کیفیت تصویر Full HD برابر 1080×1920 پیکسل است، یعنی رزولوشنی دو برابر کیفیت تصویر Full HD است

شرکت ال جی با بهره گرفتن از تکنولوژی Image Enhancing کیفیت تصاویر را به صورت کلی بالا می برد. و این تلویزیون نیز به کمک قابلیت Active HDR توانایی نمایش محتوای HDR را دارد و از فرمت های HDR10 Pro و HLG پشتیبانی می کند. ال جی به کمک تکنولوژی HDR Dynamic Tone Mapping کنتراست و عمق محتوای HDR را بهبود بخشیده و آنها را واقعی تر نمایش می دهد. تکنولوژی Dynamic Tone Mapping به طور مداوم در حال خواندن میزان روشنایی روشن ترین قسمت های تصویر در مقایسه با تاریک ترین قسمت های تصویر است. در واقع این تکنولوژی اطلاعات تصاویر را دریافت کرده و سپس پس از بهینه نمودن، تصاویر را به صفحه نمایش انتقال می دهد .

پورت ورودی این تلویزیون  HDMI 2.0 است و فقط توانایی نمایش کیفیت تصویر 4K@60Hz را دارد و برای بازی کردن به صورت حرفه ای با کنسول های نسل نهم خیلی کارایی ندارد و مناسب نیست، اما می توانید از آن برای بازی کردن با کنسول های نسل هشتم استفاده کنید.

تلویزیون LED ال جی 43UP7750 از حالت HGIG Mode بهره مند است و میتواند بازی های HDR را با کیفیت اصلی آن ها اجرا کند. همچنین این محصول به کمک تکنولوژی ALLM توانایی ارائه input lag پایین را دارد و بازی کردن را برای شما لذت بخش تر می کند. ALLM مخفف Auto Low Latency Mode است و کارش این است که هنگام تشخیص سیگنال بازی، به طور خودکار به حالت بازی از پیش تعیین شده تلویزیون یا Game Mode می رود. ال جی این تلویزیون را به قابلیت Game Optimizer نیز مجهز نموده است و شما می توانید به کمک آن ویژگی های مخصوص بازی را تنظیم نمایید

تلویزیون اسمارت ال جی 43UP7750 به سیستم عامل WebOS 6.0 تجهیز شده است و استفاده از این تکنولوژی باعث می شود تا امکانات هوشمند خوبی در اختیار شما قرار گیرد. شرکت ال جی از ریموت کنترل جادویی و جدید خود در این تلویزیون استفاده نموده است که علاوه بر ظاهر بهتر، امکانات خوبی نیز در اختیار شما قرار می دهد. این ریموت کنترل  قابلیت جستجوی صوتی را نیز دارد.شما برای استفاده از این تکنولوژی میتوانید دکمه HOME را روی ریموت کنترل فشار دهید. تنظیمات را انتخاب کنید. کنترل از راه دور صوتی را انتخاب کنید در رده شبکه و لوازم جانبی. دکمه Activate یا Activate را انتخاب کنید.

 این محصول قابلیت وصل شدن به موبایل هوشمند اندروید و iOS را نیز دارد. شما می توانید محتوای دلخواه خود را از موبایل بر روی صفحه نمایش به اشتراک بگذارید و مشاهده کنید. همچنین با نصب برنامه LG ThinQ روی موبایل خود می توانید تلویزیون را با گوشی همراهتان کنترل نمایید.

تلویزیون LED ال جی 43UP7750 از هوش مصنوعی ال جی ThinQ AI برخوردار بوده و از اینترنت اشیاء (IoT) نیز پشتیبانی می کند و به وسیله آن شما می توانید لوازم خانگی و خانه هوشمند خود را مدیریت نمایید. این تکنولوژی هوش مصنوعی در قالب اپلیکیشن LG Smart ThinQ عرضه شده است که می تواند این امکان را برای شما مهیا کند تا بر لوازم هوشمند خود که به این فناوری مجهز هستند،مدیریت و کنترل داشته باشید. برای نمونه با چند تاچ ساده بر روی موبایل خود و یا فشردن چند دکمه بر روی ریموت تلوزیون خود، شما میتوانید ماشین لباس شویی خود را روشن و مدیریت نمایید.

این محصول گیرنده دیجیتال پیشرفته دارد و با استفاده از آن شما می توانید شبکه های داخلی و خارجی را به راحتی مشاهده کنید. همچنین این گیرنده دیجیتال توانایی ضبط برنامه ها را نیز دارد و به کمک فناوری Time Machine شما می توانید برنامه های زنده را متوقف کرده، صحنه های مورد علاقه تان را دوباره ببینیند یا در فرصتی دیگر به تماشای ادامه آن بپردازید.

تلویزیون ال جی مدل 43UP7750 دارای سیستم صوتی 2 کاناله است  و هر بلندگو توانایی پخش 10 واتی را دارند که در مجموع از توان خروجی 20 وات برخوردار هستند. ال جی این محصول را به تکنولوژی LG Sound Sync مجهز نموده است که به شما این امکان را میدهد تا آن را به صورت بیسیم یا با سیم به ساندبار یا سیستم صوتی متصل کنید و صدای قدرتمند تر و فراگیر را تجربه نمایید. این تلویزیون دارای فناوری Bluetooth Surround Ready نیز می باشد و شما می توانید آن را از طریق بلوتوث به بلندگوهای بی سیم ال جی متصل کنید.

این محصول با بهره مندی از تکنولوژی Simultaneous Audio Output در صورت اتصال به ساندبار و سیستم صوتی، صدا را به صورت هم زمان و هماهنگ، هم از تلویزیون و هم از سیستم صوتی به گوش شما می رساند. همچنین این تلویزیون به کمک تکنولوژی AI Sound صداها را با توجه به محتوای در حال پخش تنظیم می کند تا کیفیت صدا را بالاتر ببرد. این تلوزیون به کمک فناوری Clear Voice III صدای گویندگان را تقویت می کند و باعث می شود در محیط های پر سر و صدا نیز به راحتی دیالوگ ها را بشنوید. برای فعال‌سازی این‌ قابلیت در تلویزیون‌ باید به منوی OPTION مراجعه کرد. سپس گزینه‌های دیگر آن را انتخاب نمایید. با توجه به دستگاه و توانایی آن می‌توانید حالت‌های Clear Voice Clear Voice II و Clear VoiceIII را انتخاب کنید. بعد از گذراندن این‌ مرحله یک پنجره جدیدی بازخواهد شد که در آن گزینه‌های روشن یا خاموش کردن این قابلیت وجود دارد. با انتخاب هر یک از نوع‌های Clear Voice، می‌توانید کیفیت صدا را تغییر و آن‌گونه که می‌خواهید تنظیم نمایید

 این تلویزیون نسبت به سایز های بزرگ تر خود دارای ضخامت بیشتری می باشد و لبه های آن نسبتا باریک طراحی شده است. همراه این محصول کابل ها و گیره هایی برای منظم کردن سیم های پشت تلویزیون قرار داده شده است و شما می توانید به کمک آن فضای پشت تلویزیون را مرتب و منظم نمایید. در پایان امیدواریم با خرید تلویزیون ال جی مدل 43UP7750 از سایت ما تجربه یک خرید آنلاین خوب و مطمئن را برای خود و خانواده تان رقم بزنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه