سیستم صوتی ال جی نوع ON5 یکی از پیشرفته ترین سیستم صوتی های مدل ایکس بوم از شرکت ال جی است که 2 سال قبل یعنی در سال 2020 وارد بازار صوتی و تصویری شد. این سیستم صوتی از بهترین فناوری های ال جی استفاده کرده است تا کیفیت صدایی فوق تالعاده را برایتان به ارمغان بیاورد. همانطور که گفتیم این سیستم صوتی از مدل ایکس بوم می باشد. کاربرد ایکس بوم ها برای بهبود کیفیت و افزایش قدرت صدای خروجی است.

این سیستم های صوتی گزینه ای بسیار خوب برای استفاده کردن در دورهمی ها و مراسم هایتان میباشند. این مدل از سیستم های صوتی تحولی بزرگ در دنیای موسیقی ایجاد کرده اند و اسپیکرهای غول پیکر با کیفیت صدای نامناسب را از رده خارج کرده اند. از این ایکس بوم ها برای بهبود صدای تلویزیون، موبایل و وسایل صوتی دیگر هم می توانید استفاده نمایید.این اسپیکرها با قدرت صوتی 350 وات و کیفیت صدای فوق العاده، تجربه ای متفاوت از موزیک گوش دادن و فیلم تماشا کردن را برایتان فراهم می سازد. وجود قابلیت بلوتوث امکان وصل شدن به انواع مختلف تلویزیون، گوشی و سایر دستگاه های هوشمند را فراهم می نماید. از دیگر امکانات سیستم صوتی شرکت ال جی مدل ON5 می توان به اتصال دو عدد USB به صورت همزمان، بازی هیجان انگیز کارائوکه، وصل شدن میکروفون و گیتار، وجود CD پلیر برای پخش CD و فناوری کاربردی Multi Jukebox برای اتصال باهم 3 گوشی اشاره کرد.

طراحی ظاهری ایکس بوم ON5 هم مدرن است و هم دلنشین. این سیستم صوتی به رنگ مشکی است که به راحتی در دکوراسیون منزل با دیگر وسایل ست میشود. روی بدنه این اسپیکر 2 عدد توییتر (Tweeter) برای ارسال صدا به نقاط دورتر قرار داده شده است. توییتر ها در بخش بالایی بدنه قرار دارند و صداهای کم را به هوا ارسال می کنند تا علاوه بر صداهای بلند، صداهای کم نیز در فضای اطراف سیستم صوتی پخش شوند. 2 عدد Super Bass Boost برای بهبود کیفیت صدا و ایجاد بیس های معمولی و خوب در قسمت پایین ایکس بوم ال جی ON5 قرار گرفته اند.

Super Bass Boost فناوری بروز و فوق العاده ای است که قدرت بیس موسیقی را افزایش میدهد تا شما شنونده عزیز لذت بیشتری از گوش دادن به موسیقی در ایکس بوم on5 داشته باشید. اسپیکر اصلی نیز که به عنوان ووفر معروف است صداهای بم را قوی و بیسی قدرتمند ایجاد می کند. ووفر در وسط بدنه قرار دارد و دارای تکنولوزی Multi Color است که رنگ هایی بسیار خوبی را از خود منتشر می کند این رنگها مختلف هستند تا زیبایی بیشتر به فضا ببخشند.

شما عزیزان می توانید برای خرید این محصول روی لینک زیر کلیک نمایید:

خرید سیستم صوتی ال جی مدل ON5

 دیسک در قسمت بالای بدنه قرار گرفته است که امکان استفاده از مدل های مختلف نوار سی دی را فراهم می نماید. بالاترین قسمت بدنه به کنترل پنل مربوط میشود که مدیریت تمام کارکردهای سیستم صوتی ON5 را مهیا ساخته است. در این بخش امکان تغییر دادن موزیک، تغییر میزان صوت و صدای ورودی میکروفون وجود دارد. رادیو این سیستم صوتی را با گزینه F روشن کنید، با Lighting رقص نور سیستم را تغییر میدهد و توسط گزینه Twin می توانید ارتباطی بین ایکس بوم با سیستم صوتی شبیه هم ایجاد نمایید.

از دیگر قابلیت های کاربردی کنترل پنل: انتخاب افکت های متنوع DJ Pad، اکولایز کردن موسیقی، فناوری USB REC، وصل شدن دو عدد USB و اتصال به موبایل است. روی این پنل یک قسمت برای قرار گرفتن گوشی همراه ایجاد شده و به آسانی هر نوع گوشی را در جای خود نگه می دارد. همچنین یک درگاه میکروفون و یک درگاه گیتار در پشت بدنه قرار داده شده تا بتوانید از آن ها در بازی هیجان انگیز کارائوکه استفاده نمایید. یک ریموت کنترل همراه دستگاه قرار داده شده تا بتوانید از مسافت زیاد هم تسلط کامل بر کنترل و مدیریت سیستم صوتی داشته باشید.

کاربردی ترین بخش اتصال در این سیستم، وصل شدن به گوشی است که دنیایی از دسترسی ها را در اختیار کاربر قرار می دهد. برای وصل شدن به گوشی قابلیت پیشرفته ی بلوتوث در ایکس بوم ON5 قرار دارد. توسط تکنولوژی Bluetooth می توانید حتی بدون سیم و کابل اضافی گوشی، تلویزیون، لپ تاپ و هر دستگاه دیگری را به ایکس بوم وصل کنید. با وصل شدن راحت و سریع به گوشی می توانید موزیک هایی که دوست دارید را با صدای بسیار خوب این سیستم صوتی گوش دهید. همچنین با وصل شدن به تلویزیون از راه بلوتوث، فیلم و برنامه ها را با بهبود صدای ایکس بوم ببینید. ال جی برای وصل شدن این سیستم صوتی به تلویزیون هایش قابلیت ویژه TV Sound Sync را قرار داده است.

قابلیت LG TV Sound Sync برای تلویزیون هایی که قدرت صدای کمی دارند بسیار مناسب است، چراکه این ایکس بوم صدایی بسیار با کیفیت و بلندتر از حالت عادی را در تلویزیون پخش می کند. سیستم صوتی ال جی ON5 از برنامه XBOOM حمایت می کند. توسط این برنامه می توانید 3 موبایل را به صورت همزمان به ایکس بوم وصل کنید. یعنی سه نفر می توانند موزیک های دلخواه خود را به صورت یک لیست یکپارچه درست نمایید و نوبتی موزیک ها را پخش کنند. این برنامه هیجان انگیز و کاربردی مناسب برای مدل های مختلف گوشی های اندروید و IOS است و در دسترس همه ی برنامه های دانلود اپ قرار دارد.

کارائوکه یکی از هیجان انگیز ترین  بازی هایی است که  در حال حاضر بسیار معروف میباشد. در سیستم صوتی ال جی  ON5 فناوری بازی با Karaoke Star وجود دارد تا بتوانید با این بازی اوقات بسیار خوبی را با آشنایان و فامیل در مهمانی ها بگذرانید. برای این کار فقط باید  نوار سی دی مربوط به بازی کارائوکه را در CD پلیر ایکس بوم قرار دارد و میکروفونتان را به سیستم صوتی وصل نمایید. در سیستم صوتی ON5 برای شروع بازی ، گزینه Voice Canceller را فعال نمایید تا صدای خواننده را از روی سی دی حذف شود و شما بتوانید با صدای خود همراه موزیک بخوانید. ورودی گیتار هم در این ایکس بوم قرار داده شده تا بتوانید گیتارتان را به سیستم وصل نمایید و همراه آهنگ پخش شده بنوازید. قدرت بسیار عالی در این ایکس بوم، USB rec است که با وصل شدن USB به ایکس بوم می توانید ورژنی از آهنگی که خودتان خواننده آن است را ضبط و ذخیره کنید.

با استفاده از فناوری Multi Jukebox در سیستم صوتی ال جی XBOOM ON5 امکان وصل شدن حداکثر سه عدد موبایل  به صورت هم زمان ایجاد شده است. یعنی شما کاربر گرامی می توانید همزمان گوشی های موبایلتان را به این سیستم صوتی وصل کنید. این فناوری می تواند یک لیست از موزیک ها را بسازد. به این صورت که شما در موبایل آهنگهای مورد نظر خود را انتخاب می کنید تا بر اساس لیست و به ترتیب پخش شوند. مهم ترین نقطه قوت این فناوری عدم قطع شدن موزیک ها تا شروع موزیک بعدی می باشد. همچنین با استفاده از تکنولوژی Party Strobe می توانید رقص نور بسیار خوبی را توسط موبایلتان ایجاد کنید.

همانطور که اشاره شد سیستم صوتی ال جی ON5 یک ایکس بوم بسیار عالی با امکانات فوق العاده است. این سیستم فقط برای پخش صدای بلند و با کیفیت مورد استفاده نیست، اما می توانید با آن جلوه ها و افکت های صدای مخصوص به خود را خلق کنید. این سیستم توانایی اکولایز کردن موسیقی به 22 بیس خاص را دارد. در یک جمله موسیقی ساده در مدل های مختلف بیس ها و تن های متنوع می تواند پخش شود. برای دسترسی به افکت های بسیار خوب DJ می توانید برنامه DJ را در گوشی های اندروید و IOS دانلود و نصب کنید و از افکت های آن بهره ببرید. همچنین بخش DJ PAD روی صفحه کنترل سیستم صوتی ON5 قرار گرفته تا به چند افکت DJ مشهور و کارآمد دسترسی داشته باشید. شما کاربر گرامی میتوانید با این سیستم صوتی به یک دیجی حقیقی تبدیل شوید.

همچنین شما میتوانید با امکان وصل شدن به بلوتوث بدون نیاز سیم و کابل اضافی به شکل بی سیم به بقیه دستگاه ها وصل شوید. برای وصل کردن فلش مموری ورودی USB در سیستم صوتی ال جی قرار شده است. این ورودی علاوه بر اتصال فلش قابلیت متصل کردن هر مدل دستگاهی که قابلیت حمایت از کابل USB را دارد، خواهد بود. در سیستم صوتی ON5 فناوری USB REC وجود دارد که توانایی ضبط موزیک بر روی فلش مموری را برای شما ایجاد خواهد کرد.دو پورت USB توانایی وصل شدن دو فلش مموری به نحو همزمان را فراهم نموده تا شما خریدار عزیز بتوانید از یکی به عنوان ضبط کننده و از دیگری برای پخش و انتشار موسیقی استفاده نمایید.

درگاه گیتار و میکروفون برای ایجاد یک خاطره هیجان انگیز جدید در بازی کارائوکه کارایی دارد،و یک دیسک برای خواندن نوار سی دی وجود دارد این دیسک از بروزترین فرمت های سی دی حمایت می کند و به نحو CD-R/CD-RW توانایی استفاده را خواهد داشت. این سیستم صوتی به علاوه از رادیو FM و ورژن دیجیتالی رادیو (DAB+) حمایت می کند تا شما بتوانید از برنامه های رادیویی با صدای فوق العاده ایکس بوم لذت ببرید. فناوری Wireless Party Link امکان وصل شدن ON5 به سیستم صوتی های دیگر را نیز ایجاد می کند. با این فناوری بدون نیاز به سیم و کابل اضافی، بین دو سیستم صوتی متفاوت یک اتصال برقرار می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه