سیستم صوتی سونی مدل V43 یکی ازتولیدات شرکت سونی در سال 2020 می باشد که با ویژگی های بارز و مثبت خود برای خرید گزینه بسیار مناسبی است. این مدل که ورژن پیشرفته V42 می باشد به شما امکان می دهد تا به طور فزاینده پخش شود و مهمانان را با صدای بلند غافلگیر کند. این مدل از سری سیستم صوتی های  های پاور است که با بالا بردن قدرت و بهبود کیفیت صدا به وسیله دو میدرنج، 2 عدد توییتر  و یک ساب ووفر که یک اسپیکر برای بازتولید فرکانس ها میباشد می تواند صدا را در محیط عظیم تری پخش نماید..

این سیستم صوتی با قدرت صوتی 720 وات با تکنولوژی هایی از قبیل فناوری های تقویت صدای Dolby Digital، فناوری پاکسازی صدا، قابلیت DSP و موتور دیجیتال DSEE چه فاصله تان با سیستم کم باشد چه زیاد، هنگام شنیدن آهنگ های دلخواه تان از شنیدن یک صدای شفاف و رسا لذت ببرید. این سیستم صوتی سونی دارنده عملکرد Karaoke از مسیر برنامه Fiestable می باشد که می تواند کنترل و مدیریت این سیتم را از طریق موبایل هوشمند و دستور صوتی برای کاربر فراهم نماید.

طراحی ظاهری شیک V43 سونی نیز با یک بدنه زیبا و ظاهری مشتری پسند شما را خوشحال میکند . تک قسمتی بودن این دستگاه به همراه وزن خوبی که دارد حمل و نقل آن را بسیار سهل کرده است. یک دستگیره در قسمت پشت دستگاه، جابه جایی آن را برای کاربر بسیار سهل کرده است. اسپیکرهای توییتر زاویه دار در بالاترین قسمت بدنه قرار دارند که بازدهی بالا صدا را رقم میزنند و با فرستادن صدا به بالا ذوق و هیجان را به دورهمی ها اضافه می کند. این طراحی نوین، باس قوی تری را به کاربر ارائه می دهد و همچنین شفافیت را نیز بهبود می بخشد.

وجود تکنولوژی Midrange در قسمت جلویی و پشت دستگاه باعث میشود تا کیفیت ثدابهتر شود و هم به صورت سیصد و شصت درجه پخش شود. در نتیجه پخش صدا را به سمت بالا سوق می دهد و این صدا را در اطراف هر فضایی که انتخاب می کنید پخش می کند.البته برای تکمیل کیفیت صدا و طراحی سیستم صوتی V43 دو اسپیکر JET BASS BOOSTER در قسمت پایین بدنه قرار داده شده است تا شما شنونده گرامی با کنترل صدای بم و تقویت باس صوت را کامل بشنوید.

شما عزیزان می توانید برای خرید این محصول روی لینک زیر کلیک نمایید:

خرید سیستم صوتی سونی مدل V43

کنترل پنل بالای این اسپیکر دارای یک فضای لمسی و چند گزینه است که قدرت مدیریت میزان صدا و امکان وصل شدن با بلوتوث و عملکرد های دی جی را فراهم می کند.  علاوه بر طراحی خلاقانه، چیزی که این مدل را مشتری پسند کرده است لامپ های آبی رنگ آن می باشد. و با این لامپ های زیبا هر محیطی روشن و جذاب میشود. و شما می توانید دورهمی هایتان را از کف اتاق تا سقف با نور چراغ ها روشن نمایید و از تماشای آن لذت ببرید.

سیستم صوتی های سونی با عملکرد خیلی خوب ساخته شده اند تا موزیک را به صورت فراگیرتر پخش نمایند، و همه دوستان و مهمان ها از شنیدن صدای رسا لذت می برند. شرکت سونی میگوید که در شیک V43 نسبت به مدل های گذشته کیفیت صدا را بسیار بهتری دارد. این مدل 2020 با قدرت صوتی 720 وات و تکنولوژِی های بروز صدا، برای پخش موزیک برای جشن ها و کنسرت های زنده گزینه ای فوق العاده است.

به طور ویژه این مارک دو توییتر با بازدهی بالا برای فرستادن صدا به سمت بالا را به همراه دو midrange با عملکرد مناسب برای پخش کردن صدا به صورت فراگیر و بهینه سازی پخش صدا اضافه نموده است. یک ووفر نیز برای بهبود صدا و بیس در این مدل جاگرفته است. این عملکرد هم قدرت صدا را بیشتر میکند و هم فضای بیشتری را پوشش میدهد. وجود تقویت کننده باس Jet bass booster در این سیستم وتی صدای بم را مدیریت می کند که باعث میشود صدای باکیفیت را بشنوید. این گزینه به اطرافیان شما امکان می دهد تا از موزیک پرقدرت در دورهمی لذت ببرند .

در سیستم صوتی V43D  تکنولوژی Live Sound با الگوی مشخص منبع صوتی اولیه را میشناسد و نویز آن را کامل رفع می کند به نحوی که صدا واضح تر پخش می شود. پخش موزیک باقدرت بیشتر این احساس را در کاربر ایجاد میکند که فکرمیکند در کنسرت مشغول گوش کردن موزیک است. به عبارتی قابلیت DSP با پخش صدایی حقیقی، احساس حضور در یک جشنواره موسیقی را به طور زنده در مخاطب میسازد.

فناوری Digital Sound Enhancement Engine یا همان DSEE در سیستم صوتی سونی مدل V43 جزئیات را به صدا برمیگرداند و کیفیت فایل های فشرده شده  موسیقی را بالا میبرد. هنگامی که یک فایل موزیک فشرده میشود، جزئیات فرکانس های بالا را از دست می دهد.فناوری DSEE به بالارفتن این محتوای فشرده شده کمک می کند و جزئیات را به آن صدا باز میگرداند، و در نهایت باعث شنیدن صدای غنی بسیار شبیه به کیفیت اصلی می شود.

در شیک سونی V43 با استفاده از فناوری های Dolby Digital و Clear Audio از یک صدای همه جانبه با کیفیت زیاد لذت ببرید.تکنولوژی صوتی دالبی دیجیتال با استفاده از بروزترین الگوریتم ها، صدایی با کیفیت اچ دی را برای پخش به کاربر ارائه می دهد و ضمانت می کند که همیشه کیفیت صداها را در حد بسیار خوب بماند. توانایی پاکسازی صدا نیز یک عملکرد ویژه در زمینه شفاف بودن پخش صدا است که موزیک های مختلف  در حال پخش را شناسایی می کند و سپس با رفع نویز و اصوات اضافی، بهترین صدای ممکن را به شنونده ارائه می دهد.

قبلا سیستم صوتی ها فقط برای پخش صدا با قدرت بالا استفاده می شدند اما در حال حاضر با پیشرفت زیادی در طراحی و تکنولوژی ها، می توان از این سیستم های هیجان انگیز برای سرگرم شدن نیز استفاده کرد. یکی از امکانات سرگرمی در سیستم صوتی سونی مدل V43 قابلیت خواننده شدن مجازی است که این امکان را میدهد تا شما کاربر گرامی به وسیله آن بتوانید موزیک های دلخواهتان را دوباره خوانی کنید. قرار دادن میکروفن داخلی به عنوان یک خصوصیت بارز، مجذوبیت این مدل را در میان افرادی که دوست دارند برنامه کارائوکه را انجام دهند چند برابرمی کند.

با وجود 2 درگاه میکروفن شما و دوستتان می توانید همراه باهم آهنگ های مورد نظرتان را بخوانید. در این عملکرد یک فیلتر صوتی داخلی درصد صدای خواننده را از روی موزیک کم می کند و در نتیجه شما می توانید هر موزیکی که می خواهید را دوباره خوانی کنید. راه حل دیگر استفاده از یک گیتار و اتصال آن به یکی از درگاه ها و تبدیل شدن سیستم به یک گیتار است تا شما شنونده گرامی بتوانید همراه با موزیک ها بنوازید.

برنامه Fiestable یک برنامه سرگرم کننده است که امکان مدیریت کامل سیستم صوتی سونی V43 را از مسافت زیاد به شما می دهد. برای استفاده از این برنامه باید اول از همه اپ مرکز موسیقی را از سونی دانلود و نصب کنید. سپس کنترل موزیک، نورپردازی و بقیه موارد دیگر را با موبایل یا صوت خود در دست بگیرید. به سهولت مدیریت  صدا را از مسیر این برنامه انتخاب نمایید و دستور صوتی  خود را بیان کنید. همچنین دیگران هم می توانند موزیک های مورد نظرشان را با برنامه Fiestable به فهرست موسیقی شما اضافه نمایند. شما به اطرافیان خود اجازه دهید تا موزیک موجود در گوشی های هوشمند خود را از طریق شبکه وای فای به لیست پخش شما اضافه نمایند و به همه این امکان را بدهید که خود را مانند یک دی جی کنند. علاوه بر این ، این برنامه به شما این توانایی را می دهد حالت های DJ و karaoke را فعال نمایید. سونی با برنامه Music Center به شما اجازه می دهد تا موزیک و تنظیمات صوتی را از طریق موبایل همراه خود تنظیم کنید.

در هر سیستم صوتی یا شیک چندین اتصالات و ورودی برای جفت شدن با بقیه سیستم ها قرار داده شده است. سونی نیز برای سیستم صوتی های خود چندین پورت مانند USB، اتصال بی سیم LDAC، ورودی HDMI، بلوتوث، WIFI، Audio in ،CD و دستگاه پخش DVD هماهنگی را طراحی کرده است. با خروجی (HDMI (ARC می توانید به سهولت این سیستم را به تلویزیون خود متصل کنید. در نتیجه می توانید قسمت های دلخواه فیلم را با صدای بلند بشنوید و لذت ببرید. شما می توانید فیلم ها را با یک دستگاه پخش دی وی دی  داخلی ملاحظه نمایید .

تلفن همراه، تبلت و اسپیکرگوهای دیگر به سادگی از طریق وای فای به سیستم صوتی وصل می شوند تا تجربه وصل شدن سریع و پرقدرت را داشته باشید. البته برای داشتن یک تجربه صوتی پرقدرت شما می توانید حداکثر تعداد 50 سیستم صوتی سازگار را از راه بلوتوث به هم متصل کنید. بلوتوث یک تکنولوژی بی سیم است که به آسانی و با سرعت اطلاعات را بین سیستم ها منتقل میکند. این اتصال بی سیم کاربردهای متنوعی را به کاربر ارائه می دهد که عملکرد سیستم شما را بهتر میکند. برای خرید این سیستم صوتی شما میتوانید از طریق سایت ما اقدام نمایید و تجربه یک خرید لذت بخش و آسان را برای خود و خانواده تان رقم بزنید و به جمع مشتریان ما بپیوندید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه