تلویزیون ایوولی مدل EV200 تولیدی شرکت ایولی مدل سال 2019 است. اندازه صفحه نمایش این تلوزیون 32 اینچ است و برای منازل و سالن های کوچک مناسب می باشد. تلویزیون ال ای دی ایوولی مدل EV200 از یک درگاه آنتن نیز حمایت می‌کند. صفحه نمایش ال ای دی تلویزیون 32 اینچ ایوولی مدل 32EV200US منجر شده است که محتوا با روشنایی خاصی بر روی صفحه نمایشگر 32 اینچ این تلوزیون نمایش داده شود. شما کاربر عزیز میتوانید با استفاده از کابل  HDMI بقیه دستگاه‌ها را به تلویزیون انتقال داده و محتوایی با کیفیتی فوق العاده بر روی صفحه نمایش 32 اینچ تلویزیون مشاهده نمایید.

تلویزیون 32 اینچ ایوولی مدل EV200 از کیفیت تصویر اچ دی حمایت می کند. این محصول صاحب توانایی اسمارت با سیستم عامل Linux است. باید گفت که تلویزیون ال ای دی 32EV200US از قیمت مناسب برخودار میباشد. تلویزیون 32 اینچ یولی مدل تلویزیون 32 اینچ اچ دی ایوولی مدل EV200 از پورت ها و درگاه های ارتباطی متنوعی حمایت می کند. کیفیت تصویر اچ دی با رزولیشن 768*1366 میتواند محتوا را با طیف رنگی مطلوبی بر روی صفحه نمایش 32 اینچ به نمایش بگذارد.برخی از توانایی های این محصول عبارت است از: تیونرهای DVB-S2,DVB-T2، دارای دو پورت USB و دو پورت HDMI، قابلیت وصل شدن به اینترنت از طریق وای فای و LAN، کیفیت صدای فوق العاده 2.0ch با قدرت خروجی 16 وات، دارای پردازنده ی CA9 *2, 896MHz با رم 768 مگابایت و حافظه 4 گیگابایتی و … تلویزیون LED EV200 برند ایوولی یکی از محصولات بسیار عالی ایوولی است. صفحه‌نمایش‌ این محصول 32 اینچ است. البته باید گفت که ایوولی تلویزیون ال ای دی ایوولی 32EV200US را در چند سایز دیگر نیز به بازار صوتی و تصویری عرضه نموده است.

شما عزیزان می توانید برای خرید این محصول روی لینک زیر کلیک نمایید:

خرید تلویزیون ۳۲ اینچ ایوولی مدل EV200

ایوولی تلویزیون فوق العاده خود یعنی 32 اینچ مدل EV200 را به یک پردازنده قدرتمند تجهیز نموده است. تلویزیون 32 اینچ ایوولی مدل 32EV200US دارای کیفیت تصویر اچ دی است و این کیفیت از رزولوشن 768*1366 برخوردار میباشد. شما می توانید بازی های متنوعی بر روی تلویزیون 32 اینچ 32EV200US ایوولی را اندازی نمایید و بدون هیچ گونه نویز با کیفیت بالا و هیجان فراوان و حقیقی بازی را انجام دهید. پردازنده به کار رفته در تلویزیون سرعت بسیار زیادی دارد و عملکرد تلویزیون را به صورت چشمگیری زیاد میکند.

سرعت نزخ بازسازی این محصول 60 هرتز است و این توانایی باعث شده است که محتوا با سرعت بالا پخش شده و هیچ گونه تار بودن بر روی صفحه نمایش باقی نماند. تلویزیون ایوولی مدل EV200 میتواند رنگ ها با کیفیت زیاد بر روی صفحه نمایش 32 اینچ نشان دهد. مارک ایوولی تلویزیون ال ای دی ایوولی 32EV200US را با کیفیت تصویر HD تجهیز نموده است و تلویزیون ایوولی مدل EV200 تراکم پیکسلی خوبی دارد و می تواند تصاویر با کیفیت بسیار خوب نمایش دهد. 

تلویزیون ایوولی مدل EV200 مجهز به سیستم عامل پرقدرت LINUX است. سیستم عامل  (Operating System) نرم‌ افزاری است که  امکان اجرای تمامی برنامه ها را فراهم می‌کند. بسیاری از اپلیکیشین هایی که ما اجرا می کنیم ارتباط تنگاتنگی با سیستم عامل دارند. Operating System لایه های متنوعی دارد، در مرکز این لایه‌ ها هسته قرار دارد که میتواند با تلویزیون ارتباط دوطرفه ای برقرار کند و البته با بهره گرفتن از سیستم عامل این امکان نیز فراهم می شود که بقیه نرم افزارها هم بر روی تلویزیون اجرا شوند. این تلوزیون دارای پردازنده ی CA9 *2, 896MHz با رم 768 مگابایت و حافظه چهار گیگابایتی است. تلویزیون ایوولی مدل 32EV200US فناوری صفحه دایرکت ال ای دی دارد و از پنل ضد ضربه IPS  حمایت می کند. تلویزیون ایوولی مدل EV200 دارای پورتHDMI است. تلویزیون ایوولی مدل EV200 با داشتن سیستم عامل LINUX این راه را هموار میکند که کاربران بتوانند از امکانات هوشمند نظیر یوتیوب و نتفلیکس با سرعت بالا و به سهولت برخودار شوند. (به نحوی که حتی بر روی ریموت کنترل ها گزینه ی مربوط به یوتیوب وجود دارد که با فعال کردن این دکمه میتوان به سادگی و راحتی به منوی مورد نظر رسید و برنامه دلخواه را اجرا کرد.)در بسیاری از وب سایت ها می بینیم که نام های اندروید و لینوکس در کنار هم وجود دارند حتی طرفدارانی هستند که اندروید را سیستم عاملی بر پایه‌ی لینوکس دانسته و اعتقاد دارند که اندروید بر پایه لینوکس طراحی شده است.

برای مشتریان یکی از فاکتورهای اصلی در خرید تلویزیون کیفیت و نوع سیستم صوتی آن می باشد. شما مشتری گرامی با خرید تلویزیون 32 اینچ ایوولی مدل EV200 هیچ گونه صوتی را از دست نمی دهید و همه صداها را با کیفیت بالا دریافت می‌کنید. شما می توانید موسیقی ها و دیالوگ های فیلم ها را با کیفیت بالا بر روی صفحه نمایش سایز 58 اینچ این مدل مشاهده نموده و همه جزئیات دیالوگ‌ها را بشنوید. صدای پخش شده از این محصول قطعا همه جانبه و فراگیر می باشد و سراسر محیطی را که تلوزیون در آن قرار دارد را در بر می‌گیرد. این تلوزیون سیستم صوتی 2 کاناله دارد و 16 وات قدرت صوتی حمایت می کند. همچنین این تلوزیون توانایی ضبط فیلم را هم دارد و از خروجی هدفون و خروجی صدای دیجیتال نیز حمایت می کند.  همچنین تلویزیون از دسترسی ها و قابلیت های صوتی نیز حمایت می کند. تلویزیون ایوولی مدل 32EV200US قدرت خروجی کل صدای 16 وات دارد و از توانایی های دالبی دیجیتال حمایت می کند. تلویزیون ایوولی مدل EV200 تجهیز شده به فناوری دالبی دیجیتال پلاس است و توانایی دارد که انواع موسیقی ها را با هر فرمتی که وجود دارند برای کاربران ارائه دهد.

تلویزیون 32 اینچ ایوولی مدل 32EV200US یکی از تولیدات موفق شرکت ایوولی می باشد. پنل به کار رفته در تلویزیون ال ای دی EV200 مارک ایوولی از مدل پنل ضد ضربه است و این تلوزیون در برابر ضربات متنوع مقاومت دارد.فناوری صفحه تلویزیون 32 اینچ EV200 ایوولی از نوع دایرکت ال ای دی می باشد و نوع صفحه تلویزیون ال ای دی ایوولی 32EV200US از مدل تخت است. تلویزیون ایوولی مدل EV200 پایه های دو طرفه دارد. پایه ها از جنس استیل می باشد و بسیار شیک هستند. شرکت ایوولی یکی از مارک هایی است که تولیدات خودش را شیک طراحی کرده است. این تلوزیون دارای DVB-T2 یا دیجیتال زمینی هم است و کانال های متنوعی را در اختیار خریداران قرار می دهد. قابلیت DVB-s2 خصوصیت دیگر این تلویزیون می باشد. ریموت کنترل تلویزیون نیز زیبا و شیک و آسان طراحی شده است و در برابر ضربات یک دفعه ای مستحکم است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه