تلویزیون کیوند ال جی 55 اینچ مدل 55QNED80 مجموعه ای از قابلیت ها است.این تلوزیون مونتاژ شده کشور اندونزی است.همه تلویزیون های مونتاژ شده از قطعاتی ساخته می شوند که در کشور کره تولید شده اند و فقط در کشوری مانند مصر ، اندونزی و یا لهستان مونتاژ میشوند. هر چند که در برخی ویژگی های نرم افزاری با هم تفاوت دارند به عنوان مثال در منوی زبان ها در تلویزیون های مونتاژ مصر منو به زبان فارسی وجود دارد اما این منو در تلوزیون های مونتاژ شده در کشور اندونزی وجود ندارد.

تلویزیون کیوند ال جی 55 اینچ مدل 55QNED80 دارای صفحه نمایشگر QNED می باشد و با دارا بودن مینی ال ای دی‌های فراوان ، روشنایی بی نظیری را در تصاویر ایجاد می‌کند. یکی از مهمترین خصوصیات این محصول، پشتیبانی از کیفیت 4K در تصاویر است که با ارائه رزولوشن ۲۱۶۰×۳۸۴۰ بیشترین جزئیات از تصاویر را با بهترین کیفیت به نمایش میگذارد.

تلویزیون کیوند ال جی دارای پردازنده Gen5 Al Processor4k  a7  است.این پردازنده به سرعت داده‌های صوتی و تصویری را بررسی میکند و ضعف آنها را برطرف نموده و در نهایت با کیفیت فورکی به نمایش خواهد گذاشت. علاوه بر این از فناوری HDR10 نیز استفاده شده است. فناوری HDR در تلویزیون طیف رنگی عظیمی را ایجاد خواهد کرد، این سبب می شود هر تصویر رنگ حقیق خود را داشته باشد. تولید محتوای واقعی با تنوع رنگی بالا از فواید این فناوری می باشد. ایجاد تضاد رنگی مناسب در بین اجزای تصویر این امکان را ایجاد می کند تا تمامی اجزای تصویر را با جزئیات کامل مشاهده نمایید.

تلویزیون کیوند ال جی 55 اینچ مدل 55QNED80 سیستم صوتی دو کاناله دارد و با کمک گرفتن از دو بلندگو با توان 20 وات و پشتیبانی از فناوری‌های دالبی اتموس و Al sound pro، صدایی واضح و رسا و فراگیر را پخش خواهد کرد. این فناوری چیست؟ و چه تغییراتی را در سطح شنود ما به وجود می آورد؟ فناوری Dolby Atmos یک ابر داده و فرمت صوتی محبوب و از رقبای فرمت صوتی DTS:X می باشد. دالبی اتموس به عنوان یک فرمت صوتی فراگیر پیشرفته، شناخته شده است و توانسته به تمامی سیستم های صوتی امروزه رسوخ پیدا کند و به عنوان یک فناوری صوتی برتر مورد استفاده قرار گیرد.

شما عزیزان می توانید برای خرید این محصول روی لینک زیر کلیک نمایید:

خرید تلویزیون ۵۵ اینچ LG مدل QNED80

تلویزیون مذکور از انواع تلویزیون‌های اسمارت است و با بهره‌گیری از فناوری های هوشمند، امکانات زیادی را در دسترس شما قرار می‌دهد. سیستم عامل WebOS امکان وب گردی و دانلود برنامه‌های مختلف و همچنین دسترسی به کانال‌های اینترنتی را برای شما فراهم می‌آورد. دستیارهای صوتی گوگل و الکسا نیز در این محصول وجو دارد. 

تلویزیون کیوند ال جی 55 اینچ مدل 55QNED80 دارای نور پس زمینه Edge LED برای ایجاد روشنایی و کنتراست لازم در تصاویر بهره می‌گیرد. زاویه دید این تلویزیون 76 درجه است که قادر به ایجاد روشنایی 869 بیت است. این تلوزیون به سبب برخورداری از صفحه نمایشگر کیوند که متشکل از ذرات کوانتوم و نانوسل است توانایی ایجاد بهترین تصاویر را دارد. ال جی در ساخت این مدل تلویزیون از پنل IPS استفاده کرده که توانایی نمایش طیف عظیمی از رنگ‌ها را دارد و به خوبی قادر به ارئه تصاویر با عمق زیاد است.

  در این محصول محتوا با کیفیت اولترا فورکی اچ دی نشان داده می‌شود. در هر تصویر تعداد 2160×3840 پیکسل قرار می‌گیرند که میتوانند جزئیات را دقیق نشان دهد. تکنولوژی Active HDR در این مدل از تلویزیون کیوند ال جی وجود دارد که به موجب آن نمایش محتوای HDR در تلویزیون ممکن شده و تلویزیون توانایی پشتیبانی از تمامی فرمت‌های HDR را خواهد داشت.

تلویزیون کیوند ال جی 55 اینچ مدل 55QNED80 دارای حالت Filmmaker، می باشد قابلیت نشان دادن محتوا به صورت زنده و طبیعی را دارد. فناوری Dynamic Tone mapping از ویژگی های بسیار خوب در این محصول است که قادر به افزایش میزان کنتراست در تصاویر است.

این تلوزیون از جدیدترین فناوری شرکت ال جی، یعنی پردازنده هوش مصنوعی بهره می‌برد. پردازنده هوش مصنوعی با استفاده از الگوریتم‌های خاص علاوه بر این که تصاویر و محتوای دریافتی را تجزیه و تحلیل می‌کند به بهبود کیفیت تصاویر آن‌ها خواهد پرداخت.

پردازنده هوش مصنوعی پردازشگر آلفا 7 نامیده می‌شود. مهمترین ویژگی برتر این پردازنده، بهره‌مندی از قابلیت upscaling است که قادر به افزایش وضوح و شفاف بودن تصاویر میشود و این امکان را ایجاد می‌کند که ویدیوهایی با کیفیت تصویر پایین را با سطح کیفیت بالاتر از صفحه نمایشگر تلویزیون به نمایش بگذارد. این تکنولوژی تقریبا کیفیت تصویر را افزایش می‌دهد؛ ولی توقع این را نداشته باشید که معجزه شود و تفاوت ها خیلی محسوس باشند. شما برای پی بردن به این تأثیر باید از فاصله نزدیک به تصویر نگاه کنید تا تفاوت آن را با حالت بدون افزایش رزولوشن متوجه شوید.

تلویزیون کیوند ال جی 55 اینچ مدل 55QNED80 دارای درگاه‌های ورودی و خروجی زیادی است.این درگاه ها عبارتند از 4 پورت HDMI و 2 پورت USB که روی پنل اصلی و پشت دستگاه طراحی شده‌اند. همه پورت‌های HDMI به کار رفته در این تلویزیون، طبق استاندارد2.1 طراحی شده‌ است. به علاوه تعدادی پورت اپتیکال و پورت شبکه نیز در طرف دیگر تلویزیون طراحی شده است. علاوه بر ارتباط کابلی، این تلویزیون توانایی ایجاد ارتباط بی‌سیم را نیز دارد. این محصول امکان اشتراک گذاری محتوا از طریق بلوتوث و وای فای را با سایر دستگاه دیگر دارد.

طراحی این تلویزیون از مدرن ترین مدل های طراحی است ،لبه های تلوزیون فریم های نازک اما مستحکم هستند که زیبایی تلوزیون را افزایش میدهد.این تلوزیون دارای دو پایه دو شاخه برای قرار گرفتن روی میز و همچنین ابزار لازم برای نصب روی دیوار می باشد تا مشتری با سلیقه خود در هر جای منزل که خواست نصب نماید. رنگ این محصول مشکی می باشد که ظاهری شیک را به محصول میبخشد و جهت هماهنگ شدن با سایر لوزام خانه انتخاب مناسبی می باشد.

تلویزیون کیوند ال جی 55 اینچ مدل 55QNED80 یکی از بهترین مدل‌های تلویزیون است که با کیفیت فورکی به بازار صوتی و تصویری عرضه شده است. این محصول تصاویر را با رزولوشن 4 برابر بیشتر نشان می‌دهد و این یعنی دقت نمایش جزئیات در محتوای این تلویزیون 4 برابر بیشتر است. شما مشتری عزیز میتوانید برای خرید تضمینی این محصول به سایت ما اعتماد کنید و با خیال راحت خریدی آنلاین و آسان را تجربه کنید و به جمع مشتریان وفادار ما بپیوندید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه